jacynt Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 Cześć, Jak najszybciej zrobić topologię w 3ds do już istniejącej rzeźby, która powstała w zbrush? W efekcie miałby powstać obiekt z małą ilośćią polygonów, który miałby ogólny zarys rzeźby z zbrusha. Pozdrawiam
Levus Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 Jest narzędzie do retopo w zbrushu, jest narzędzie do retopo w maxie 2010 (w tzw graphite modeling tools, niegdysiejszy polyboost, obecnie zintegrowany z maxem). Z zewnętrznych aplikacji polecam 3dcoat lub topogun. 1
jacynt Napisano 8 Styczeń 2010 Autor Napisano 8 Styczeń 2010 dzięki za hasła. już sprawdzam co i jak.
Gość User190 Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 google: topogun google: zbrush retopology edit: sorki-strony nie odświeżyłem i ktoś mnie uprzedził :)
Chrupek Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 W Silo3D jest też skromna retopotogia: http://nevercenter.com/silo/videos/trailers/?vidclip=silo_for_high_poly.mov
grizleyd Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 z tym topogun trzeba uważac czesto sie sypie jak ...
jacynt Napisano 8 Styczeń 2010 Autor Napisano 8 Styczeń 2010 wyciskam co trzeba z zbrush. Po pierwszych nieudanych próbach teraz efekt jest całkiem dobry. I ma jeszcze ten plus, że szybko działa z hipoly Cierpliwość straciłem w maxie po godzinie. Do retopa mi się nie sprawdził. Za mało intuicyjny. Ale wrócę do niego przy animacji.
waza Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 A ja polecam skrypt do maxa : http://www.scriptspot.com/3ds-max/max-retopo. Przede wszystkim darmowy i z tutorialami vidio. 1
Levus Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 Obadajcie sobie retopo w 3d Coat, poważnie:) Waza, dzięki za linka, też sobie luknę.
jacynt Napisano 9 Styczeń 2010 Autor Napisano 9 Styczeń 2010 włączyłem wczoraj 3d Coat, ale na krótko, bo zawiesił mi się i nie miałem czasu, żeby z nim walczyć. Trailer retop w 3d Coat robi wrażenie i chyba jeszcze wrócę do tego programu.
mafida Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 Dla mnie najlepiej sie sprawdza ten skrypcik co waza podał.Wszystkie zalety zwykłego poly modelowania z maxa,symmetry,turbosmooth,bridge,connect...wszystko działa.Używam już od 2 miesięcy chyba i nawet jednej zwiechy jeszcze nie zaliczył:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się