latos Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 (edytowane) Witam. Chciał bym przedstawić postępy swojego drugiego poważnego samochodu. Prosił bym o krytykę jak i dobre rady. Edytowane 25 Kwiecień 2010 przez latos
Berger Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 (edytowane) Jakiś błąd przy rogu przednich i tylnich świateł. Przedni wlot ( też róg górny ) ma też jakąś nierówność, dół tylniego zderzaka też pogięty. Edit Przypuszczam, że robisz wersje '10: Tylnie swiatla: http://www.automobilesreview.com/gallery/2010-chevrolet-camaro-rs/2010-chevrolet-camaro-rs_16.jpg Edytowane 30 Styczeń 2010 przez Berger
latos Napisano 30 Styczeń 2010 Autor Napisano 30 Styczeń 2010 (edytowane) Robię chyba starszą wersję. Bo u mnie na BP halogen znajduje się na tym wygięciu w zderzaku. Nie powiem Ci jaka to jest wersja bo te BP długo leżały na dysku. Dziękuję za pokazanie krzywizn postaram się je naprostować. Wzoruje się na tym. Edytowane 30 Styczeń 2010 przez latos
Berger Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 No więc przedni próg masz całkowicie inaczej na zderzaku. Maska na końcu też jest krzywa, widać to po prawej stronie na 1 screenie. Próg nachodzi na halogen, a u Ciebie jest pod. Krawędź wzdłuż wozu też powinna być ostrzejsza.
latos Napisano 30 Styczeń 2010 Autor Napisano 30 Styczeń 2010 No z tym halogenem to już chyba nic nie zrobię. Zaostrzę progi. Maska mógł byś zaznaczyć gdzie? Bo według mnie jest prosto.
latos Napisano 31 Styczeń 2010 Autor Napisano 31 Styczeń 2010 (edytowane) A to wina zbyt ostrego chamfera. Myślę ,że już to poprawiłem. Edytowane 17 Kwiecień 2010 przez latos
latos Napisano 6 Luty 2010 Autor Napisano 6 Luty 2010 (edytowane) Myślę ,że przód już poprawiłem. Przy okazji poprawiłem próg przy drzwiach bo falował. Wiem ,że przy kancie przy łączeniu blachy zderzaka z karoserią coś nie gra ale narazie nie mam pomysłu jak to naprawić. Edytowane 17 Kwiecień 2010 przez latos
latos Napisano 6 Luty 2010 Autor Napisano 6 Luty 2010 (edytowane) NA blue princie mam idealnie prosto więc na nim się będę wzorować. Wiem ,że powiniennem na refkach ale nie chcę mieć krzywego modelu. Patrzyłem na inne moje refki to jest też wersja gdzie jest pod kątem prostym.Więc wszystko się zgadza ;) Edytowane 6 Luty 2010 przez latos
Berger Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Btw. czemu nie zrobiłeś materiałów do M3? Szkoda było go zostawiać.
latos Napisano 7 Luty 2010 Autor Napisano 7 Luty 2010 Narazie chciał bym w jakimś stopniu opanować modelowanie bo na razie słabo mi idzie. Ale po zrobieniu Camaro myślę nad wyrenderowaniem obu samochodów na jednej scenie.
rallyman Napisano 21 Luty 2010 Napisano 21 Luty 2010 nie wnikając w zgodność z oryginałem którego w końcu nie ustaliłeś bo raz pokazujesz referke z transformersów a później mówisz ze wzorujesz się na BP to i tak masz krzywo, pokaż siatki z TS i bez i rendery clay a nie screeny z maxa bo pixele są
latos Napisano 22 Luty 2010 Autor Napisano 22 Luty 2010 Jako ,że czasu nie mam to dużo przy nim nie zrobiłem. Nie wiem jaka to jest dokładnie wersja Camaro bo te BP kiedyś ściągnąłem i dopiero teraz zacząłem z nich modelować. Siatka po MS: http://yfrog.com/1nprzdp http://yfrog.com/jvbokp http://yfrog.com/1618908561p Bez MS: http://yfrog.com/0fboksiatkap http://yfrog.com/6dtysiatkap http://yfrog.com/0wprzdsiatkap
latos Napisano 7 Marzec 2010 Autor Napisano 7 Marzec 2010 (edytowane) Długo nie miałem czasu nic robić w maxie. Więc dziś wziąłem się do roboty. Wiem ,że przednie światło wymaga poprawi co do grilla. Edytowane 17 Kwiecień 2010 przez latos
Berger Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 To co wcześniej było krzywe i niezgodne z oryginałem dalej takie pozostało.
latos Napisano 7 Marzec 2010 Autor Napisano 7 Marzec 2010 (edytowane) Mógł byś opisać co dokładniej? Edytowane 17 Kwiecień 2010 przez latos
latos Napisano 17 Kwiecień 2010 Autor Napisano 17 Kwiecień 2010 (edytowane) Długo nie miałem czasu na Camaro. Ale ostatnio znalazłem chwilkę i o to moje postępy. EDIT: Kolejny up zrobiłem felgi: Edytowane 18 Kwiecień 2010 przez latos
latos Napisano 25 Kwiecień 2010 Autor Napisano 25 Kwiecień 2010 No i nadszedł czas na rendery. Muszę jeszcze zatkać dziurę za przednim grillem i poprawić meteriał przedniego szkła bo coś słabo działa. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Vehr Napisano 25 Kwiecień 2010 Napisano 25 Kwiecień 2010 bez ps słabo to wygląda. pozwoliłem sobie trochę się pobawić w postpro (może trochę za dużo:)). jak coś to usunę. oto efekt:
latos Napisano 25 Kwiecień 2010 Autor Napisano 25 Kwiecień 2010 Fakt jakoś bardziej żywszy ten samochód no ale niestety z PS nie miałem jeszcze styczności i nie wiem jak poprawiać w nim prace:/ Dać mniejsze nasielenie światła z góry i z tyłu i ładnie by to wyglądało nie było by takie prześwietlone. Jedyny minus nie widać praktycznie dolnego wlotu.
Stig Napisano 25 Kwiecień 2010 Napisano 25 Kwiecień 2010 całkiem dobrze, choć te felgi psują cały efekt wg mnie.
Kubajaniak Napisano 26 Kwiecień 2010 Napisano 26 Kwiecień 2010 Mi się nawet podoba... z zewnątrz, bo w środku chyba pusty ;) Jeśli chciałbyś iść za radą Stiga i zmienić felgi to możesz zajrzeć tutaj http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/model-a-high-poly-car-rim-in-3ds-max-1/ IMO dobry tutek. Poza tym akurat gostek modeluje felgę do Camaro. Pozdro
latos Napisano 26 Kwiecień 2010 Autor Napisano 26 Kwiecień 2010 Kubajaniak Dzięki za tutka napewno się przyda i w wolnym czasie postaram się podmienić felgi. No w środku jest pusty i będzie bo bawienie w modelowanie środka to narazie za wysokie progi. Najpierw muszę opanować modelowanie z zewnątrz.
latos Napisano 28 Kwiecień 2010 Autor Napisano 28 Kwiecień 2010 (edytowane) No i udało mi się zrobić felgi ;) [/url] Uploaded with ImageShack.us Edytowane 28 Kwiecień 2010 przez latos
rallyman Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 to jeszcze popraw reszte bugów modelu i połącz ramiona felgi z obręczą i możesz brać się za materiały
latos Napisano 29 Kwiecień 2010 Autor Napisano 29 Kwiecień 2010 Reszta bugów czyli jakie? Ramion felg raczej nie połącze bo na tym filmiku też nie są łączone. A na tym etapie to jest zbyt trudne.
rallyman Napisano 29 Kwiecień 2010 Napisano 29 Kwiecień 2010 model: na szarym tez były i tez zwracałem uwage, musisz takie rzeczy zauważać sam, co do felgi to na tym etapie jest to wręcz obowiązkowe żeby połączyć ramiona bo sie zatrzymasz w miejscu jak się nie pomęczysz chwile dłużej i tego nie poprawisz
latos Napisano 1 Maj 2010 Autor Napisano 1 Maj 2010 Bugi już poprawiam . Ale przy górnym przednim wlocie to tylko światło źle się odbija bo tam nie ma żadnych bugów. Druga sprawa macie jakiś pomysł jak połączyć felgę z obręczą? Bo mi nie przychodzi żaden bo jest dość nie proporcjonlana. Uploaded with ImageShack.us
Berger Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 No niestety o takich rzeczach myśli się już na początku modelowania, cienko widzę te łączenie teraz.
FF Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 Niestety brazniew ma racje, ja przed modelowanie felgi sobie prawie zawsze rysuje ja na kartce i planuje ilość podziałów żeby sie później zgadzało. Wtedy z reguły modelowanie felgi idzie szybko i sprawnie. Pewnie jakos sie to da połączyć, musiał byś zostawić tylko jedno ramie, reszte dac na symetry i stworzyć obrecz z dużą iloscia segmentów żeby to dopasować. (obrecz też dac na symetry żeby ci został taki trójkat jak wycinek tortu)
M4rcus Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 masz za gesta siatke na ramionach, powinno byc tego 2 razy mniej i polaczyc poprostu zageszczajac siatke obreczy
plasti Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 co do feli, zrob ja od nowa, 20 min roboty, ustaw tyle poly w cylindrze/tubie ile masz na ramionach, potem po ts/ms bedzie gladko...
latos Napisano 4 Maj 2010 Autor Napisano 4 Maj 2010 Poprawiłem kilka błędów. Dodałem spoiler. Narazie chyba dam sobie spokój z Camaro. Felgę poprawię w wolnym czasie. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Berger Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Samochód dość biedny jeśli chodzi o detal, brak mu wycieraczek, wyeksponowania detalu świateł, ogólny brak małych pierdółek, które cieszą oko. Jeśli już nie masz zamiaru wypełniać niczym środka wozu, zrób nieprzeźroczyste szyby, przez te widać elementy po drugiej stronie wozu.
latos Napisano 4 Maj 2010 Autor Napisano 4 Maj 2010 Sądzę ,że w następnym projekcie już nie będzie brakowało żadnych detali ;)
plasti Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 co do detali brazniew ma racje, pare malych elementow i realizm samochodu sam sie podnosi, jesli nie zapomnisz o zadnym z detali to murowane ze nawet slabujacy render bedzie wygladal przyzwoicie
latos Napisano 4 Maj 2010 Autor Napisano 4 Maj 2010 A dokładnie wam chodzi o: Wycieraczki Spryskiwacze Różne loga itp tak?
plasti Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 wszystko co zdolasz dojzec golym okiem patrzac na samochod
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się