Napisano 20 Grudzień 200915 l Taki mały speed ode mnie. 266 tris, diffuse, normal i specular 512/512 siatka: http://www.jedaith.yoyo.pl/granat/siatka.jpg tekstury (rozmiar 100%) http://www.jedaith.yoyo.pl/granat/granat_maps.jpg Model bardzo prosty, bo bardziej skomplikowanych nie umiem. Przy teksturach też dałoby się więcej zrobić, ale ćwiczenie przyjemne. Edytowane 20 Grudzień 200915 l przez Jedaith
Napisano 20 Grudzień 200915 l fajnie ze cos sie tu od czasu do czasu w tym gejmarcie dzieje, ale takie cos ... hm...dwa cylindry i kąsek tekstury...nie ma nad czym sie poślinić :P Dodaj żołnierzyka i w kismecie nagraj jakąs fajną akcje, wybuchy, latające zwłoki i demolka otoczenia to bedzie nad czym oko zawiesic i jakies konrety napisac ...a tak ... zobaczyłem granata, wyłączam okienko przeglądarki i życie toczy sie dalej :!o
Napisano 20 Grudzień 200915 l hm....moim zdaniem troche za duza metalowa puszka, powinna byc krotsza, pokaz refki:P http://www.repliki-broni.pl/allegro/m24/m241.jpg takie to cos?
Napisano 21 Grudzień 200915 l Autor W sumie ta puszka faktycznie za duża, nawet patrząc na różne modele tego granata, jak teraz porównuję. http://germanmilitariacollectibles.com/blog/uploaded_images/stielhandgranate24_eight_754-792260.jpg tutaj jedna z refek, które podglądałem. tło już zmieniam, zmniejszyłem też trochę tą puszkę. A może wie ktoś, jak poprawić antyaliasing w viewporcie 3ds maxa? A tak odnosząc się do tego, że model jest strasznie prosty itp. to w sumie powód jest taki, że nie mam zupełnie doświadczenia w modelowaniu o wiele częściej zdarza mi się robić tekstury. Muszę poczytać więcej o modelowaniu i wtedy może wrzucę coś poważniejszego. Edytowane 21 Grudzień 200915 l przez Jedaith
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto