plasti Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 (edytowane) witam zamieszczam model bmw vision wymeczonego z wipa, lecz nie jako model pojazdu, a mianowicie zabawkowy model burago bmw vision... postanowilem przedstawic go jako zabawke glownie ze wzgledu na mala ilosc referencji wnetrza samochodu, a praktycznie jej brak, rowniez nie do konca czulem sie pewnie z modelowaniem calego wnetrza pojazdu przy tak widocznych detalach(70% samochodu to szyba) trzecim faktem jest rowniez to iz stwierdzilem ze zmiana wizerunku pojazdu na zabawkowy, wniesie cos swiezego i nie bedzie odpychac jak wszystkie standardowe wizualizacje.... model znaja panstwo z wip, w pelni moj, tak samo jak studio odwietlenie tralala... soft to 3ds max und v ray i ps zycze milego ogladania oraz oceniania... Edytowane 3 Styczeń 2010 przez plasti
Touch Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Jeśli popracujesz nad studiem (fatalne odbicia w szybie szczególnie na drugim renderze), to może coś z tego będzie. Szkoda, że nie ciągniesz tego dalej. Wróć jeszcze kiedyś do tego:) Pozdr
Stachu Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 jesli nie ma referencji wnetrza to zawsze mozna sobie coś podkoloryzować wyobraznią. bez sensu ten pomysł z zabawką, ja bym go jeszcze pocisna i wyrenderował w normalnej skali.
Eddy__ Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 ostrość ciut leży... bo przy takich obiektach powinieneś mieć to wszystko ostre, a tam widzę, że już blur jest :)
FF Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 ostrość ciut leży... bo przy takich obiektach powinieneś mieć to wszystko ostre, a tam widzę, że już blur jest :) Przy jakich obiektach? Właśnie przy takich być powinien. No chyba że nie zrozumiałeś tematu (noł ofens). Mi się nawet podoba.
blomd Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 Eddy__ lens blur w tym przypadku jest po to, aby było widać, że model jest miniaturowy. Bardzo boli rendering i oświetlenie. Odbicia świateł są nieprzemyślane, shader lakieru do wymiany i mapping do poprawy (niebieskie linie nie są równe). Dobrze by było, jak byś wymodelował taki grill jaki jest w oryginale i poprawił krzywizny. ps. Zwiększ sampling tego czegoś na czym stoi ten samochód. Tak poza tym najlepszy ostatni render :) Pozdr.
plasti Napisano 4 Styczeń 2010 Autor Napisano 4 Styczeń 2010 blomd, jaki lakier?? przeciez to wiekszosc plastik jest?! a co do podstawki to jest chropowatosc, bo to tyz taki plastik jest Freedom Fighter - dzieki, przynajmniej komus...
Kedzior Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 Nie no modelik fajny, blur też potrzebny, ale da się zauważyć, że nie byłeś konsekwentny przy nim. Głównie tyczy się to pierwszego ujęcia, gdzie nie które miejsca w tej samej odległości od kamery są rozmyte, a niektóre nie. Np tylne lewe koło jest rozmyte, w takim razie w tej linii leży praw część przedniej maski, a ona jest wyraźna :) Jakby zatoczyć koło wokół kamery to dookoła niej od pewnej odległości powinien następować coraz większy blur a tu jest taki przypadkowy trochę. Ale tak jak pisałem, modelik naprawdę fajny, stylistycznie również.
Temporal Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 Czli uwazasz ze jesli odejdziesz od standardowych wizualizacji i wpadniesz na cos orginalniejszego to automatycznie twoja praca zwiekszy poziom? sory brachu ale takie teksty to za malo by obronic sie przed bledami tej pracy. Sledzilem wipa i przyznaje ze modelik fajowo wyszedl ale ten render wszystko kaszani. Miales problemy z uzyskaniem finalnego renderu to na sile przerobiles na moty z zabawko co tez do konca nie wyszlo. Tak dof jest widoczny przy miniaturowych przedmiotach ale nie zmienia to faktu ze u ciebie jest nierealny. Na pierwszym renderze najbardziej to widac. Czemu tylnia czesc auto sie nagle rozmazuje? Praktycznie jest na tej samej plaszczyznie i tak by w realu to nie wygladalo. Oswietlenie jest brzydkie i tlumaczenie ze to zabawka jakos nie ma do rzeczy. Model fajny, ale niestety sie zmarnowal
predator747 Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 Model piękny, ale ekspozycja, tak jak chyba każdy poprzednik powiedział, nieudana. Wcześniej na forum widywałem już twoje modele, każdy czymś urzekał, ale również, by w każdym z nich doszukać się detalu musiałem się sporo naprzyglądać, nierzadko na ujęciach z WIPa a chyba chodzi o to, żeby ten finish jakoś wyglądał. Pozdrawiam ;)
plasti Napisano 4 Styczeń 2010 Autor Napisano 4 Styczeń 2010 temporal - gdzie ty wyczytales ze ja chcialem uzyskac lepszy poziom poprzez wrzucenie czegos oryginalnego??? problem z czytaniem ze zrozumieniem??.... tak na marginesie czesto sie zastanawiam 3 razy zanim wrzuce cos na te forum, bo pozniej efekt jest taki jaki widac, jezeli nie jest to przeswietlona cacy wizka pomieszczenia albo szablonowy model wozu na matowych odbiciach i przyciemnionym przepalonym studio w ps, to mozna z gory zakladac ze powiesza psy na tych pracach..... dlatego czesto nie warto sie starac byc oryginalnym....
Temporal Napisano 5 Styczeń 2010 Napisano 5 Styczeń 2010 trzecim faktem jest rowniez to iz stwierdzilem ze zmiana wizerunku pojazdu na zabawkowy, wniesie cos swiezego i nie bedzie odpychac jak wszystkie standardowe wizualizacje.... czli dopracowane ale niestety standardowe prace odpychaja a jak sie zrobi cos niestadardowego to samo z siebie bedzie lepiej? no tak wynika z tej wypowiedzi. Ja tam do ciebie nic nie mam ale tak to napisales i tak to brzmi.
bbandi Napisano 5 Styczeń 2010 Napisano 5 Styczeń 2010 Plasti - tak patrze na ostatni render i naprawde jeśli zrobisz chodziażby poglądowe wnętrze i szybki oszklone to bedzie rewelacja. Model masz - jeszcze troche chęci:), bo popatrz jak te czarne szybki tworzą pustą przestrzeń, aż się prosi uzupełnić:).pozdro
NV Napisano 5 Styczeń 2010 Napisano 5 Styczeń 2010 Kurcze praca ma jeszcze duży potencjał ... szkoda że już w FW. Takie 3+ a mogło być 5 ! ;) Model ładny a prościutki nie był, wiele krzywizn, zagięć itd. Dałeś rade.
Rekomendowane odpowiedzi