Bzzyt Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Cześć, jestem nowym użytkownikiem na forum :), grafiką 3d zajmuje się już ze 3 lata i do tej pory jedyny kontakt miałem jedynie z programem Blender. Część może mnie znać z forum blender.pl gdzie występuje pod nickiem Dr.Feelgood Dobra koniec CV :P Chciałem się pochwalić moim modelem Poloneza który powstaje do gry Richard Burns Rally. Komentarze i uwagi mile widziane :)
Guinamo Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Wygląda ładnie. Ale siatka siatka siatka xD
dac77 Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Dlaczego 2000? Co to za coś na szybie po lewej stronie? Fajnie wyszedł. Teraz materiały.
Berger Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 dac77, 2000 to wersja rajdowa, a gra do której model jest robiony to Richard Burns Rally.
dac77 Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Hmmm. Fajna gierka. Grałem swego czasu. Najlepszy model fizyki jaki widziałem, ale jak się realistycznie wrzuci w gierkę parametry Poloneza to niewielkie szanse z Focusem. Jak byś gdzieś kiedyś zamieścił skończony model gotowy do gierki to daj namiary w tym wątku.
Bzzyt Napisano 12 Styczeń 2010 Autor Napisano 12 Styczeń 2010 oznaczenie 2000 pochodzi od 2 litrowego silnika DOHC fiata który był montowany w tych samochodach. To coś na szybie to takie małe odsuwane okienko, miało to na celu zmniejszenie wagi pojazdy przez usunięcie mechanizmu podnoszenia szyb, same szyby zaś był wykonane z pleksiglasu. Co do szans, z Focusem to może i szans mieć nie będzie ale w grze jeżdżą podobne wynalazki, jak np volvo 242 czy lada 2107 i z tymi samochodami nasz podlek powinien mieć realne szanse, tym bardzie, że rajdowe poldki miały moc ok 180 KM i rozpędzały się do 100 w okolicach 6 sekund. Siatki :
kotisded Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 W sumie się nie znam ani na samochodach, ani na obiektach do gier, ale czy nie można by tego zrobić z mniejszą ilością poly? Bez trójkątów. Czy nie zwraca się na to uwagi? Czy zapomniałem wyłączyć gaz przed wyjściem z domu? Czy jak?:)
Bzzyt Napisano 12 Styczeń 2010 Autor Napisano 12 Styczeń 2010 czy nie można by tego zrobić z mniejszą ilością poly? Bez trójkątów. Można ale po co ? Model może mieć 70000 trójkątów, ja mam narazie 21000 poly, czyli można bezpiecznie policzyć ok 42000 trójkątów, na wnętrze przewiduje jeszcze ze 4-5 tysięcy więc spokojnie mieszczę się w limicie. Po co oszczedzac na sile ;)
pecet Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Po co oszczedzac na sile ;) niby tak, ale po co marnować bez sensu? np. po co te dwa cięcia blisko siebie na przednich drzwiach?
mirach Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Bez trójkątów. przecie skoro to gameart to co przeszkadzaja trojkaty. Nikt po tym chyba meshsmootha puszczac nie bedzie :)
Sibu Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Doskonały samochód i wykonanie. Na renderach grill i lampy są strasznie wklęśnięte w stosunku do zderzaka, ale na obrazkach z siatka wygląda dobrze. Felgi mogłyby mieć troszeczkę większy rant i powinny być lekko wklęśnięte do środka. Ten Polonez jest wzorowany na jakiej grupie, jakiego kierowcy ?
plasti Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 pieknie, jakas odmiana, az sie łezka w oku kreci:D
Bzzyt Napisano 14 Styczeń 2010 Autor Napisano 14 Styczeń 2010 np. po co te dwa cięcia blisko siebie na przednich drzwiach? no widzisz, ja nie widziałem :) już poprawione Nie licząc wersji turbo to wszystkie polonez różniły się tylko szczegółami. Temu też model robiony jest tak by można go było dostosować do każdej wolnossącej wersji samochodu, co znaczy ze kilka elementów jak np zderzaki występują w modelu kilka razy w różnych wersjach, widać to też na renderach, gdzie na pierwszych dwóch jest lekki zderzak od wersji C a na dwóch kolejnych ciężki z nawiercanymi otworami ze standardowego poloneza. Felgi robiłem ze zdjęcia więc wszystko powinno raczej być tak jak w rzeczywistości.
Bzzyt Napisano 30 Styczeń 2010 Autor Napisano 30 Styczeń 2010 ok czas na małą aktualizację po szturmie sesji. 2 wersje wnętrza i widok z "z lotu gołębia". w zasadzie to już koniec modelowania, czas zając się teksturami.
KaeMS Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 Daaaawno już tymi samochodami nie jezdzilem. Pamietam jak dzis wrazenie przy przesiadce z kaszlaka, na ktorym uczylem sie jezdzic i zdawalem prawko (taki duży i wygodny się wydawał - prawie luksus). Łezka się w oku kręci. Powodzenia, będę zaglądał.
rallyman Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 musimy pogadać bo chce mojego mkII bo ryśka zrobić ;) co do modelu to jest ładnie :) jedziesz dalej
PICsell Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Naprawdę smaczne. Nie grałem w nic od dobrych paru lat. Jak bedzie gotowe to musisz dać się przejechać :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się