gumis Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 Drodzy koledzy, czy znajdę w blenderze odpowiednik modyfikatora lathe nakładanego na spline z maxa. Czyli tworzę sobie spline nakładam lathe i tworzy mi się bryła obrotowa, której przekrój stanowi mój spline. Jeżeli istnieje jakiś odpowiednik to bardzo proszę o pomoc, najlepiej step by step, ale niekoniecznie. W ogóle jeżeli znacie jakieś tutoriale o modelowaniu splineami w blenderze to bardzo proszę o podanie mi linków.
szczuro Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 (edytowane) http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Modelling/Curves#Bevel_and_Taper_Objects jak nie znasz angielskiego to z obrazka też powinieneś wydedukować chyba że to ale to już nie ze krzywej http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Modelling/Meshes/Basic_Tools#Spin_and_SpinDup Edytowane 1 Grudzień 2009 przez szczuro 1
n-pigeon Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 (edytowane) Modyfikator Lathe jest w patchach, nie wiem kiedy i czy zostanie dodany do oficjalnego kodu, jest duże prawdopodobieństwo że zostanie włączony, kiedyś :P. Działa zarówno z siatką jak i krzywymi. na razie obiekty z krzywej można robić jak pokazał szczuro. Edytowane 1 Grudzień 2009 przez n-pigeon
gumis Napisano 2 Grudzień 2009 Autor Napisano 2 Grudzień 2009 Dzięki za pomoc ;-) Biorę się za czytanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się