Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 155
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W zasadzie nie wiem co z tym miejscem zrobić, jest tam mało poly i dlatego tak podciąga inne krawędzie. Postaram się to jakoś zagęścić.

Napisano

mało? ale nielepiej byloby dalej pociągnąć linie aby trojkącik zrobił sie dalej jak już musi.

 

a dwa to możesz przeciez cut jeszcze raz i tak by nie było łaczeń w trójkąt.

Napisano

lecisz jak burza, bardzo fajnie, tylko on caly sie wydaje w kazdym miejscu jakos lekko pofaldowany, jakby nie byl ze stali(ciezko mi to wytlumaczyc:P)

Napisano

nie chodzi nawet tyle o chamfery, jak o calosc, musisz dobrze wszystko wzrokiem przeleciec i wyszukac piksele ktore nieznacznie moga odstawac od formy...

Napisano
markus23: właśnie nie ok, ale do tej pory miałem nadzieję, że nikt tego nie zauważy :P

 

wiesz, dla nas tego modelu nie robisz:)

 

bledy jak byly tak sa, nie poprawiles tego co Ci wczesniej wskazalem, a poza tym robisz to tak niestaranie i szybko, ze on caly jest jak z plasteliny :/

Napisano

Wg mnie czarny lakier to krok w złą stronę. Nie dość, że ustawienie studia jest znacznie trudniejsze, to po prostu ten model w czarnym nie wygląda tak dobrze jak np. w czerwonym czy niebieskim (wersja fq-400 - miodzio).

Napisano (edytowane)

Dobrze idzie, ważne że idziesz dalej nie zrażając się moim napastowaniem na ircu;)

Nic nowego ci nie powiem, moge tylko niektóre rzeczy powtórzyć, np. że rendery bym sobie teraz darował.

Edytowane przez FF
Napisano

Samochod nie ma zadnego "malowania" wzorkow itp a ty to mapowales? to jest jednolity kolor a teraz widze ze tam ci sie rozjedza strasznie w paru miejscach text (pewnie te flake'sy). Nie lepiej to proceduralnie w materiale zrobic? No i tak efekt powinien byc mniej widoczny zwlascza dla czarnego lakieru.

 

Model dobry

Napisano (edytowane)

pitu91: dzięki wielkie, sam bym nie zauważył :P

A tutaj taki mały koncept końcowej scenki jaką chce zrobić, składane "na szybko" w PS:

scenaq.th.jpg

Textury na zderzaku tylko dla podgladu, cały samochód będzie wymalowany na "rajdowo".

Edytowane przez Berger
Napisano (edytowane)

latos:najpierw podzieliłem karoserie na części wg. podziału blach. Potem za pomocą unwarpa rozłożyłem siatkę modelu( mapowanie planar + drobne poprawki żeby textury się za bardzo nie rozciągały ). Siatkę renderujemy i zapisujemy do pliku, potem trzeba się tylko zaopatrzeć w odpowiednie brushe do PS'a (deviantart.com -> search ) i trzeba poprostu zacząć malować. Efekt zapalonych świateł był już dodany w PS ( proste lens effect + zabawa saturacją, warstwami itp). Początki maski:

hoodat.th.jpg

I trochę przodu:

dirt.th.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano

M4rcus: sorry ale poprostu już nie mam siły ani ochoty bawić się w modelowanie tego dalej. Największym problem jest to, że max wyspuje się prawie co 3 minuty.

Narazie wygląda to tak:

dirtm.th.jpg

Do poprawy lecą chyba w zasadzie wszystkie textury i no czas dodawać jakieś większe vinle. I na koniec dnia:

test2mz.th.jpg

Napisano

Wszystkim podoba sie texturka a mi to calkiem nie podchodzi. Brud jest strasznie losowy i malo wiarygodnya albo masa kropeczek albo jakies duze kolka. W niektorych miejscach krople wygladaja jak jakas pajeczynka.

Napisano

fajter mniejsza o to:P

 

ale i tak super to wyglada w taki sposob, mala odmiana, podoba mi sie dobranie kolorow i kompozycja, przyloz sie, popraw i bedzie miodzio:D

Napisano

Dzięki wszystkim za komentarze :) Textury tak czy siak zaczynam od nowa, czas zrobić je tak aby były równe (szczególnie na miejscach łączeń ). Model już praktycznie skończony, został jeszcze dyfuzor i wycieraczki, 2 obiekty których najbardziej nie nawidze :P Zastanawiam się też, czy trochę nie przekombinowałem sprawy z klamkami:

frontcs.th.jpg

Napisano

Według mnie przez ten lakier to Evo wygląda jak by było prostowane młotkiem.

 

Zastanawiam się czemu nie chcesz zrobić org. świateł tylko wstawisz je za przesłoną.

Napisano

Maska z teksturką zrobiła na mnie duże wrażenie i nie mogłem się doczekać kolejnego up'u. Jednak potem już nie było tego wow. Mi się wydaje że całokształt psuje bok auta, może gdyby chamfery, szczególnie wycięć drzwi były mocniejsze to i bok nie był by taki plastikowy. Chyba będziesz musiał ten bok zrobić od nowa:/ Co do lakieru, to moze i on ładny, ale jego oświetlenie bee.

Napisano
mpta, po pierwsze to sa inne lancery, po drugie koła maja być skręcone i tak jest dobrze, jedzie bokiem;)

 

Nie mowie ze jest niepoprawnie fizycznie, tylko ze zle wyglada :P

Napisano

Przepraszam panowie, ale "premiera" modelu lekko się przesunie :) Usunąłem większość obiektów zrobionych na szybko, narazie poprawie model, potem zaczne dodawać inne detale.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności