Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hej.

Wrzucam moją ostatnią animację, ale że nie jestem w tej dziedzinie jeszcze super mocny, to proszę o wyrozumiałość :)

Nie doszukujcie się tutaj jakiegoś artystycznego przekazu :] po prostu zawsze chciałem rozwalić coś szklanego w 3D, a ze zawsze mi się podobało slow-motion dlatego tez właśnie takie klimaty :)

 

soft - maya

użyte particle, fizyka i jiggle deformer na drucikach :))

 

Pozdrawiam i miłego ogladania :)

 

lightbulb.jpg

 

Vimeo:

Edited by ptaszek
  • Replies 16
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

bardzo podoba mi sie kolorystyka, wyglada realistycznie, tylko mialem wrazenie, gdzy szklo pekalo, jakby co najmniej jakas duza butelka pekla. Szklo w zarowce jest raczej bardziej cienkie i wydaje "dluche" brzmienie (nie rozbijales nigdy zarowek? :) ), ale ogolnie bardzo fajna animacja

Posted

Wygląda całkiem fajnie. Tylko nie pasują mi te małe odłamki szkła.

W pierwszych sekundach, zanim dotknęła podłoża mogła minimalnie się obracać. Podobnie jak już pękła i trzonek obija się od ziemi.

Fajnie wyszło przełożenie siły uderzenia na żarnik, ale w momencie dotknięcia żarówki o podłoże tego efektu w ogóle nie ma.

Posted

Hej :) Dzieki Chlopaki za dobre slowa.

cichysit - faktycznie masz racje, ale dzwieki tutaj celowo przekontrastowalem. Imo moze faktycznie bardziej gluchy dzwiek lepiej by sie sprawdzil. Nie wchodzilby tak ostro w calosc.

Ps: rozbijalem zarowki :P

 

PICsell - dzieki. Myslalem o obrocie, ale musialbym go kontynuowac juz po wyladowaniu, a chcialem ja zatrzymac. Stad tez sie mocno obraca w bok i spada na "plasko".

Nie robilem juz tego jiggla przy uderzeniu w ziemie, bo i tak zalozylem ze odlamki szkla skupia uwage. :)

 

Pozdrawiam i dzieki za komentarz

Posted (edited)

Aż włączyłem dźwięk żeby zobaczyć o co chodzi :-)

Dorzucę jeszcze:

-niepotrzebny matrix (to przyspieszone przejście)

-odłamki szła znikają w podłożu // edit: faktycznie są już za kamieniem //

 

Hmm. A jednak jest od groma tych małych kawałeczków szkła

Edited by PICsell
Posted

Hej :) to przyspieszenie po to zeby tak nie zamulalo za bardzo.

A odlamki nie znikaja chyba :) staralem sie tedo dopilnowac.. jesli chodzi Ci o to ze tam z tylu to za kamieniem juz spadaja :) mysle czy sie nie wysilic i tego dzwieku szkla nie sciszyc/wytlumic.

Posted

Ten który jest teraz brzmi sztucznie, ale wydaje mi się że powinien znaleźć się w animacji.

Może nagranie dźwięku pękającej żarówki. A może dźwięk powinien być też spowolniony.

Trzeba by popróbować.

Posted

PICsell - poprawiam i dzis lub jutro podmienie z bardziej bassowym dzwiekiem :)

Reanimator - nie wiem czy to komplement, ale cieszy mnie ten komentarz :P

Posted

jakas refka z youtuba by sie przydala, bo nie codziennie oglada sie takie cos, a w szczegolnosci w slo-mo . Moment impaktu na pewno psuje ten dzwiek, a z ruchem tez jest cos nie tak, dlatego pytam sie o refke.

 

Reszta dzwieku i render wyszly super!

Posted

Reanimator - nie wiem czy to komplement, ale cieszy mnie ten komentarz :P

 

Heh, chyba komplement;) Ta muza, slow-mo wywolaly takie wrazenie, jakbym ogladal conajmniej powstanie wszechswiata ;D

 

 

Jezeli chodzi o efekt rozbijania, to w slowmotion trzeba wszystko robic tyle razy dokladniej i realistyczniej, ile razy jest zwolnione ;))))

 

Looknij na youtubie, moze cos Ci pomoze. of cuz, jezeli Ci zalezy na pchaniu tego ku wiekszemu realizmowi;)

 

Posted

Hehe dzieki :)

Zmotywowaliscie mnie zeby jeszcze jednak poprawic odrobinke.

Zmieniony dzwiek i nie haczy juz tak :)

W samo 3d juz nie bede ingerowal.

To miala byc szybka, krotka animacja dla przyjemnosci tworzenia :]

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy