Napisano 14 Styczeń 201015 l na tyle nad wycięciem chyba odległości krawedzi na poligonach sie zmieniły bo bobal lekki o tutaj(attach_) Jeśli sie myle to sorki i pracuj dalej.
Napisano 14 Styczeń 201015 l Autor markus23: właśnie nie ok, ale do tej pory miałem nadzieję, że nikt tego nie zauważy :P
Napisano 14 Styczeń 201015 l e tam gadasz ja nic nie widziałem a ok jak sam widzisz czasem jest czasem nie zalezy tylko od tego gdzie kto siedzi i jak patrzy .
Napisano 14 Styczeń 201015 l Autor W zasadzie nie wiem co z tym miejscem zrobić, jest tam mało poly i dlatego tak podciąga inne krawędzie. Postaram się to jakoś zagęścić.
Napisano 14 Styczeń 201015 l mało? ale nielepiej byloby dalej pociągnąć linie aby trojkącik zrobił sie dalej jak już musi. a dwa to możesz przeciez cut jeszcze raz i tak by nie było łaczeń w trójkąt.
Napisano 14 Styczeń 201015 l lecisz jak burza, bardzo fajnie, tylko on caly sie wydaje w kazdym miejscu jakos lekko pofaldowany, jakby nie byl ze stali(ciezko mi to wytlumaczyc:P)
Napisano 14 Styczeń 201015 l Autor plasti: plastusiowy to dobre słowo xD? Mogłem się posłuchać fajtera jak mówił o podwójnych chamferach.
Napisano 14 Styczeń 201015 l nie chodzi nawet tyle o chamfery, jak o calosc, musisz dobrze wszystko wzrokiem przeleciec i wyszukac piksele ktore nieznacznie moga odstawac od formy...
Napisano 14 Styczeń 201015 l markus23: właśnie nie ok, ale do tej pory miałem nadzieję, że nikt tego nie zauważy :P wiesz, dla nas tego modelu nie robisz:) bledy jak byly tak sa, nie poprawiles tego co Ci wczesniej wskazalem, a poza tym robisz to tak niestaranie i szybko, ze on caly jest jak z plasteliny :/
Napisano 15 Styczeń 201015 l Wg mnie czarny lakier to krok w złą stronę. Nie dość, że ustawienie studia jest znacznie trudniejsze, to po prostu ten model w czarnym nie wygląda tak dobrze jak np. w czerwonym czy niebieskim (wersja fq-400 - miodzio).
Napisano 15 Styczeń 201015 l Dobrze idzie, ważne że idziesz dalej nie zrażając się moim napastowaniem na ircu;) Nic nowego ci nie powiem, moge tylko niektóre rzeczy powtórzyć, np. że rendery bym sobie teraz darował. Edytowane 15 Styczeń 201015 l przez FF
Napisano 16 Styczeń 201015 l Samochod nie ma zadnego "malowania" wzorkow itp a ty to mapowales? to jest jednolity kolor a teraz widze ze tam ci sie rozjedza strasznie w paru miejscach text (pewnie te flake'sy). Nie lepiej to proceduralnie w materiale zrobic? No i tak efekt powinien byc mniej widoczny zwlascza dla czarnego lakieru. Model dobry
Napisano 16 Styczeń 201015 l POPRAW spojler!! Jak otwiera się bagażnik!? Zobacz spojler w jaki sposób jest zrobiony i gdzie przymocowany http://www.autogaleria.pl/tapety/img/mitsubishi/mitsubishi_lancer_evo_x_2008_11_s.jpg
Napisano 16 Styczeń 201015 l Autor pitu91: dzięki wielkie, sam bym nie zauważył :P A tutaj taki mały koncept końcowej scenki jaką chce zrobić, składane "na szybko" w PS: Textury na zderzaku tylko dla podgladu, cały samochód będzie wymalowany na "rajdowo". Edytowane 16 Styczeń 201015 l przez Berger
Napisano 16 Styczeń 201015 l kolejne rajdowe autko :D tak jest :D zrób zaślepki na lampy ;) i jakieś dokładki może
Napisano 16 Styczeń 201015 l Jak zrobiłeś brud i efekt zapalonych świateł? Scena zapowiada się zaje...
Napisano 16 Styczeń 201015 l Autor latos:najpierw podzieliłem karoserie na części wg. podziału blach. Potem za pomocą unwarpa rozłożyłem siatkę modelu( mapowanie planar + drobne poprawki żeby textury się za bardzo nie rozciągały ). Siatkę renderujemy i zapisujemy do pliku, potem trzeba się tylko zaopatrzeć w odpowiednie brushe do PS'a (deviantart.com -> search ) i trzeba poprostu zacząć malować. Efekt zapalonych świateł był już dodany w PS ( proste lens effect + zabawa saturacją, warstwami itp). Początki maski: I trochę przodu: Edytowane 16 Styczeń 201015 l przez Berger
Napisano 16 Styczeń 201015 l To błoto wygląda NIESAMOWICIE !!! Zwłaszcza te krople wody na masce! Gof przecież opisał jak to się robi.
Napisano 16 Styczeń 201015 l Autor Tak, poza samym diffuse jest dodana bumpa mapa, zrobiona w PS z warstw z błotem.
