Skocz do zawartości

Chevrolet camaro


latos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jakiś błąd przy rogu przednich i tylnich świateł. Przedni wlot ( też róg górny ) ma też jakąś nierówność, dół tylniego zderzaka też pogięty.

Edit

Przypuszczam, że robisz wersje '10:

01bledy.th.jpg

Tylnie swiatla:

http://www.automobilesreview.com/gallery/2010-chevrolet-camaro-rs/2010-chevrolet-camaro-rs_16.jpg

Edytowane przez Berger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię chyba starszą wersję. Bo u mnie na BP halogen znajduje się na tym wygięciu w zderzaku. Nie powiem Ci jaka to jest wersja bo te BP długo leżały na dysku. Dziękuję za pokazanie krzywizn postaram się je naprostować.

 

Wzoruje się na tym.

img3412large.jpg

Edytowane przez latos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc przedni próg masz całkowicie inaczej na zderzaku. Maska na końcu też jest krzywa, widać to po prawej stronie na 1 screenie. Próg nachodzi na halogen, a u Ciebie jest pod. Krawędź wzdłuż wozu też powinna być ostrzejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Myślę ,że przód już poprawiłem. Przy okazji poprawiłem próg przy drzwiach bo falował.

Wiem ,że przy kancie przy łączeniu blachy zderzaka z karoserią coś nie gra ale narazie nie mam pomysłu jak to naprawić.

Edytowane przez latos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

NA blue princie mam idealnie prosto więc na nim się będę wzorować. Wiem ,że powiniennem na refkach ale nie chcę mieć krzywego modelu.

 

Patrzyłem na inne moje refki to jest też wersja gdzie jest pod kątem prostym.Więc wszystko się zgadza ;)

Edytowane przez latos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie chciał bym w jakimś stopniu opanować modelowanie bo na razie słabo mi idzie.

 

Ale po zrobieniu Camaro myślę nad wyrenderowaniem obu samochodów na jednej scenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wnikając w zgodność z oryginałem którego w końcu nie ustaliłeś bo raz pokazujesz referke z transformersów a później mówisz ze wzorujesz się na BP to i tak masz krzywo, pokaż siatki z TS i bez i rendery clay a nie screeny z maxa bo pixele są

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ,że czasu nie mam to dużo przy nim nie zrobiłem.

Nie wiem jaka to jest dokładnie wersja Camaro bo te BP kiedyś ściągnąłem i dopiero teraz zacząłem z nich modelować.

 

Siatka po MS:

http://yfrog.com/1nprzdp

http://yfrog.com/jvbokp

http://yfrog.com/1618908561p

 

Bez MS:

http://yfrog.com/0fboksiatkap

http://yfrog.com/6dtysiatkap

http://yfrog.com/0wprzdsiatkap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo nie miałem czasu nic robić w maxie. Więc dziś wziąłem się do roboty.

 

swiatlocamaro.th.png

tycamaro.th.png

 

Wiem ,że przednie światło wymaga poprawi co do grilla.

Edytowane przez latos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt jakoś bardziej żywszy ten samochód no ale niestety z PS nie miałem jeszcze styczności i nie wiem jak poprawiać w nim prace:/

 

Dać mniejsze nasielenie światła z góry i z tyłu i ładnie by to wyglądało nie było by takie prześwietlone. Jedyny minus nie widać praktycznie dolnego wlotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubajaniak

Dzięki za tutka napewno się przyda i w wolnym czasie postaram się podmienić felgi.

No w środku jest pusty i będzie bo bawienie w modelowanie środka to narazie za wysokie progi. Najpierw muszę opanować modelowanie z zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model:

64e5e3863e5769a7m.jpg

 

na szarym tez były i tez zwracałem uwage, musisz takie rzeczy zauważać sam, co do felgi to na tym etapie jest to wręcz obowiązkowe żeby połączyć ramiona bo sie zatrzymasz w miejscu jak się nie pomęczysz chwile dłużej i tego nie poprawisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bugi już poprawiam . Ale przy górnym przednim wlocie to tylko światło źle się odbija bo tam nie ma żadnych bugów.

 

Druga sprawa macie jakiś pomysł jak połączyć felgę z obręczą? Bo mi nie przychodzi żaden bo jest dość nie proporcjonlana.

 

felgahx.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety brazniew ma racje, ja przed modelowanie felgi sobie prawie zawsze rysuje ja na kartce i planuje ilość podziałów żeby sie później zgadzało. Wtedy z reguły modelowanie felgi idzie szybko i sprawnie.

Pewnie jakos sie to da połączyć, musiał byś zostawić tylko jedno ramie, reszte dac na symetry i stworzyć obrecz z dużą iloscia segmentów żeby to dopasować. (obrecz też dac na symetry żeby ci został taki trójkat jak wycinek tortu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód dość biedny jeśli chodzi o detal, brak mu wycieraczek, wyeksponowania detalu świateł, ogólny brak małych pierdółek, które cieszą oko. Jeśli już nie masz zamiaru wypełniać niczym środka wozu, zrób nieprzeźroczyste szyby, przez te widać elementy po drugiej stronie wozu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do detali brazniew ma racje, pare malych elementow i realizm samochodu sam sie podnosi, jesli nie zapomnisz o zadnym z detali to murowane ze nawet slabujacy render bedzie wygladal przyzwoicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności