yaroo Napisano 24 Kwiecień 2004 Share Napisano 24 Kwiecień 2004 jak mozna skopiowac za jednym razem obiekt np 100 razy i rozmiescic je w okreslonych miejscach? czy trzeba uzyc skryptu? dzieki za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 24 Kwiecień 2004 Share Napisano 24 Kwiecień 2004 Chociażby przesuwaj obiekty z wciśniętym SHIFT\'em jeżeli natomiast te \"określone miejsca\" to jakaś prawidłowość - skorzystaj z array. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaroo Napisano 24 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2004 1. z shiftem 100 albo wiecej obiektow??? powodzenia... 2. jak uzywa sie tablicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 24 Kwiecień 2004 Share Napisano 24 Kwiecień 2004 odpal help max\'a i wpisz \'array\' - tam wszystko jest opisane razem ze screenami prezentującymi efekt. PS. a jeżeli obiekty chcesz umieścić po swojemu i tylko ty wiesz, gdzie i jak je umieścić, to nie bądź taki negatywny do pierwszego rozwiązania, bo może być jedynym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 24 Kwiecień 2004 Share Napisano 24 Kwiecień 2004 1. EEeeeee... Przeciez pojawia się okienko, w którym możesz określić ilość kopii... 2. Pisze się po niej kredą:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaroo Napisano 24 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2004 chodzi o wygererowanie np 100 x 100 kulek na powierzchni kwadratu, czyli jak najbardziej reguarne. majac jedna kulke jak to szybko i rowno wygenerowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 24 Kwiecień 2004 Share Napisano 24 Kwiecień 2004 vgt podal rozwiazanie - array Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 24 Kwiecień 2004 Share Napisano 24 Kwiecień 2004 korzystasz z narzedzia array. możesz wybrać, czy chcesz określić jaki ma być odstęp między kolejnymi kulkami, czy też jaką długość zajmą łącznie (opcje inscremental, totals) potem na poziomie move określasz konkretne wartości przesunięć według osi x,y,z. Choć i tak sądzę, że ten OGÓLNY opis i tak będzie w miarę zrozumiały dopiero PO zapoznaniu się z help\'em \"z shiftem 100 albo wiecej obiektow??? powodzenia... \" A gdy już wiem, czego potrzebowałeś, to za pomocą shift\'a i rady podanej przez kozioo zrobienie tego zajęło mniej niż pół minuty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się