Napisano 8 Styczeń 201015 l Cześć, Jak najszybciej zrobić topologię w 3ds do już istniejącej rzeźby, która powstała w zbrush? W efekcie miałby powstać obiekt z małą ilośćią polygonów, który miałby ogólny zarys rzeźby z zbrusha. Pozdrawiam
Napisano 8 Styczeń 201015 l Jest narzędzie do retopo w zbrushu, jest narzędzie do retopo w maxie 2010 (w tzw graphite modeling tools, niegdysiejszy polyboost, obecnie zintegrowany z maxem). Z zewnętrznych aplikacji polecam 3dcoat lub topogun.
Napisano 8 Styczeń 201015 l google: topogun google: zbrush retopology edit: sorki-strony nie odświeżyłem i ktoś mnie uprzedził :)
Napisano 8 Styczeń 201015 l W Silo3D jest też skromna retopotogia: http://nevercenter.com/silo/videos/trailers/?vidclip=silo_for_high_poly.mov
Napisano 8 Styczeń 201015 l Autor wyciskam co trzeba z zbrush. Po pierwszych nieudanych próbach teraz efekt jest całkiem dobry. I ma jeszcze ten plus, że szybko działa z hipoly Cierpliwość straciłem w maxie po godzinie. Do retopa mi się nie sprawdził. Za mało intuicyjny. Ale wrócę do niego przy animacji.
Napisano 9 Styczeń 201015 l A ja polecam skrypt do maxa : http://www.scriptspot.com/3ds-max/max-retopo. Przede wszystkim darmowy i z tutorialami vidio.
Napisano 9 Styczeń 201015 l Obadajcie sobie retopo w 3d Coat, poważnie:) Waza, dzięki za linka, też sobie luknę.
Napisano 9 Styczeń 201015 l Autor włączyłem wczoraj 3d Coat, ale na krótko, bo zawiesił mi się i nie miałem czasu, żeby z nim walczyć. Trailer retop w 3d Coat robi wrażenie i chyba jeszcze wrócę do tego programu.
Napisano 9 Styczeń 201015 l Dla mnie najlepiej sie sprawdza ten skrypcik co waza podał.Wszystkie zalety zwykłego poly modelowania z maxa,symmetry,turbosmooth,bridge,connect...wszystko działa.Używam już od 2 miesięcy chyba i nawet jednej zwiechy jeszcze nie zaliczył:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto