Skocz do zawartości

Mitsubishi Evolution X


Berger

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 155
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

markus23: właśnie nie ok, ale do tej pory miałem nadzieję, że nikt tego nie zauważy :P

 

wiesz, dla nas tego modelu nie robisz:)

 

bledy jak byly tak sa, nie poprawiles tego co Ci wczesniej wskazalem, a poza tym robisz to tak niestaranie i szybko, ze on caly jest jak z plasteliny :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie czarny lakier to krok w złą stronę. Nie dość, że ustawienie studia jest znacznie trudniejsze, to po prostu ten model w czarnym nie wygląda tak dobrze jak np. w czerwonym czy niebieskim (wersja fq-400 - miodzio).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze idzie, ważne że idziesz dalej nie zrażając się moim napastowaniem na ircu;)

Nic nowego ci nie powiem, moge tylko niektóre rzeczy powtórzyć, np. że rendery bym sobie teraz darował.

Edytowane przez FF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod nie ma zadnego "malowania" wzorkow itp a ty to mapowales? to jest jednolity kolor a teraz widze ze tam ci sie rozjedza strasznie w paru miejscach text (pewnie te flake'sy). Nie lepiej to proceduralnie w materiale zrobic? No i tak efekt powinien byc mniej widoczny zwlascza dla czarnego lakieru.

 

Model dobry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pitu91: dzięki wielkie, sam bym nie zauważył :P

A tutaj taki mały koncept końcowej scenki jaką chce zrobić, składane "na szybko" w PS:

scenaq.th.jpg

Textury na zderzaku tylko dla podgladu, cały samochód będzie wymalowany na "rajdowo".

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

latos:najpierw podzieliłem karoserie na części wg. podziału blach. Potem za pomocą unwarpa rozłożyłem siatkę modelu( mapowanie planar + drobne poprawki żeby textury się za bardzo nie rozciągały ). Siatkę renderujemy i zapisujemy do pliku, potem trzeba się tylko zaopatrzeć w odpowiednie brushe do PS'a (deviantart.com -> search ) i trzeba poprostu zacząć malować. Efekt zapalonych świateł był już dodany w PS ( proste lens effect + zabawa saturacją, warstwami itp). Początki maski:

hoodat.th.jpg

I trochę przodu:

dirt.th.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M4rcus: sorry ale poprostu już nie mam siły ani ochoty bawić się w modelowanie tego dalej. Największym problem jest to, że max wyspuje się prawie co 3 minuty.

Narazie wygląda to tak:

dirtm.th.jpg

Do poprawy lecą chyba w zasadzie wszystkie textury i no czas dodawać jakieś większe vinle. I na koniec dnia:

test2mz.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za komentarze :) Textury tak czy siak zaczynam od nowa, czas zrobić je tak aby były równe (szczególnie na miejscach łączeń ). Model już praktycznie skończony, został jeszcze dyfuzor i wycieraczki, 2 obiekty których najbardziej nie nawidze :P Zastanawiam się też, czy trochę nie przekombinowałem sprawy z klamkami:

frontcs.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maska z teksturką zrobiła na mnie duże wrażenie i nie mogłem się doczekać kolejnego up'u. Jednak potem już nie było tego wow. Mi się wydaje że całokształt psuje bok auta, może gdyby chamfery, szczególnie wycięć drzwi były mocniejsze to i bok nie był by taki plastikowy. Chyba będziesz musiał ten bok zrobić od nowa:/ Co do lakieru, to moze i on ładny, ale jego oświetlenie bee.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności