Napisano 1 Grudzień 200915 l Drodzy koledzy, czy znajdę w blenderze odpowiednik modyfikatora lathe nakładanego na spline z maxa. Czyli tworzę sobie spline nakładam lathe i tworzy mi się bryła obrotowa, której przekrój stanowi mój spline. Jeżeli istnieje jakiś odpowiednik to bardzo proszę o pomoc, najlepiej step by step, ale niekoniecznie. W ogóle jeżeli znacie jakieś tutoriale o modelowaniu splineami w blenderze to bardzo proszę o podanie mi linków.
Napisano 1 Grudzień 200915 l http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Modelling/Curves#Bevel_and_Taper_Objects jak nie znasz angielskiego to z obrazka też powinieneś wydedukować chyba że to ale to już nie ze krzywej http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Modelling/Meshes/Basic_Tools#Spin_and_SpinDup Edytowane 1 Grudzień 200915 l przez szczuro
Napisano 1 Grudzień 200915 l Modyfikator Lathe jest w patchach, nie wiem kiedy i czy zostanie dodany do oficjalnego kodu, jest duże prawdopodobieństwo że zostanie włączony, kiedyś :P. Działa zarówno z siatką jak i krzywymi. na razie obiekty z krzywej można robić jak pokazał szczuro. Edytowane 1 Grudzień 200915 l przez n-pigeon
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto