Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej.

Wrzucam moją ostatnią animację, ale że nie jestem w tej dziedzinie jeszcze super mocny, to proszę o wyrozumiałość :)

Nie doszukujcie się tutaj jakiegoś artystycznego przekazu :] po prostu zawsze chciałem rozwalić coś szklanego w 3D, a ze zawsze mi się podobało slow-motion dlatego tez właśnie takie klimaty :)

 

soft - maya

użyte particle, fizyka i jiggle deformer na drucikach :))

 

Pozdrawiam i miłego ogladania :)

 

lightbulb.jpg

 

Vimeo:

Edytowane przez ptaszek

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo podoba mi sie kolorystyka, wyglada realistycznie, tylko mialem wrazenie, gdzy szklo pekalo, jakby co najmniej jakas duza butelka pekla. Szklo w zarowce jest raczej bardziej cienkie i wydaje "dluche" brzmienie (nie rozbijales nigdy zarowek? :) ), ale ogolnie bardzo fajna animacja

Napisano

Wygląda całkiem fajnie. Tylko nie pasują mi te małe odłamki szkła.

W pierwszych sekundach, zanim dotknęła podłoża mogła minimalnie się obracać. Podobnie jak już pękła i trzonek obija się od ziemi.

Fajnie wyszło przełożenie siły uderzenia na żarnik, ale w momencie dotknięcia żarówki o podłoże tego efektu w ogóle nie ma.

Napisano
  • Autor

Hej :) Dzieki Chlopaki za dobre slowa.

cichysit - faktycznie masz racje, ale dzwieki tutaj celowo przekontrastowalem. Imo moze faktycznie bardziej gluchy dzwiek lepiej by sie sprawdzil. Nie wchodzilby tak ostro w calosc.

Ps: rozbijalem zarowki :P

 

PICsell - dzieki. Myslalem o obrocie, ale musialbym go kontynuowac juz po wyladowaniu, a chcialem ja zatrzymac. Stad tez sie mocno obraca w bok i spada na "plasko".

Nie robilem juz tego jiggla przy uderzeniu w ziemie, bo i tak zalozylem ze odlamki szkla skupia uwage. :)

 

Pozdrawiam i dzieki za komentarz

Napisano

Aż włączyłem dźwięk żeby zobaczyć o co chodzi :-)

Dorzucę jeszcze:

-niepotrzebny matrix (to przyspieszone przejście)

-odłamki szła znikają w podłożu // edit: faktycznie są już za kamieniem //

 

Hmm. A jednak jest od groma tych małych kawałeczków szkła

Edytowane przez PICsell

Napisano
  • Autor

Hej :) to przyspieszenie po to zeby tak nie zamulalo za bardzo.

A odlamki nie znikaja chyba :) staralem sie tedo dopilnowac.. jesli chodzi Ci o to ze tam z tylu to za kamieniem juz spadaja :) mysle czy sie nie wysilic i tego dzwieku szkla nie sciszyc/wytlumic.

Napisano

Ten który jest teraz brzmi sztucznie, ale wydaje mi się że powinien znaleźć się w animacji.

Może nagranie dźwięku pękającej żarówki. A może dźwięk powinien być też spowolniony.

Trzeba by popróbować.

Napisano
  • Autor

PICsell - poprawiam i dzis lub jutro podmienie z bardziej bassowym dzwiekiem :)

Reanimator - nie wiem czy to komplement, ale cieszy mnie ten komentarz :P

Napisano

jakas refka z youtuba by sie przydala, bo nie codziennie oglada sie takie cos, a w szczegolnosci w slo-mo . Moment impaktu na pewno psuje ten dzwiek, a z ruchem tez jest cos nie tak, dlatego pytam sie o refke.

 

Reszta dzwieku i render wyszly super!

Napisano
  • Autor

Hehe ok juz poprawilem. Jest ciszej i bardziej basowo. Takze lekkie rozjasnienie wchodzi bardziej miekko.

Co do prawdziwego dzwieku tluczonej zarowki to czaje, ale tak jak jest to mniej wiecej sobie wyobrazam z mega bliskosci, mega glosno i z echem i zwolnione.

refke dawal wyzej PICsell http://www.youtube.com/watch?v=Y0fGh...layer_embedded

 

dzieki :)

 

ps: to tylko rozpierdziel zarowy :P

Napisano
  mpta napisał:

Reanimator - nie wiem czy to komplement, ale cieszy mnie ten komentarz :P

 

Heh, chyba komplement;) Ta muza, slow-mo wywolaly takie wrazenie, jakbym ogladal conajmniej powstanie wszechswiata ;D

 

 

Jezeli chodzi o efekt rozbijania, to w slowmotion trzeba wszystko robic tyle razy dokladniej i realistyczniej, ile razy jest zwolnione ;))))

 

Looknij na youtubie, moze cos Ci pomoze. of cuz, jezeli Ci zalezy na pchaniu tego ku wiekszemu realizmowi;)

 

Napisano
  • Autor

Hehe dzieki :)

Zmotywowaliscie mnie zeby jeszcze jednak poprawic odrobinke.

Zmieniony dzwiek i nie haczy juz tak :)

W samo 3d juz nie bede ingerowal.

To miala byc szybka, krotka animacja dla przyjemnosci tworzenia :]

Napisano

alo

a gdyby tak zarowka spadala troche szybciej i dopiero przed samym uderzeniem/w momencie uderzenia zwolnila?

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności