Napisano 30 Styczeń 201015 l Witam. Chciał bym przedstawić postępy swojego drugiego poważnego samochodu. Prosił bym o krytykę jak i dobre rady. Edytowane 25 Kwiecień 201014 l przez latos
Napisano 30 Styczeń 201015 l Jakiś błąd przy rogu przednich i tylnich świateł. Przedni wlot ( też róg górny ) ma też jakąś nierówność, dół tylniego zderzaka też pogięty. Edit Przypuszczam, że robisz wersje '10: Tylnie swiatla: http://www.automobilesreview.com/gallery/2010-chevrolet-camaro-rs/2010-chevrolet-camaro-rs_16.jpg Edytowane 30 Styczeń 201015 l przez Berger
Napisano 30 Styczeń 201015 l Autor Robię chyba starszą wersję. Bo u mnie na BP halogen znajduje się na tym wygięciu w zderzaku. Nie powiem Ci jaka to jest wersja bo te BP długo leżały na dysku. Dziękuję za pokazanie krzywizn postaram się je naprostować. Wzoruje się na tym. Edytowane 30 Styczeń 201015 l przez latos
Napisano 30 Styczeń 201015 l No więc przedni próg masz całkowicie inaczej na zderzaku. Maska na końcu też jest krzywa, widać to po prawej stronie na 1 screenie. Próg nachodzi na halogen, a u Ciebie jest pod. Krawędź wzdłuż wozu też powinna być ostrzejsza.
Napisano 30 Styczeń 201015 l Autor No z tym halogenem to już chyba nic nie zrobię. Zaostrzę progi. Maska mógł byś zaznaczyć gdzie? Bo według mnie jest prosto.
Napisano 31 Styczeń 201015 l Autor A to wina zbyt ostrego chamfera. Myślę ,że już to poprawiłem. Edytowane 17 Kwiecień 201014 l przez latos
Napisano 6 Luty 201015 l Autor Myślę ,że przód już poprawiłem. Przy okazji poprawiłem próg przy drzwiach bo falował. Wiem ,że przy kancie przy łączeniu blachy zderzaka z karoserią coś nie gra ale narazie nie mam pomysłu jak to naprawić. Edytowane 17 Kwiecień 201014 l przez latos
Napisano 6 Luty 201015 l Autor NA blue princie mam idealnie prosto więc na nim się będę wzorować. Wiem ,że powiniennem na refkach ale nie chcę mieć krzywego modelu. Patrzyłem na inne moje refki to jest też wersja gdzie jest pod kątem prostym.Więc wszystko się zgadza ;) Edytowane 6 Luty 201015 l przez latos
Napisano 7 Luty 201015 l Autor Narazie chciał bym w jakimś stopniu opanować modelowanie bo na razie słabo mi idzie. Ale po zrobieniu Camaro myślę nad wyrenderowaniem obu samochodów na jednej scenie.
Napisano 21 Luty 201015 l nie wnikając w zgodność z oryginałem którego w końcu nie ustaliłeś bo raz pokazujesz referke z transformersów a później mówisz ze wzorujesz się na BP to i tak masz krzywo, pokaż siatki z TS i bez i rendery clay a nie screeny z maxa bo pixele są
Napisano 22 Luty 201015 l Autor Jako ,że czasu nie mam to dużo przy nim nie zrobiłem. Nie wiem jaka to jest dokładnie wersja Camaro bo te BP kiedyś ściągnąłem i dopiero teraz zacząłem z nich modelować. Siatka po MS: http://yfrog.com/1nprzdp http://yfrog.com/jvbokp http://yfrog.com/1618908561p Bez MS: http://yfrog.com/0fboksiatkap http://yfrog.com/6dtysiatkap http://yfrog.com/0wprzdsiatkap
Napisano 7 Marzec 201015 l Autor Długo nie miałem czasu nic robić w maxie. Więc dziś wziąłem się do roboty. Wiem ,że przednie światło wymaga poprawi co do grilla. Edytowane 17 Kwiecień 201014 l przez latos
Napisano 7 Marzec 201015 l To co wcześniej było krzywe i niezgodne z oryginałem dalej takie pozostało.
Napisano 7 Marzec 201015 l Autor Mógł byś opisać co dokładniej? Edytowane 17 Kwiecień 201014 l przez latos
Napisano 17 Kwiecień 201014 l Autor Długo nie miałem czasu na Camaro. Ale ostatnio znalazłem chwilkę i o to moje postępy. EDIT: Kolejny up zrobiłem felgi: Edytowane 18 Kwiecień 201014 l przez latos
Napisano 25 Kwiecień 201014 l Autor No i nadszedł czas na rendery. Muszę jeszcze zatkać dziurę za przednim grillem i poprawić meteriał przedniego szkła bo coś słabo działa. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Napisano 25 Kwiecień 201014 l bez ps słabo to wygląda. pozwoliłem sobie trochę się pobawić w postpro (może trochę za dużo:)). jak coś to usunę. oto efekt:
Napisano 25 Kwiecień 201014 l Autor Fakt jakoś bardziej żywszy ten samochód no ale niestety z PS nie miałem jeszcze styczności i nie wiem jak poprawiać w nim prace:/ Dać mniejsze nasielenie światła z góry i z tyłu i ładnie by to wyglądało nie było by takie prześwietlone. Jedyny minus nie widać praktycznie dolnego wlotu.
Napisano 26 Kwiecień 201014 l Mi się nawet podoba... z zewnątrz, bo w środku chyba pusty ;) Jeśli chciałbyś iść za radą Stiga i zmienić felgi to możesz zajrzeć tutaj http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/model-a-high-poly-car-rim-in-3ds-max-1/ IMO dobry tutek. Poza tym akurat gostek modeluje felgę do Camaro. Pozdro
Napisano 26 Kwiecień 201014 l Autor Kubajaniak Dzięki za tutka napewno się przyda i w wolnym czasie postaram się podmienić felgi. No w środku jest pusty i będzie bo bawienie w modelowanie środka to narazie za wysokie progi. Najpierw muszę opanować modelowanie z zewnątrz.
Napisano 28 Kwiecień 201014 l Autor No i udało mi się zrobić felgi ;) [/url] Uploaded with ImageShack.us Edytowane 28 Kwiecień 201014 l przez latos
Napisano 28 Kwiecień 201014 l to jeszcze popraw reszte bugów modelu i połącz ramiona felgi z obręczą i możesz brać się za materiały
Napisano 29 Kwiecień 201014 l Autor Reszta bugów czyli jakie? Ramion felg raczej nie połącze bo na tym filmiku też nie są łączone. A na tym etapie to jest zbyt trudne.
Napisano 29 Kwiecień 201014 l model: na szarym tez były i tez zwracałem uwage, musisz takie rzeczy zauważać sam, co do felgi to na tym etapie jest to wręcz obowiązkowe żeby połączyć ramiona bo sie zatrzymasz w miejscu jak się nie pomęczysz chwile dłużej i tego nie poprawisz
Napisano 1 Maj 201014 l Autor Bugi już poprawiam . Ale przy górnym przednim wlocie to tylko światło źle się odbija bo tam nie ma żadnych bugów. Druga sprawa macie jakiś pomysł jak połączyć felgę z obręczą? Bo mi nie przychodzi żaden bo jest dość nie proporcjonlana. Uploaded with ImageShack.us
Napisano 1 Maj 201014 l No niestety o takich rzeczach myśli się już na początku modelowania, cienko widzę te łączenie teraz.
Napisano 1 Maj 201014 l Niestety brazniew ma racje, ja przed modelowanie felgi sobie prawie zawsze rysuje ja na kartce i planuje ilość podziałów żeby sie później zgadzało. Wtedy z reguły modelowanie felgi idzie szybko i sprawnie. Pewnie jakos sie to da połączyć, musiał byś zostawić tylko jedno ramie, reszte dac na symetry i stworzyć obrecz z dużą iloscia segmentów żeby to dopasować. (obrecz też dac na symetry żeby ci został taki trójkat jak wycinek tortu)
Napisano 1 Maj 201014 l masz za gesta siatke na ramionach, powinno byc tego 2 razy mniej i polaczyc poprostu zageszczajac siatke obreczy
Napisano 1 Maj 201014 l co do feli, zrob ja od nowa, 20 min roboty, ustaw tyle poly w cylindrze/tubie ile masz na ramionach, potem po ts/ms bedzie gladko...
Napisano 4 Maj 201014 l Autor Poprawiłem kilka błędów. Dodałem spoiler. Narazie chyba dam sobie spokój z Camaro. Felgę poprawię w wolnym czasie. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Napisano 4 Maj 201014 l Samochód dość biedny jeśli chodzi o detal, brak mu wycieraczek, wyeksponowania detalu świateł, ogólny brak małych pierdółek, które cieszą oko. Jeśli już nie masz zamiaru wypełniać niczym środka wozu, zrób nieprzeźroczyste szyby, przez te widać elementy po drugiej stronie wozu.
Napisano 4 Maj 201014 l Autor Sądzę ,że w następnym projekcie już nie będzie brakowało żadnych detali ;)
Napisano 4 Maj 201014 l co do detali brazniew ma racje, pare malych elementow i realizm samochodu sam sie podnosi, jesli nie zapomnisz o zadnym z detali to murowane ze nawet slabujacy render bedzie wygladal przyzwoicie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto