Grzechu 12 Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 Modelowałem ręce lp w max'ie exportowałem do zbrush tam zrobiłem hp (zwiększałem gęstość siatki wiele razy). Przyszedł czas na Zmappera czyli wypalenia normal mapy. Wchodzę do tool>geometry i w sdiv mam tylko dwa poziomy i jak zrobię na 1 to gęstość siatki minimalnie się zmniejszyła. A co z resztą, dlaczego nie mogę znowu zejść do lp? :mad: Pozdrawiam [/url]
KLICEK Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 kliknales na del lower albo del higher dlatego usunalo Ci pamiec o nizszych wartosciach w poligony siatki :)
Tomala Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 Niekoniecznie, jak baza nie miała trójkątów to prawie na 100% da się odzyskać niższe poziomy klikając na przycisk Reconstruct Subdiv. Jak brakuje wyższych poziomów to wtedy plajta.
Levus Napisano 31 Styczeń 2010 Napisano 31 Styczeń 2010 Jesli nie pomoze reconstruct to jest jest metoda projekcji geometrii z jednego subtoola na drugi. Wczytujesz stara oryginalna dlon, subdividujesz odpowiednia ilosc razy. Subtoole musza sie nakladac maksymalnie idealnie, i wtedy na tym oryginalnym kilkasz "project all".
Gomez Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Wszystko się zgadza tylko w zb R3 projekcja działa tak że ból jaja ściska.
Levus Napisano 1 Luty 2010 Napisano 1 Luty 2010 Wszystko się zgadza tylko w zb R3 projekcja działa tak że ból jaja ściska. W 3.1 nie bylo lepiej, zawsze babole wychodziły, no w 99% przypadków przynajmniej u mnie:/
kubi Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 aby Reconstruct Subdiv działało, musisz mieć właczone uv'ałki, tak dla przypomnienia :)
Gomez Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 Levus w 3.1 było super, projekcja działała bez zarzutu, różnica jest dla mnie odczuwalna do bólu i to nie tylko moje zdanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się