Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czolem Chlopaki.

leca czasteczki i maja sie odbic od wielu obiektow.

Zaznaczam particle, pozniej obiekt o ktory maja sie obic i dziala.

Zaznaczam particle i kilka obiektow i nie dziala :P

 

Jest jakas opcja zeby podpiac te cala reszte pod ten jeden geoconnector? :/

 

 

edit:

Po intensywnych poszukiwaniach znalazlem takie cos:

 

Any particle system can collide with any scene geometry, but you have to set each collision up separately. To do so, you select the particles, Shift-select the geometry they will collide with, and choose Particles > Make Collide. The particles then collide if they hit the object.

 

i jest mi bardzo smutno bo mam 60 obiektow ktore musze odbic czasteczki :P

a jest mi jeszcze smutniej jak sobie pomysle ze musialbym zmieniac resilience dla kazdego z nich :P

Edytowane przez ptaszek

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

{
$sel = `ls -sl`;
string $attr = "resilience";
float $value = .3;
string $shapes[];

for ($obj in $sel){
$shape = `listRelatives -f -c -s $obj`;
$shapes[size($shapes)] = $shape[0];
}

for ($sh in $shapes){
$geos = `listConnections -t "geoConnector" $sh`;
setAttr ($geos[0] + "." + $attr) $value;
}

}

 

prosze - zaznaczasz sobie obiekty i powinno działać.

Zadanie domowe - przerobić sobie tak żeby ustawiało coś innego niż resilience ;)

 

(Jak to mawia Jason Schleifer - "Learn MEL for Gods sake") ;)

Napisano

Panel Create > Space Warps

UDeflector – możliwość wskazania obiektów w scenie, które będą działały jak deflector (polecenie Pick).

 

tylko nie zapomniej podpiąc deflectora do Emitera particli

Napisano
Panel Create > Space Warps

UDeflector – możliwość wskazania obiektów w scenie, które będą działały jak deflector (polecenie Pick).

 

tylko nie zapomniej podpiąc deflectora do Emitera particli

 

 

Kurde... szukam i szukam i nie mogę tego znaleźć.

Napisano

Create panel > Space Warps (takie falki) > z menu rozwijalnego wybierz Deflectors

dodaj do sceny Udeflector i za pomocą pick wybierz obiekty które mają być Deflectorami w scenie.

 

teraz

Podłączy Udeflector do Emitera particli: zaznacz Udeflector i za pomocą Bind to space Warp podłącz go do Emitera.

 

:)

Napisano

czekaj czekaj bo my chyba mówimy o nie tej wersji Maya. Pewnie siedzisz na 2009 albo 2010 unlimited i mówisz o nParticles

Napisano
DaveBorck

ooops ;) to się zagalopowałem, to jest oczywiście dla maxa.

 

gorące brawa :P

Napisano

sorki

większość pytań jest do maxa, można się "przyzwyczaić" ;)

obiecuję, ze będę bardziej czujny

Napisano

Hehehe tez tak czytam i czytam - "Create Panel" ... "Deflectors" ... WTF sobie myślę :) aż mi kolana zmiękły że to jest aż tak proste a ja zawsze robiłem tak jak Kroopson :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności