radi0n Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Zamierzam sprzedac swoja karte graficzna Asus ATI 4850. Nie wiem jak inne ale ten egzemplarz nie bardzo chce pracowac z programami 3D (maya, zbrush) Mam do Was pytanko, jaka najlepiej kupic karte z prockiem NVIDI? Czy GeForce GTX 260 Core 216 bylby dobrym zakupem? Ogolnie od jakiegos czasu nie jestem w temacie kart gfx (a nvidi juz wogole) i nie chcialbym jakiegos babola zrobic. Jaka karte NVIDI polecicie ktora by byla lepsza od ATI 4850. Cena do 800zl.
NV Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 gtx 260 core 216 bedzie sobrym zakupem np. ten http://www.gral.pl/preview/Palit_Microsystems/GeForce_GTX260_Palit_896MB_DDR3_HDTV_DVI_HDMI_PCI-E_216SP_55nm_Sonic_625_2200_16.html Powiedz co konkretnie jest nie tak z radeonem pod aplikacjami 3d? U mnie raczej wszystko chodzi dobrze, aczkolwiek 3dsmax zawsze wolał karty od nv nie wiem jak maya i zbrush.
Loozack Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Tak jak pisze Nvidia, GTX 260 będzie idealnym zakupem. Ja już od dawna jadę na o połowę słabszym GF 8800GS i nie mam powodów do narzekań, więc Ty tym bardziej nie powinieneś mieć po przesiadce na GTXa :) Tylko taka mała uwaga, jeśli zależy Ci na ciszy w kompie i masz zamiar zamienić chłodzenie referencyjne na jakieś inne to uważaj na karty Palita i Gainwarda bo nie wiem jak teraz, ale kiedyś zakładali na nie plomby uniemożliwiające zmianę radiatora bez utraty gwarancji. Pozdrawiam.
NV Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 (edytowane) Akurat te chlodzenie jest dobre (w sensie radiator), jeśli będzie za głośne, wyrywamy wentylatory i dajemy 2x 120mm wolno obrotowe na opaski zaciskowe i gra gitara ;) [EDIT:] Loozack: To z 4 slotami zajmowanego miejsca to fakt :) Edytowane 3 Styczeń 2010 przez NV
Loozack Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Sam mam to podobnie rozwiązane u siebie bo właśnie mam kartę Gainwarda, ale niektórym mogą przeszkadzać 3 lub 4 zajęte przez tak grubą "kanapkę" zatoki PCI, dlatego o tym napisałem ;)
radi0n Napisano 5 Styczeń 2010 Autor Napisano 5 Styczeń 2010 Problemy z ATI i maya najczesciej wystepuja w postaci tzm mouse lags. W skrocie to przy obracaniu obiektu w viewportach muszka pptrafi stawac na pol sek co dramatycznie pogarsza workflow.
mandragora Napisano 5 Styczeń 2010 Napisano 5 Styczeń 2010 kiedyś jak jeszcze coś robiłem w maya to zero problemów miałem teraz blender i zero problemów, sprawdz może sterowniki może są nowsze, mouse lags nie kojarzę ale jeśli masz mychę noname to nic nie zrobisz a jak coś firmowego to też stery pod to się przydają wiem z doświadczenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się