Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Modelowałem ręce lp w max'ie exportowałem do zbrush tam zrobiłem hp (zwiększałem gęstość siatki wiele razy). Przyszedł czas na Zmappera czyli wypalenia normal mapy. Wchodzę do tool>geometry i w sdiv mam tylko dwa poziomy i jak zrobię na 1 to gęstość siatki minimalnie się zmniejszyła. A co z resztą, dlaczego nie mogę znowu zejść do lp? :mad:

Pozdrawiam

[/url]afddsasddfadfasd.PNG

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Niekoniecznie, jak baza nie miała trójkątów to prawie na 100% da się odzyskać niższe poziomy klikając na przycisk Reconstruct Subdiv. Jak brakuje wyższych poziomów to wtedy plajta.

Napisano

Jesli nie pomoze reconstruct to jest jest metoda projekcji geometrii z jednego subtoola na drugi. Wczytujesz stara oryginalna dlon, subdividujesz odpowiednia ilosc razy.

Subtoole musza sie nakladac maksymalnie idealnie, i wtedy na tym oryginalnym kilkasz "project all".

Napisano

Wszystko się zgadza tylko w zb R3 projekcja działa tak że ból jaja ściska.

Napisano
Wszystko się zgadza tylko w zb R3 projekcja działa tak że ból jaja ściska.

 

W 3.1 nie bylo lepiej, zawsze babole wychodziły, no w 99% przypadków przynajmniej u mnie:/

Napisano

aby Reconstruct Subdiv działało, musisz mieć właczone uv'ałki, tak dla przypomnienia :)

Napisano

Levus w 3.1 było super, projekcja działała bez zarzutu, różnica jest dla mnie odczuwalna do bólu i to nie tylko moje zdanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności