Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Jak najszybciej zrobić topologię w 3ds do już istniejącej rzeźby, która powstała w zbrush?

 

W efekcie miałby powstać obiekt z małą ilośćią polygonów, który miałby ogólny zarys rzeźby z zbrusha.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest narzędzie do retopo w zbrushu, jest narzędzie do retopo w maxie 2010 (w tzw graphite modeling tools, niegdysiejszy polyboost, obecnie zintegrowany z maxem).

Z zewnętrznych aplikacji polecam 3dcoat lub topogun.

  • Confused 1
Gość User190
Napisano

google: topogun

google: zbrush retopology

edit: sorki-strony nie odświeżyłem i ktoś mnie uprzedził :)

Napisano

wyciskam co trzeba z zbrush. Po pierwszych nieudanych próbach teraz efekt jest całkiem dobry. I ma jeszcze ten plus, że szybko działa z hipoly

 

Cierpliwość straciłem w maxie po godzinie. Do retopa mi się nie sprawdził. Za mało intuicyjny. Ale wrócę do niego przy animacji.

Napisano

włączyłem wczoraj 3d Coat, ale na krótko, bo zawiesił mi się i nie miałem czasu, żeby z nim walczyć. Trailer retop w 3d Coat robi wrażenie i chyba jeszcze wrócę do tego programu.

Napisano

Dla mnie najlepiej sie sprawdza ten skrypcik co waza podał.Wszystkie zalety zwykłego poly modelowania z maxa,symmetry,turbosmooth,bridge,connect...wszystko działa.Używam już od 2 miesięcy chyba i nawet jednej zwiechy jeszcze nie zaliczył:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności