Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Modelowałem ręce lp w max'ie exportowałem do zbrush tam zrobiłem hp (zwiększałem gęstość siatki wiele razy). Przyszedł czas na Zmappera czyli wypalenia normal mapy. Wchodzę do tool>geometry i w sdiv mam tylko dwa poziomy i jak zrobię na 1 to gęstość siatki minimalnie się zmniejszyła. A co z resztą, dlaczego nie mogę znowu zejść do lp? :mad:

Pozdrawiam

[/url]afddsasddfadfasd.PNG

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Niekoniecznie, jak baza nie miała trójkątów to prawie na 100% da się odzyskać niższe poziomy klikając na przycisk Reconstruct Subdiv. Jak brakuje wyższych poziomów to wtedy plajta.

Napisano

Jesli nie pomoze reconstruct to jest jest metoda projekcji geometrii z jednego subtoola na drugi. Wczytujesz stara oryginalna dlon, subdividujesz odpowiednia ilosc razy.

Subtoole musza sie nakladac maksymalnie idealnie, i wtedy na tym oryginalnym kilkasz "project all".

Napisano
Wszystko się zgadza tylko w zb R3 projekcja działa tak że ból jaja ściska.

 

W 3.1 nie bylo lepiej, zawsze babole wychodziły, no w 99% przypadków przynajmniej u mnie:/

Napisano

Levus w 3.1 było super, projekcja działała bez zarzutu, różnica jest dla mnie odczuwalna do bólu i to nie tylko moje zdanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności