Gość Szakal_86 Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Na początku chciałem zaznaczyć, że: po 1 model NIE JEST mojego autorstwa po 2 głównym założeniem jest nauka renderingu w ramach zaliczenia zajęć. Używam Vraya 1,50 pod 3ds Maxem 2009. W scenie umieściłem kilka świateł VrayLight. Mam problem z dojściem do tego co powoduje takie dziwne "zabrudzenia" na łączeniu nadkola z maską i zderzakiem. Jak ktoś mógłby mi pomóc będę wdzięczny. Chętnie przyjmę również każdą konstruktywną krytykę :)
cucsoniuss Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 to zabrudzenie to najprawdopodobniej światło z vray lighta które się odbija od lakieru
Gość Szakal_86 Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Średnio mnie kręci grafika3d, jednak zostałem zmuszony do niej w ramach przedmiotu fotorealistyczna wizualizacja przestrzeni - dlatego model nie jest mojego autorstwa. Z resztą sam w życiu nie zrobiłbym takiego :P Jest to moje pierwsze podejście w życiu do tematu render w 3ds maxie, więc siłą rzeczy będzie słaby :)
Gość Szakal_86 Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 to zabrudzenie to najprawdopodobniej światło z vray lighta które się odbija od lakieru a jest szansa jakaś żeby się tego pozbyć?
pecet Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Dawno nie używałem v-raya, ale pamiętam że trzeba było gdzieś odznaczyć widoczność emitera, prawdopodobnie w ustawieniach światła (visiblity albo coś takiego). btw. też jestem ciekawy w jakiej szkole dostaje się takie zadania.
bellarus Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Zatem moja rada brzmi: problem z aliasingiem oraz globalną iluminacją. Na ścianie widzę że masz dużo zabrudzeń natomiast łączenie prawdopodobnie wymaga podniesienia samplowania pikseli. Przynajmniej ja bym od tego zaczął. Spróbuj zmienić na Fixed rate nr 4 i wyrenderuj fragment to można będzie powiedzieć coś więcej.
dac77 Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Jeśli model nie jest twój, tekstur też nie ma za dużo, nie jesteś autorem programu, to co tu właściwie oceniać?
s_vimes Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 (edytowane) Pokaż zrzut ekranu z umieszczonymi światłami, a nastepny z ustawieniami vray , i zrób coś z tą kamerą bo ci się maska skręca w tym samym kierunku co kółka ;). Ja też nie rozumiem co ty chcesz oddać do oceny i po kiego diabła dajesz coś cudzego na zaliczenie. PS. Asystenci to nie idioci napewno zagladaja na ten portal ;P (a w indeksie nowa ocena "plagiat!!!" ) Przez czystą ciekawość znalazłem ten model w necie i wyrenderowałem go na łapu capu i jakos widać że nic mu nie dolega tak w materiale jak i samym obiekcie Edytowane 15 Styczeń 2010 przez s_vimes
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się