ptaszek Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 (edytowane) Hej. Wrzucam moją ostatnią animację, ale że nie jestem w tej dziedzinie jeszcze super mocny, to proszę o wyrozumiałość :) Nie doszukujcie się tutaj jakiegoś artystycznego przekazu :] po prostu zawsze chciałem rozwalić coś szklanego w 3D, a ze zawsze mi się podobało slow-motion dlatego tez właśnie takie klimaty :) soft - maya użyte particle, fizyka i jiggle deformer na drucikach :)) Pozdrawiam i miłego ogladania :) Vimeo: Edytowane 1 Grudzień 2009 przez ptaszek
cichysit Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 bardzo podoba mi sie kolorystyka, wyglada realistycznie, tylko mialem wrazenie, gdzy szklo pekalo, jakby co najmniej jakas duza butelka pekla. Szklo w zarowce jest raczej bardziej cienkie i wydaje "dluche" brzmienie (nie rozbijales nigdy zarowek? :) ), ale ogolnie bardzo fajna animacja
PICsell Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Wygląda całkiem fajnie. Tylko nie pasują mi te małe odłamki szkła. W pierwszych sekundach, zanim dotknęła podłoża mogła minimalnie się obracać. Podobnie jak już pękła i trzonek obija się od ziemi. Fajnie wyszło przełożenie siły uderzenia na żarnik, ale w momencie dotknięcia żarówki o podłoże tego efektu w ogóle nie ma.
ptaszek Napisano 29 Listopad 2009 Autor Napisano 29 Listopad 2009 Hej :) Dzieki Chlopaki za dobre slowa. cichysit - faktycznie masz racje, ale dzwieki tutaj celowo przekontrastowalem. Imo moze faktycznie bardziej gluchy dzwiek lepiej by sie sprawdzil. Nie wchodzilby tak ostro w calosc. Ps: rozbijalem zarowki :P PICsell - dzieki. Myslalem o obrocie, ale musialbym go kontynuowac juz po wyladowaniu, a chcialem ja zatrzymac. Stad tez sie mocno obraca w bok i spada na "plasko". Nie robilem juz tego jiggla przy uderzeniu w ziemie, bo i tak zalozylem ze odlamki szkla skupia uwage. :) Pozdrawiam i dzieki za komentarz
PICsell Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 (edytowane) Aż włączyłem dźwięk żeby zobaczyć o co chodzi :-) Dorzucę jeszcze: -niepotrzebny matrix (to przyspieszone przejście) -odłamki szła znikają w podłożu // edit: faktycznie są już za kamieniem // Hmm. A jednak jest od groma tych małych kawałeczków szkła Edytowane 29 Listopad 2009 przez PICsell
ptaszek Napisano 29 Listopad 2009 Autor Napisano 29 Listopad 2009 Hej :) to przyspieszenie po to zeby tak nie zamulalo za bardzo. A odlamki nie znikaja chyba :) staralem sie tedo dopilnowac.. jesli chodzi Ci o to ze tam z tylu to za kamieniem juz spadaja :) mysle czy sie nie wysilic i tego dzwieku szkla nie sciszyc/wytlumic.
PICsell Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Ten który jest teraz brzmi sztucznie, ale wydaje mi się że powinien znaleźć się w animacji. Może nagranie dźwięku pękającej żarówki. A może dźwięk powinien być też spowolniony. Trzeba by popróbować.
Reanimator Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 To najbardziej epicko przedstawione rozbicie zarowki EVER! ;)
ptaszek Napisano 29 Listopad 2009 Autor Napisano 29 Listopad 2009 PICsell - poprawiam i dzis lub jutro podmienie z bardziej bassowym dzwiekiem :) Reanimator - nie wiem czy to komplement, ale cieszy mnie ten komentarz :P
Tas Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 jakas refka z youtuba by sie przydala, bo nie codziennie oglada sie takie cos, a w szczegolnosci w slo-mo . Moment impaktu na pewno psuje ten dzwiek, a z ruchem tez jest cos nie tak, dlatego pytam sie o refke. Reszta dzwieku i render wyszly super!
ptaszek Napisano 29 Listopad 2009 Autor Napisano 29 Listopad 2009 Hehe ok juz poprawilem. Jest ciszej i bardziej basowo. Takze lekkie rozjasnienie wchodzi bardziej miekko. Co do prawdziwego dzwieku tluczonej zarowki to czaje, ale tak jak jest to mniej wiecej sobie wyobrazam z mega bliskosci, mega glosno i z echem i zwolnione. refke dawal wyzej PICsell http://www.youtube.com/watch?v=Y0fGh...layer_embedded dzieki :) ps: to tylko rozpierdziel zarowy :P
Creator Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Hej :) To szkło trochę nienaturalnie się "roznosi".
Reanimator Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Reanimator - nie wiem czy to komplement, ale cieszy mnie ten komentarz :P Heh, chyba komplement;) Ta muza, slow-mo wywolaly takie wrazenie, jakbym ogladal conajmniej powstanie wszechswiata ;D Jezeli chodzi o efekt rozbijania, to w slowmotion trzeba wszystko robic tyle razy dokladniej i realistyczniej, ile razy jest zwolnione ;)))) Looknij na youtubie, moze cos Ci pomoze. of cuz, jezeli Ci zalezy na pchaniu tego ku wiekszemu realizmowi;)
ptaszek Napisano 30 Listopad 2009 Autor Napisano 30 Listopad 2009 Hehe dzieki :) Zmotywowaliscie mnie zeby jeszcze jednak poprawic odrobinke. Zmieniony dzwiek i nie haczy juz tak :) W samo 3d juz nie bede ingerowal. To miala byc szybka, krotka animacja dla przyjemnosci tworzenia :]
Sunedge Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 alo a gdyby tak zarowka spadala troche szybciej i dopiero przed samym uderzeniem/w momencie uderzenia zwolnila? pzdr
Gość Gosc Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 tu jest fajna zarowa: http://www.istockphoto.com/stock-video-9238132-bulb-crashing-to-pieces.php
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się