Napisano 16 Styczeń 201015 l czy Ty wogole czytasz posty z krytyka? model pogiety, jak z plasteliny a Ty mapping robisz..no nic, Twoj model, Twoja sprawa
Napisano 16 Styczeń 201015 l Autor M4rcus: sorry ale poprostu już nie mam siły ani ochoty bawić się w modelowanie tego dalej. Największym problem jest to, że max wyspuje się prawie co 3 minuty. Narazie wygląda to tak: Do poprawy lecą chyba w zasadzie wszystkie textury i no czas dodawać jakieś większe vinle. I na koniec dnia:
Napisano 16 Styczeń 201015 l Jak znowu Lancer? Na tym forum widziałem może 2x Tego Lancera. Latos to patrz tutaj: http://www.max3d.pl/article.php?id=71&cat=2 :P edit: co do scenki w ruchu to nie pasi mi ze ma kola skrecone.
Napisano 17 Styczeń 201015 l mpta, po pierwsze to sa inne lancery, po drugie koła maja być skręcone i tak jest dobrze, jedzie bokiem;)
Napisano 17 Styczeń 201015 l bez sensu z tym kolem, rozpedzony samochod ktory jedzie prosto ni kszty nie drgnie w ani jedna strone a kola maja kat jak przy ogromnym luku??
Napisano 17 Styczeń 201015 l chyba, prosze ja Ciebie, nie rozumiem koła powiedział bym maja kat jak przy dość ciasnym prawym zakręcie.
Napisano 17 Styczeń 201015 l jeśli chodzi o texturke jest prawie git, ale takie kleksy sie nie zdarzaja bo od prędkości się to rozmywa (pęd powietrza weź pod uwage).
Napisano 17 Styczeń 201015 l Do poprawki LINK z obrazkiem: http://zapodaj.net/images/23e69edbb78c.jpg Po ukończeniu pracy, proszę o rozdziałke 1440x900 :D Poza szczegółami, które zauważyłem twoja praca bardzo mi się podoba ;)
Napisano 17 Styczeń 201015 l Wszystkim podoba sie texturka a mi to calkiem nie podchodzi. Brud jest strasznie losowy i malo wiarygodnya albo masa kropeczek albo jakies duze kolka. W niektorych miejscach krople wygladaja jak jakas pajeczynka.
Napisano 17 Styczeń 201015 l fajter mniejsza o to:P ale i tak super to wyglada w taki sposob, mala odmiana, podoba mi sie dobranie kolorow i kompozycja, przyloz sie, popraw i bedzie miodzio:D
Napisano 17 Styczeń 201015 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze :) Textury tak czy siak zaczynam od nowa, czas zrobić je tak aby były równe (szczególnie na miejscach łączeń ). Model już praktycznie skończony, został jeszcze dyfuzor i wycieraczki, 2 obiekty których najbardziej nie nawidze :P Zastanawiam się też, czy trochę nie przekombinowałem sprawy z klamkami:
Napisano 17 Styczeń 201015 l tzn model? sorry, ale robie w innym programie i pierwszy raz slysze o tym co napisales
Napisano 17 Styczeń 201015 l Autor Hm teoretycznie model, tyle że jest on tworzony w trakcie renderu, na podstawie textury np. http://forum.cg-cars.com/gallery/showimage.php?i=3025&c=29
Napisano 18 Styczeń 201015 l Autor Zmieniłem trochę lakier. Jak teraz? Musze jeszcze bump na tarczy zwiększyć.
Napisano 18 Styczeń 201015 l lepiej ale jeszcze nie to, reflekty daj mniej rozmazane bo wyglada jak tani plastik, musi troche wiecej odbijac
Napisano 18 Styczeń 201015 l Według mnie przez ten lakier to Evo wygląda jak by było prostowane młotkiem. Zastanawiam się czemu nie chcesz zrobić org. świateł tylko wstawisz je za przesłoną.
Napisano 18 Styczeń 201015 l Maska z teksturką zrobiła na mnie duże wrażenie i nie mogłem się doczekać kolejnego up'u. Jednak potem już nie było tego wow. Mi się wydaje że całokształt psuje bok auta, może gdyby chamfery, szczególnie wycięć drzwi były mocniejsze to i bok nie był by taki plastikowy. Chyba będziesz musiał ten bok zrobić od nowa:/ Co do lakieru, to moze i on ładny, ale jego oświetlenie bee.
Napisano 18 Styczeń 201015 l moim zdaniem ta hdrka jest jakas nie bardzo albo dziwne jej mapowanie bo sam model wydaje sie bys spoko
Napisano 18 Styczeń 201015 l mpta, po pierwsze to sa inne lancery, po drugie koła maja być skręcone i tak jest dobrze, jedzie bokiem;) Nie mowie ze jest niepoprawnie fizycznie, tylko ze zle wyglada :P
Napisano 18 Styczeń 201015 l Autor Przepraszam panowie, ale "premiera" modelu lekko się przesunie :) Usunąłem większość obiektów zrobionych na szybko, narazie poprawie model, potem zaczne dodawać inne detale.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto