Berger Napisano 14 Styczeń 2010 Autor Napisano 14 Styczeń 2010 trosiek: kaszana to tam jest w każdym calu :P
JohnZi Napisano 14 Styczeń 2010 Napisano 14 Styczeń 2010 no ja bym sie bardziej na boku calym skupil, bo nie gra mi w ogole:P
markus23 Napisano 14 Styczeń 2010 Napisano 14 Styczeń 2010 na tyle nad wycięciem chyba odległości krawedzi na poligonach sie zmieniły bo bobal lekki o tutaj(attach_) Jeśli sie myle to sorki i pracuj dalej.
Berger Napisano 14 Styczeń 2010 Autor Napisano 14 Styczeń 2010 markus23: właśnie nie ok, ale do tej pory miałem nadzieję, że nikt tego nie zauważy :P
markus23 Napisano 14 Styczeń 2010 Napisano 14 Styczeń 2010 e tam gadasz ja nic nie widziałem a ok jak sam widzisz czasem jest czasem nie zalezy tylko od tego gdzie kto siedzi i jak patrzy .
Berger Napisano 14 Styczeń 2010 Autor Napisano 14 Styczeń 2010 W zasadzie nie wiem co z tym miejscem zrobić, jest tam mało poly i dlatego tak podciąga inne krawędzie. Postaram się to jakoś zagęścić.
markus23 Napisano 14 Styczeń 2010 Napisano 14 Styczeń 2010 mało? ale nielepiej byloby dalej pociągnąć linie aby trojkącik zrobił sie dalej jak już musi. a dwa to możesz przeciez cut jeszcze raz i tak by nie było łaczeń w trójkąt.
plasti Napisano 14 Styczeń 2010 Napisano 14 Styczeń 2010 lecisz jak burza, bardzo fajnie, tylko on caly sie wydaje w kazdym miejscu jakos lekko pofaldowany, jakby nie byl ze stali(ciezko mi to wytlumaczyc:P)
Berger Napisano 14 Styczeń 2010 Autor Napisano 14 Styczeń 2010 plasti: plastusiowy to dobre słowo xD? Mogłem się posłuchać fajtera jak mówił o podwójnych chamferach.
plasti Napisano 14 Styczeń 2010 Napisano 14 Styczeń 2010 nie chodzi nawet tyle o chamfery, jak o calosc, musisz dobrze wszystko wzrokiem przeleciec i wyszukac piksele ktore nieznacznie moga odstawac od formy...
M4rcus Napisano 14 Styczeń 2010 Napisano 14 Styczeń 2010 markus23: właśnie nie ok, ale do tej pory miałem nadzieję, że nikt tego nie zauważy :P wiesz, dla nas tego modelu nie robisz:) bledy jak byly tak sa, nie poprawiles tego co Ci wczesniej wskazalem, a poza tym robisz to tak niestaranie i szybko, ze on caly jest jak z plasteliny :/
Berger Napisano 15 Styczeń 2010 Autor Napisano 15 Styczeń 2010 Texturka "płatków" się na mnie zemściła:
plasti Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 i na dodatek siadl unwrapping, rozciaga ci sie gdzie niegdzie
veti Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Wg mnie czarny lakier to krok w złą stronę. Nie dość, że ustawienie studia jest znacznie trudniejsze, to po prostu ten model w czarnym nie wygląda tak dobrze jak np. w czerwonym czy niebieskim (wersja fq-400 - miodzio).
FF Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 (edytowane) Dobrze idzie, ważne że idziesz dalej nie zrażając się moim napastowaniem na ircu;) Nic nowego ci nie powiem, moge tylko niektóre rzeczy powtórzyć, np. że rendery bym sobie teraz darował. Edytowane 15 Styczeń 2010 przez FF
Temporal Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 Samochod nie ma zadnego "malowania" wzorkow itp a ty to mapowales? to jest jednolity kolor a teraz widze ze tam ci sie rozjedza strasznie w paru miejscach text (pewnie te flake'sy). Nie lepiej to proceduralnie w materiale zrobic? No i tak efekt powinien byc mniej widoczny zwlascza dla czarnego lakieru. Model dobry
pitu91 Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 POPRAW spojler!! Jak otwiera się bagażnik!? Zobacz spojler w jaki sposób jest zrobiony i gdzie przymocowany http://www.autogaleria.pl/tapety/img/mitsubishi/mitsubishi_lancer_evo_x_2008_11_s.jpg
Berger Napisano 16 Styczeń 2010 Autor Napisano 16 Styczeń 2010 (edytowane) pitu91: dzięki wielkie, sam bym nie zauważył :P A tutaj taki mały koncept końcowej scenki jaką chce zrobić, składane "na szybko" w PS: Textury na zderzaku tylko dla podgladu, cały samochód będzie wymalowany na "rajdowo". Edytowane 16 Styczeń 2010 przez Berger
Eddy__ Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 kolejne rajdowe autko :D tak jest :D zrób zaślepki na lampy ;) i jakieś dokładki może
latos Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 Jak zrobiłeś brud i efekt zapalonych świateł? Scena zapowiada się zaje...
Berger Napisano 16 Styczeń 2010 Autor Napisano 16 Styczeń 2010 (edytowane) latos:najpierw podzieliłem karoserie na części wg. podziału blach. Potem za pomocą unwarpa rozłożyłem siatkę modelu( mapowanie planar + drobne poprawki żeby textury się za bardzo nie rozciągały ). Siatkę renderujemy i zapisujemy do pliku, potem trzeba się tylko zaopatrzeć w odpowiednie brushe do PS'a (deviantart.com -> search ) i trzeba poprostu zacząć malować. Efekt zapalonych świateł był już dodany w PS ( proste lens effect + zabawa saturacją, warstwami itp). Początki maski: I trochę przodu: Edytowane 16 Styczeń 2010 przez Berger
gof Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 Bardzo fajne to błoto na masce. To bump mapa? czy inaczej to zrobiłeś?
JohnZi Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 hehe przez te tekstury nawet nie widac jak pogiety jest model, brawo:D
latos Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 To błoto wygląda NIESAMOWICIE !!! Zwłaszcza te krople wody na masce! Gof przecież opisał jak to się robi.
Berger Napisano 16 Styczeń 2010 Autor Napisano 16 Styczeń 2010 Tak, poza samym diffuse jest dodana bumpa mapa, zrobiona w PS z warstw z błotem.
M4rcus Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 czy Ty wogole czytasz posty z krytyka? model pogiety, jak z plasteliny a Ty mapping robisz..no nic, Twoj model, Twoja sprawa
Berger Napisano 16 Styczeń 2010 Autor Napisano 16 Styczeń 2010 M4rcus: sorry ale poprostu już nie mam siły ani ochoty bawić się w modelowanie tego dalej. Największym problem jest to, że max wyspuje się prawie co 3 minuty. Narazie wygląda to tak: Do poprawy lecą chyba w zasadzie wszystkie textury i no czas dodawać jakieś większe vinle. I na koniec dnia:
ptaszek Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 Jak znowu Lancer? Na tym forum widziałem może 2x Tego Lancera. Latos to patrz tutaj: http://www.max3d.pl/article.php?id=71&cat=2 :P edit: co do scenki w ruchu to nie pasi mi ze ma kola skrecone.
FF Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 mpta, po pierwsze to sa inne lancery, po drugie koła maja być skręcone i tak jest dobrze, jedzie bokiem;)
plasti Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 bez sensu z tym kolem, rozpedzony samochod ktory jedzie prosto ni kszty nie drgnie w ani jedna strone a kola maja kat jak przy ogromnym luku??
FF Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 chyba, prosze ja Ciebie, nie rozumiem koła powiedział bym maja kat jak przy dość ciasnym prawym zakręcie.
markus23 Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 jeśli chodzi o texturke jest prawie git, ale takie kleksy sie nie zdarzaja bo od prędkości się to rozmywa (pęd powietrza weź pod uwage).
pitu91 Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 Do poprawki LINK z obrazkiem: http://zapodaj.net/images/23e69edbb78c.jpg Po ukończeniu pracy, proszę o rozdziałke 1440x900 :D Poza szczegółami, które zauważyłem twoja praca bardzo mi się podoba ;)
Temporal Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 Wszystkim podoba sie texturka a mi to calkiem nie podchodzi. Brud jest strasznie losowy i malo wiarygodnya albo masa kropeczek albo jakies duze kolka. W niektorych miejscach krople wygladaja jak jakas pajeczynka.
plasti Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 fajter mniejsza o to:P ale i tak super to wyglada w taki sposob, mala odmiana, podoba mi sie dobranie kolorow i kompozycja, przyloz sie, popraw i bedzie miodzio:D
Berger Napisano 17 Styczeń 2010 Autor Napisano 17 Styczeń 2010 Dzięki wszystkim za komentarze :) Textury tak czy siak zaczynam od nowa, czas zrobić je tak aby były równe (szczególnie na miejscach łączeń ). Model już praktycznie skończony, został jeszcze dyfuzor i wycieraczki, 2 obiekty których najbardziej nie nawidze :P Zastanawiam się też, czy trochę nie przekombinowałem sprawy z klamkami:
eazy-e Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 sciana boczna opony to tekstura czy model? Mowie o napisach i wzorkach.
Berger Napisano 17 Styczeń 2010 Autor Napisano 17 Styczeń 2010 Ściana boczna jest zrobiona za pomocą mapy displace, bez bumpa.
eazy-e Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 tzn model? sorry, ale robie w innym programie i pierwszy raz slysze o tym co napisales
Berger Napisano 17 Styczeń 2010 Autor Napisano 17 Styczeń 2010 Hm teoretycznie model, tyle że jest on tworzony w trakcie renderu, na podstawie textury np. http://forum.cg-cars.com/gallery/showimage.php?i=3025&c=29
plasti Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 fele i opony to najlepsze materialy w tym modelu...
Berger Napisano 18 Styczeń 2010 Autor Napisano 18 Styczeń 2010 Zmieniłem trochę lakier. Jak teraz? Musze jeszcze bump na tarczy zwiększyć.
plasti Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 lepiej ale jeszcze nie to, reflekty daj mniej rozmazane bo wyglada jak tani plastik, musi troche wiecej odbijac
latos Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Według mnie przez ten lakier to Evo wygląda jak by było prostowane młotkiem. Zastanawiam się czemu nie chcesz zrobić org. świateł tylko wstawisz je za przesłoną.
woody Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Maska z teksturką zrobiła na mnie duże wrażenie i nie mogłem się doczekać kolejnego up'u. Jednak potem już nie było tego wow. Mi się wydaje że całokształt psuje bok auta, może gdyby chamfery, szczególnie wycięć drzwi były mocniejsze to i bok nie był by taki plastikowy. Chyba będziesz musiał ten bok zrobić od nowa:/ Co do lakieru, to moze i on ładny, ale jego oświetlenie bee.
Temporal Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 moim zdaniem ta hdrka jest jakas nie bardzo albo dziwne jej mapowanie bo sam model wydaje sie bys spoko
ptaszek Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 mpta, po pierwsze to sa inne lancery, po drugie koła maja być skręcone i tak jest dobrze, jedzie bokiem;) Nie mowie ze jest niepoprawnie fizycznie, tylko ze zle wyglada :P
eazy-e Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 i jeszcze jedno, tzn. czemu blachy sa takie powyginane przy szparach?
Berger Napisano 18 Styczeń 2010 Autor Napisano 18 Styczeń 2010 Przepraszam panowie, ale "premiera" modelu lekko się przesunie :) Usunąłem większość obiektów zrobionych na szybko, narazie poprawie model, potem zaczne dodawać inne detale.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się