Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

Jak najszybciej zrobić topologię w 3ds do już istniejącej rzeźby, która powstała w zbrush?

 

W efekcie miałby powstać obiekt z małą ilośćią polygonów, który miałby ogólny zarys rzeźby z zbrusha.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest narzędzie do retopo w zbrushu, jest narzędzie do retopo w maxie 2010 (w tzw graphite modeling tools, niegdysiejszy polyboost, obecnie zintegrowany z maxem).

Z zewnętrznych aplikacji polecam 3dcoat lub topogun.

Napisano

google: topogun

google: zbrush retopology

edit: sorki-strony nie odświeżyłem i ktoś mnie uprzedził :)

Napisano
  • Autor

wyciskam co trzeba z zbrush. Po pierwszych nieudanych próbach teraz efekt jest całkiem dobry. I ma jeszcze ten plus, że szybko działa z hipoly

 

Cierpliwość straciłem w maxie po godzinie. Do retopa mi się nie sprawdził. Za mało intuicyjny. Ale wrócę do niego przy animacji.

Napisano

Obadajcie sobie retopo w 3d Coat, poważnie:)

 

Waza, dzięki za linka, też sobie luknę.

Napisano
  • Autor

włączyłem wczoraj 3d Coat, ale na krótko, bo zawiesił mi się i nie miałem czasu, żeby z nim walczyć. Trailer retop w 3d Coat robi wrażenie i chyba jeszcze wrócę do tego programu.

Napisano

Dla mnie najlepiej sie sprawdza ten skrypcik co waza podał.Wszystkie zalety zwykłego poly modelowania z maxa,symmetry,turbosmooth,bridge,connect...wszystko działa.Używam już od 2 miesięcy chyba i nawet jednej zwiechy jeszcze nie zaliczył:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności