jacynt Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 Cześć, Jak najszybciej zrobić topologię w 3ds do już istniejącej rzeźby, która powstała w zbrush? W efekcie miałby powstać obiekt z małą ilośćią polygonów, który miałby ogólny zarys rzeźby z zbrusha. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 Jest narzędzie do retopo w zbrushu, jest narzędzie do retopo w maxie 2010 (w tzw graphite modeling tools, niegdysiejszy polyboost, obecnie zintegrowany z maxem). Z zewnętrznych aplikacji polecam 3dcoat lub topogun. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacynt Napisano 8 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 8 Styczeń 2010 dzięki za hasła. już sprawdzam co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 google: topogun google: zbrush retopology edit: sorki-strony nie odświeżyłem i ktoś mnie uprzedził :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrupek Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 W Silo3D jest też skromna retopotogia: http://nevercenter.com/silo/videos/trailers/?vidclip=silo_for_high_poly.mov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grizleyd Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 z tym topogun trzeba uważac czesto sie sypie jak ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacynt Napisano 8 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 8 Styczeń 2010 wyciskam co trzeba z zbrush. Po pierwszych nieudanych próbach teraz efekt jest całkiem dobry. I ma jeszcze ten plus, że szybko działa z hipoly Cierpliwość straciłem w maxie po godzinie. Do retopa mi się nie sprawdził. Za mało intuicyjny. Ale wrócę do niego przy animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waza Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 A ja polecam skrypt do maxa : http://www.scriptspot.com/3ds-max/max-retopo. Przede wszystkim darmowy i z tutorialami vidio. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 Obadajcie sobie retopo w 3d Coat, poważnie:) Waza, dzięki za linka, też sobie luknę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacynt Napisano 9 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2010 włączyłem wczoraj 3d Coat, ale na krótko, bo zawiesił mi się i nie miałem czasu, żeby z nim walczyć. Trailer retop w 3d Coat robi wrażenie i chyba jeszcze wrócę do tego programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 9 Styczeń 2010 Share Napisano 9 Styczeń 2010 Dla mnie najlepiej sie sprawdza ten skrypcik co waza podał.Wszystkie zalety zwykłego poly modelowania z maxa,symmetry,turbosmooth,bridge,connect...wszystko działa.Używam już od 2 miesięcy chyba i nawet jednej zwiechy jeszcze nie zaliczył:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się