Skocz do zawartości

Blender 2.5 +interface z Maxa


mujas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie jak w Blenderze 2.5 włączyć inteface z 3DS max, kiedyś na necie widziałem filmik jak gość to robił, za czorta nie mogę tego znaleść da się to wogóle zrobić w tej wersji Alpha Blendera ?? Jeśli tak to proszę o zrozumiałą drogę dojścia do tej opcji

Z góry dziękuję za pomoc

PS. czy ta wersja Alpha obsługuje już N-gony ??

Edytowane przez mujas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mam lekki poslizg bo przez swieta nie siedziałem na necie wiec moze być nieaktualne:

jeszcze nie ma interfejsów był taki mockup ale to tylko screen, chyba że chodzi ci o view-> toggle quad view

alpha 0 nie ma jeszcze n-gownow w planach jest dopiero okolo beta2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no nie mogę, wg mnie nie ma takiego czegoś jak interfejs z jakiegoś programu jedynie podobnie ustawione okienka i tyle ale nie da się z blendera zrobić maxa i na odwrót, Blender jest inny i tyle, można go z początku nienawidzić i takie tam przeboje ale po jakimś czasie nawet się lubi taki odskok od ustawień w "wielkich programach". To było moje zdanie i proszę by nikt się nie obrażał ponieważ ostatnio ludzie naskakują na mnie a ja przecież nic złego nie robię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 2.4x był plik B.blend (plik z domyślnym widokiem) który układał okienka w układ jaki jest w Maxie, timeline na dole buttonsy po prawej i okno 3D na środku z domyślnie ustawionym poczwórnym widokiem. Możesz sobie tak ustawić ręcznie + ustawienia w preferencjach (sposób obracania widoku, lewy klawisz jako domyślny itp, w 2.5 jest prawie identyczny ;P), to tylko 1 min roboty, za to jeśli chodzi 2.5 to bardzo prawdopodobne że będzie można zrobić układ skrótów klawiszowych takich jak w maksie (jeśli jakiś fan maxa przygotuje taki układ).

 

W sumie nie rozumiem też czego oczekujesz jeśli chodzi o interfejs, w blendku 2.5 są zapisywalne układy okien, możliwość separacji okien, key mapy, poukładane gałeczki i belki boczne z narzędziami.

 

N-gony mogą się pojawić przy okazji bety 2 choć nie jest to pewne xD

Edytowane przez n-pigeon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności