Jump to content

bellarus

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About bellarus

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. wg mnie tak. na zwykłym lapie sprzed 2 lat da się robic takie animacje jakie maya i inne przy tych ustawieniach nie pociągnie bezproblemowo bo za słaby sprzęt po prostu.. wg mnie żeby mocno go zwiesić to trzeba zimportować naprawdę ciężki obiekt ale przecież na takich się nie animuje. Wiec spokojnie 25fps działa zawsze
  2. :] Ja łączę messiah > max i to już miażdży. Max jest żałosny z animacji. Przynajmniej ja tak sądzę. Uważam że Messiaha można spokojnie na równi postawić z softem typu xsi/maya (w animacji). Zresztą ma wiele nowatorskich rozwiązań i realtime cloth simulation....
  3. :) fantastycznie. Znam messiaha od wersji 2.5. Naprawdę mogę polecić. Co prawda riggowanie (IK) jest trudniejsze niż w innych programach ale np nie ma problemu z czymś takim jak weights. Pozatym soft jest niesamowicie szybki, teraz obsługa fbx więc już problemów nie ma.
  4. możesz spróbować przez FBX ale nie gwarantuję że zadziała, generalnie raczej export w drugą stronę jest mizerny.
  5. musialem się dotrzec z obsluga forum. :) -japoneczka
  6. to i odpowiedź z innej :) . Sprawa wygląda następująco: Czy będziesz robił prace do druku czy nie. Samo zagadnienie jest dość skomplikowane. Ogólnie posiadanie dobrego monitora ale bez kalibratora jest trochę śmieszne, bo przecież chcemy mieć dobre kolory. Lepsze monitory mają płynniejszą gradację barw i szczegóły w cieniach (ważne dla fotografów) i potrafią pokazać większy gamut ale poza monitorami referencyjnymi żaden nie wychodzi poza adobe RGB więc tym bym się nie przejmował. Wróćmy do tematu. W wyżej wymienionych programach jak najbardziej się sprawdzi bo po to jest. Sam monitor nie załatwi sprawy. Nec MultiSync EA231WMi 23 jest całkiem całkiem.
  7. kapsel+mapowanie jako że tekstury nie były "odwinięte" ale odradzam ;)
  8. akurat nie... butelka tyskiego jest wybrzuszona na szyjce. Po prostu nie było perspektywy tzn. tak naprawde kamera była prawie przy ziemi a zakres ogniskowej był strasznie duży 135mm bodajże i tyle, no ale z drugiej strony jak pokazać prawidłowo obiekt tak jak wygląda. Na myśl mi przychodzą malowidła ścienne w Egipcie. Człowiek am fas a głowa z profilu.
  9. absolutny hit do 3 tys. to Nec 2490 wuxi2 posiada najlepsza matryce, full hd i dość szeroki gamut ponad 60% AdobeRGB. Nie posiadam obecnie ale planuje. Eizo to Eizo ale droższy. Kwestia jeszcze czy do CAD'a czy do czego.
  10. PICsell genialne spostrzeżenie heheh. Powiedzmy niech będzie 50/50 :) No ale kapsel to gwóźdź programu. Dorobię do tego jakąś ideologię. ....a było zrobić z piwem.... Swoją drogą ma ktoś może ciekawe porady jak dobrze zrobić piwko w środku
  11. Zatem moja rada brzmi: problem z aliasingiem oraz globalną iluminacją. Na ścianie widzę że masz dużo zabrudzeń natomiast łączenie prawdopodobnie wymaga podniesienia samplowania pikseli. Przynajmniej ja bym od tego zaczął. Spróbuj zmienić na Fixed rate nr 4 i wyrenderuj fragment to można będzie powiedzieć coś więcej.
  12. PICsell masz absolutną rację, a jeśli o kolor to po prostu ten złoty jest ładniejszy, choć nie ukrywam że były z tym machinacje.
  13. dzięki krzyhhh, to prawda że płasko wygląda bo zapomniałem napisać jednej rzeczy :P kamera właściwie nie posiadała perpektywy... szczególik ale czasami jak się człowiek opatrzy to o nim zapomina zupełnie. pozdr.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy