Skocz do zawartości

particles/make collide dla wielu obiektow


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Czolem Chlopaki.

leca czasteczki i maja sie odbic od wielu obiektow.

Zaznaczam particle, pozniej obiekt o ktory maja sie obic i dziala.

Zaznaczam particle i kilka obiektow i nie dziala :P

 

Jest jakas opcja zeby podpiac te cala reszte pod ten jeden geoconnector? :/

 

 

edit:

Po intensywnych poszukiwaniach znalazlem takie cos:

 

Any particle system can collide with any scene geometry, but you have to set each collision up separately. To do so, you select the particles, Shift-select the geometry they will collide with, and choose Particles > Make Collide. The particles then collide if they hit the object.

 

i jest mi bardzo smutno bo mam 60 obiektow ktore musze odbic czasteczki :P

a jest mi jeszcze smutniej jak sobie pomysle ze musialbym zmieniac resilience dla kazdego z nich :P

Edytowane przez ptaszek
  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

{
$sel = `ls -sl`;
string $attr = "resilience";
float $value = .3;
string $shapes[];

for ($obj in $sel){
$shape = `listRelatives -f -c -s $obj`;
$shapes[size($shapes)] = $shape[0];
}

for ($sh in $shapes){
$geos = `listConnections -t "geoConnector" $sh`;
setAttr ($geos[0] + "." + $attr) $value;
}

}

 

prosze - zaznaczasz sobie obiekty i powinno działać.

Zadanie domowe - przerobić sobie tak żeby ustawiało coś innego niż resilience ;)

 

(Jak to mawia Jason Schleifer - "Learn MEL for Gods sake") ;)

Napisano

Panel Create > Space Warps

UDeflector – możliwość wskazania obiektów w scenie, które będą działały jak deflector (polecenie Pick).

 

tylko nie zapomniej podpiąc deflectora do Emitera particli

Napisano
Panel Create > Space Warps

UDeflector – możliwość wskazania obiektów w scenie, które będą działały jak deflector (polecenie Pick).

 

tylko nie zapomniej podpiąc deflectora do Emitera particli

 

 

Kurde... szukam i szukam i nie mogę tego znaleźć.

  • Like 1
Napisano

Create panel > Space Warps (takie falki) > z menu rozwijalnego wybierz Deflectors

dodaj do sceny Udeflector i za pomocą pick wybierz obiekty które mają być Deflectorami w scenie.

 

teraz

Podłączy Udeflector do Emitera particli: zaznacz Udeflector i za pomocą Bind to space Warp podłącz go do Emitera.

 

:)

Napisano

Hehehe tez tak czytam i czytam - "Create Panel" ... "Deflectors" ... WTF sobie myślę :) aż mi kolana zmiękły że to jest aż tak proste a ja zawsze robiłem tak jak Kroopson :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności