wooky73 Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 (edytowane) Wyciągnąłem stary projekt robiony w scanline, ktory mam uczucie zasługuje na porządną wizkę w vrayu, na razie wrzucam dwa pomieszczenia dolne(puste) plus plan Edytowane 1 Luty 2010 przez wooky73
ormus n2o Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Od razu mówię że bardzo mi się podoba :). Zawsze chciałem być architektem a nawet pierwsze moje prace to były pomieszczenia, pokoje. Mam tylko pytanko. Czy przy takich projektach to cały budynek to jest jeden obiekt czy jest złożony z wielu? I jeszcze jedno. Scanline to funkcja w 3ds max czy inny program? A ten projekt sam wymyśliłeś czy się posilałeś jakimś źródłem? Bo ja jak tworze szkice to raczej mało logiczne są te projekty.
Berger Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Scanline to standardowy silnik renderujący max'a.
wooky73 Napisano 27 Styczeń 2010 Autor Napisano 27 Styczeń 2010 Scanline to jest renderer podstawowy w 3d maxie, teraz już bardzo rzadko urzywany, troszke nie wiem o co pytasz ale powiem tak że ogólnie to jest złozony z całej masy obiektów prostych a wizki to staram sie robić każde pomieszczenie osobno co by komputer wytzymał obciążenie wszelkiej maści wyposazeniem ;)
dac77 Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Scanline to jest renderer podstawowy w 3d maxie, teraz już bardzo rzadko urzywany, troszke nie wiem o co pytasz ale powiem tak że ogólnie to jest złozony z całej masy obiektów prostych a wizki to staram sie robić każde pomieszczenie osobno co by komputer wytzymał obciążenie wszelkiej maści wyposazeniem ;) Moja siostra używa 3D Studio Viz internal do projektowania właśnie takich rzeczy i jak się jest zapytałem dlaczego nie używa Mental Raya to mi powiedziała, że woli 3DStudio (?-?). Wbrew pozorom nazwa scanline jest nieprecyzyjna, gdyż scanline jest dostępny i w internalu i w Mentalu podobnie jak raytracing. Dlaczego nie przeniesiesz obiektów ze starego pliku? Chyba że to po prostu test globalnej iluminacji na gołych ścianach.
wooky73 Napisano 27 Styczeń 2010 Autor Napisano 27 Styczeń 2010 (edytowane) Powiem tak nie leżą mi sa naprawde archaiczne(tona prostokatów która miała cos przypominać i udawać) to jest projekt jeszcze robiony na max 4 ;) Edytowane 27 Styczeń 2010 przez wooky73
wooky73 Napisano 31 Styczeń 2010 Autor Napisano 31 Styczeń 2010 Nie mam czasu, a więc dorzucam to co na razie zmajstrowałem, nie wszytko jest juz w tym pomieszczeniu, też nie wszystko jest poteksturowane, w planach mam zmianę okien i nie jestem pewien czy nie wymienię schodów ;)
lukasjogabonito Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 Mi się podoba.Choć chyba parkiet troszke do dopracowania moim zdaniem. A pufa nie ma za wysokiego siedziska?
wooky73 Napisano 31 Styczeń 2010 Autor Napisano 31 Styczeń 2010 Cała pufa ma 42cm wys a siedzisko niecałe 11 cm(wymiary brałem z pufy stojacej w moim pokoju),a efekt taki chyba jest z tego powodu że stoi ona na pierwszym planie
mort Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 brak sub pixel mappingu jak rozumiem dla przyspieszenia renderów? poza tym imo podłoga jest plastikowa, zbyt mocne i "tłuste" bliki. Jakbyś wywalił normalke (podłogi raczej są gładkie) a speculara zrobil miększego myślę że wyglądałoby to bardziej jak lakier. Salve!
wooky73 Napisano 1 Luty 2010 Autor Napisano 1 Luty 2010 Co do desek to był za mocny bump( deski były tylko na próbe znalazłem ładna płytkę) , subpixela włączę jak juz bede robił końcowy efekt na razie nie warto ;)Za schodami nie ma narazie podłogi, textura na listwie dzielącej płytki cuś nie wyszła ale to sie poprawi;) układ płytek to: jasna płyta składa sie z 4płytek 45cm, listwa 90x10.
jahred6 Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Czym tam świecisz, bo słabo to wygląda. Jak masz szyby w oknach daj im affect shadow w ME. Bo światło Ci siedzi w otworach. Skala telewizora na pewno jest zła, mebel pod tv - nie podoba mi sie ale to już subiektywna opinia. Mebla takiego tłustego szkła byś nie znalazł(stolik i w/w mebel pod tv). Ogólnie coś tam się dzieje, ale dalej za mało żeby jakoś konkretniej oceniać.
wooky73 Napisano 1 Luty 2010 Autor Napisano 1 Luty 2010 Dzieki Jahred6, jesli chodzi o swiatło to narazie są: 1 direct i 2vraylight, szyby sa w oknach i nie ma sprawy posłucham sie rady, co do tv to od początku mi nie leżał ale juz go sprawdzałem ma dokładnie wymiary jak jego pierwowzór to 52". Meble są pokryte frostglass ze stronki vraymaterials.de.Ogólnie co do kolorystyki to jeszcze mnie całkiem nie natchnęło, napewno wypoczynek zostanie w tej barwie i podłoga(po pewnych poprawkach w texturach).
eco Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Jak dla mnie to to wnętrze jest nieprzemyślane- nieco na siłę zapychasz ścianę z TV- o ile pod TV można poukładać sobie zestaw DVD itp to miejsce nad telewizorem jest ryzykowne- poza tym ja odbierałem tę ścianę jako kontrastujący akcent we wnętrzu- tymczasem w tymi wszystkimi "użytecznymi ozdobami" traci ona swój wyraz. Podłoga drewniana wg. mnie była lepsza- oczywiście to moje subiektywne zdanie. Na rzucie widać że masz w tym wnętrzu sporo okien tymczasem scena wygląda jakby nie była doświetlana wszystkimi otworami okiennymi- przecież każde światło, nawet z okien niewidocznych w ujęciu znacząco wpływa na doświetlenie. Generalnie zająłbym się na razie dobrym oświetleniem sceny (by określić klimat) ,którą potem wypełniałbym materiałami
wooky73 Napisano 1 Luty 2010 Autor Napisano 1 Luty 2010 Dzieki Eco jesli chodzi o światło to nie brałem pod uwagę tego okna które powinno być w miejscu gdzie jest kamera (stworzyłem tam tylko wnękę bez okna, kto wie może trzeba stworzyć jednak ta scianę)Przyznam sie ze cały czas zastanawiam sie jaka podłoge wybrąć, a powaszych komentarzach chyba to jednak bedzie drewno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się