Skocz do zawartości

Obiekt 3D: model Burago BMW vision


plasti

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

zamieszczam model bmw vision wymeczonego z wipa, lecz nie jako model pojazdu, a mianowicie zabawkowy model burago bmw vision...

 

postanowilem przedstawic go jako zabawke glownie ze wzgledu na mala ilosc referencji wnetrza samochodu, a praktycznie jej brak, rowniez nie do konca czulem sie pewnie z modelowaniem calego wnetrza pojazdu przy tak widocznych detalach(70% samochodu to szyba)

 

trzecim faktem jest rowniez to iz stwierdzilem ze zmiana wizerunku pojazdu na zabawkowy, wniesie cos swiezego i nie bedzie odpychac jak wszystkie standardowe wizualizacje....

 

model znaja panstwo z wip, w pelni moj, tak samo jak studio odwietlenie tralala...

 

soft to 3ds max und v ray i ps

 

zycze milego ogladania oraz oceniania...

 

bmw1ps.jpg

 

bmw2ps.jpg

 

bmw3ps.jpg

Edytowane przez plasti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ostrość ciut leży... bo przy takich obiektach powinieneś mieć to wszystko ostre, a tam widzę, że już blur jest :)

Przy jakich obiektach? Właśnie przy takich być powinien. No chyba że nie zrozumiałeś tematu (noł ofens).

Mi się nawet podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eddy__ lens blur w tym przypadku jest po to, aby było widać, że model jest miniaturowy.

Bardzo boli rendering i oświetlenie. Odbicia świateł są nieprzemyślane, shader lakieru do wymiany i mapping do poprawy (niebieskie linie nie są równe). Dobrze by było, jak byś wymodelował taki grill jaki jest w oryginale i poprawił krzywizny.

ps. Zwiększ sampling tego czegoś na czym stoi ten samochód.

Tak poza tym najlepszy ostatni render :)

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no modelik fajny, blur też potrzebny, ale da się zauważyć, że nie byłeś konsekwentny przy nim. Głównie tyczy się to pierwszego ujęcia, gdzie nie które miejsca w tej samej odległości od kamery są rozmyte, a niektóre nie.

Np tylne lewe koło jest rozmyte, w takim razie w tej linii leży praw część przedniej maski, a ona jest wyraźna :)

 

Jakby zatoczyć koło wokół kamery to dookoła niej od pewnej odległości powinien następować coraz większy blur a tu jest taki przypadkowy trochę.

 

Ale tak jak pisałem, modelik naprawdę fajny, stylistycznie również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czli uwazasz ze jesli odejdziesz od standardowych wizualizacji i wpadniesz na cos orginalniejszego to automatycznie twoja praca zwiekszy poziom? sory brachu ale takie teksty to za malo by obronic sie przed bledami tej pracy. Sledzilem wipa i przyznaje ze modelik fajowo wyszedl ale ten render wszystko kaszani. Miales problemy z uzyskaniem finalnego renderu to na sile przerobiles na moty z zabawko co tez do konca nie wyszlo. Tak dof jest widoczny przy miniaturowych przedmiotach ale nie zmienia to faktu ze u ciebie jest nierealny. Na pierwszym renderze najbardziej to widac. Czemu tylnia czesc auto sie nagle rozmazuje? Praktycznie jest na tej samej plaszczyznie i tak by w realu to nie wygladalo. Oswietlenie jest brzydkie i tlumaczenie ze to zabawka jakos nie ma do rzeczy.

 

Model fajny, ale niestety sie zmarnowal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model piękny, ale ekspozycja, tak jak chyba każdy poprzednik powiedział, nieudana. Wcześniej na forum widywałem już twoje modele, każdy czymś urzekał, ale również, by w każdym z nich doszukać się detalu musiałem się sporo naprzyglądać, nierzadko na ujęciach z WIPa a chyba chodzi o to, żeby ten finish jakoś wyglądał. Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temporal - gdzie ty wyczytales ze ja chcialem uzyskac lepszy poziom poprzez wrzucenie czegos oryginalnego??? problem z czytaniem ze zrozumieniem??....

 

tak na marginesie czesto sie zastanawiam 3 razy zanim wrzuce cos na te forum, bo pozniej efekt jest taki jaki widac, jezeli nie jest to przeswietlona cacy wizka pomieszczenia albo szablonowy model wozu na matowych odbiciach i przyciemnionym przepalonym studio w ps, to mozna z gory zakladac ze powiesza psy na tych pracach.....

 

dlatego czesto nie warto sie starac byc oryginalnym....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzecim faktem jest rowniez to iz stwierdzilem ze zmiana wizerunku pojazdu na zabawkowy, wniesie cos swiezego i nie bedzie odpychac jak wszystkie standardowe wizualizacje....

 

czli dopracowane ale niestety standardowe prace odpychaja a jak sie zrobi cos niestadardowego to samo z siebie bedzie lepiej? no tak wynika z tej wypowiedzi. Ja tam do ciebie nic nie mam ale tak to napisales i tak to brzmi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plasti - tak patrze na ostatni render i naprawde jeśli zrobisz chodziażby poglądowe wnętrze i szybki oszklone to bedzie rewelacja. Model masz - jeszcze troche chęci:), bo popatrz jak te czarne szybki tworzą pustą przestrzeń, aż się prosi uzupełnić:).pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności