Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pomysł wziołem z filmu \"Ghost in the shel\" i pemnie tego

obiektu nie skącze poniewasz jest tam za dużo elementów,a ja

mam słabego kompa. graf.MAX 3

Marcin Wilczyński (Mr Pank)

 

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

spoko, a jaka konfiguracja sprzetowa?? bo ja jade na duronie 900 + 512 MB RAM i GF2 400mx 64 na MAX5 +Brazil r/s :)

 

Zrob jednakowy kolor wszystkich elementow...

Napisano

\"Czołguś\" ( to jest czołg !?!) całkiem dobry...ale jak pokazałes siatkę to mało z krzesla nie spadłem...

\"CHcesz pobić rekordy w ilości poly ??\"

 

Gdyby moje modele miały taką siatkę...już dawno bym się pożegnal ze sceną...:P

 

Pozdr

Napisano

wow, mam nadzieje ze ta siatka to sie tylko przy renderingu zageszcza a w widokach to to jest lowpoly.

modelik fajny tylko niektrore elementy wygladaja technicznie (ostre krawedzie) a inne troche organicznie (szczegolnie te konczyny) i nie pasuje to do siebie.

 

A propos zageszczania siatki przy renderingu to zakladam ze uzywasz modyfikatora Meshsmooth, jest tam parametr Iterations a ponizej opcja Rendering, po jej wlaczeniu mozna ustalic inne parametry dla renderingu i dla okien widokowych.

Napisano

naraie jest spox, dlaczego niezrobisz evangeliona?anime+ max ciekawe!a widzieliscie GOLDEN BOYA! zaj*** anime. z wielką ciekawoscią bede sledzi ten temat:) pozdr men hehe

Napisano

DZIĘKI ZA KOMĘTARZE

odp. dla kulexy, duron 1200 procesor

+128mb ram i niestety MAX 3 ale to się

zmieni .

może coś zrobie z tą siatką albo prace dokończe kiedyś indziej poniewasz robie coś innego -POZDROWIEŃKA-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności