Napisano 29 Listopad 200915 l Hej. Wrzucam moją ostatnią animację, ale że nie jestem w tej dziedzinie jeszcze super mocny, to proszę o wyrozumiałość :) Nie doszukujcie się tutaj jakiegoś artystycznego przekazu :] po prostu zawsze chciałem rozwalić coś szklanego w 3D, a ze zawsze mi się podobało slow-motion dlatego tez właśnie takie klimaty :) soft - maya użyte particle, fizyka i jiggle deformer na drucikach :)) Pozdrawiam i miłego ogladania :) Vimeo: Edytowane 1 Grudzień 200915 l przez ptaszek
Napisano 29 Listopad 200915 l bardzo podoba mi sie kolorystyka, wyglada realistycznie, tylko mialem wrazenie, gdzy szklo pekalo, jakby co najmniej jakas duza butelka pekla. Szklo w zarowce jest raczej bardziej cienkie i wydaje "dluche" brzmienie (nie rozbijales nigdy zarowek? :) ), ale ogolnie bardzo fajna animacja
Napisano 29 Listopad 200915 l Wygląda całkiem fajnie. Tylko nie pasują mi te małe odłamki szkła. W pierwszych sekundach, zanim dotknęła podłoża mogła minimalnie się obracać. Podobnie jak już pękła i trzonek obija się od ziemi. Fajnie wyszło przełożenie siły uderzenia na żarnik, ale w momencie dotknięcia żarówki o podłoże tego efektu w ogóle nie ma.
Napisano 29 Listopad 200915 l Autor Hej :) Dzieki Chlopaki za dobre slowa. cichysit - faktycznie masz racje, ale dzwieki tutaj celowo przekontrastowalem. Imo moze faktycznie bardziej gluchy dzwiek lepiej by sie sprawdzil. Nie wchodzilby tak ostro w calosc. Ps: rozbijalem zarowki :P PICsell - dzieki. Myslalem o obrocie, ale musialbym go kontynuowac juz po wyladowaniu, a chcialem ja zatrzymac. Stad tez sie mocno obraca w bok i spada na "plasko". Nie robilem juz tego jiggla przy uderzeniu w ziemie, bo i tak zalozylem ze odlamki szkla skupia uwage. :) Pozdrawiam i dzieki za komentarz
Napisano 29 Listopad 200915 l Aż włączyłem dźwięk żeby zobaczyć o co chodzi :-) Dorzucę jeszcze: -niepotrzebny matrix (to przyspieszone przejście) -odłamki szła znikają w podłożu // edit: faktycznie są już za kamieniem // Hmm. A jednak jest od groma tych małych kawałeczków szkła Edytowane 29 Listopad 200915 l przez PICsell
Napisano 29 Listopad 200915 l Autor Hej :) to przyspieszenie po to zeby tak nie zamulalo za bardzo. A odlamki nie znikaja chyba :) staralem sie tedo dopilnowac.. jesli chodzi Ci o to ze tam z tylu to za kamieniem juz spadaja :) mysle czy sie nie wysilic i tego dzwieku szkla nie sciszyc/wytlumic.
Napisano 29 Listopad 200915 l Ten który jest teraz brzmi sztucznie, ale wydaje mi się że powinien znaleźć się w animacji. Może nagranie dźwięku pękającej żarówki. A może dźwięk powinien być też spowolniony. Trzeba by popróbować.
Napisano 29 Listopad 200915 l Autor PICsell - poprawiam i dzis lub jutro podmienie z bardziej bassowym dzwiekiem :) Reanimator - nie wiem czy to komplement, ale cieszy mnie ten komentarz :P
Napisano 29 Listopad 200915 l jakas refka z youtuba by sie przydala, bo nie codziennie oglada sie takie cos, a w szczegolnosci w slo-mo . Moment impaktu na pewno psuje ten dzwiek, a z ruchem tez jest cos nie tak, dlatego pytam sie o refke. Reszta dzwieku i render wyszly super!
Napisano 29 Listopad 200915 l Autor Hehe ok juz poprawilem. Jest ciszej i bardziej basowo. Takze lekkie rozjasnienie wchodzi bardziej miekko. Co do prawdziwego dzwieku tluczonej zarowki to czaje, ale tak jak jest to mniej wiecej sobie wyobrazam z mega bliskosci, mega glosno i z echem i zwolnione. refke dawal wyzej PICsell http://www.youtube.com/watch?v=Y0fGh...layer_embedded dzieki :) ps: to tylko rozpierdziel zarowy :P
Napisano 30 Listopad 200915 l mpta napisał: Reanimator - nie wiem czy to komplement, ale cieszy mnie ten komentarz :P Heh, chyba komplement;) Ta muza, slow-mo wywolaly takie wrazenie, jakbym ogladal conajmniej powstanie wszechswiata ;D Jezeli chodzi o efekt rozbijania, to w slowmotion trzeba wszystko robic tyle razy dokladniej i realistyczniej, ile razy jest zwolnione ;)))) Looknij na youtubie, moze cos Ci pomoze. of cuz, jezeli Ci zalezy na pchaniu tego ku wiekszemu realizmowi;)
Napisano 30 Listopad 200915 l Autor Hehe dzieki :) Zmotywowaliscie mnie zeby jeszcze jednak poprawic odrobinke. Zmieniony dzwiek i nie haczy juz tak :) W samo 3d juz nie bede ingerowal. To miala byc szybka, krotka animacja dla przyjemnosci tworzenia :]
Napisano 30 Listopad 200915 l alo a gdyby tak zarowka spadala troche szybciej i dopiero przed samym uderzeniem/w momencie uderzenia zwolnila? pzdr
Napisano 30 Listopad 200915 l tu jest fajna zarowa: http://www.istockphoto.com/stock-video-9238132-bulb-crashing-to-pieces.php
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto