Napisano 31 Styczeń 201015 l Modelowałem ręce lp w max'ie exportowałem do zbrush tam zrobiłem hp (zwiększałem gęstość siatki wiele razy). Przyszedł czas na Zmappera czyli wypalenia normal mapy. Wchodzę do tool>geometry i w sdiv mam tylko dwa poziomy i jak zrobię na 1 to gęstość siatki minimalnie się zmniejszyła. A co z resztą, dlaczego nie mogę znowu zejść do lp? :mad: Pozdrawiam [/url]
Napisano 31 Styczeń 201015 l kliknales na del lower albo del higher dlatego usunalo Ci pamiec o nizszych wartosciach w poligony siatki :)
Napisano 31 Styczeń 201015 l Niekoniecznie, jak baza nie miała trójkątów to prawie na 100% da się odzyskać niższe poziomy klikając na przycisk Reconstruct Subdiv. Jak brakuje wyższych poziomów to wtedy plajta.
Napisano 31 Styczeń 201015 l Jesli nie pomoze reconstruct to jest jest metoda projekcji geometrii z jednego subtoola na drugi. Wczytujesz stara oryginalna dlon, subdividujesz odpowiednia ilosc razy. Subtoole musza sie nakladac maksymalnie idealnie, i wtedy na tym oryginalnym kilkasz "project all".
Napisano 1 Luty 201015 l Wszystko się zgadza tylko w zb R3 projekcja działa tak że ból jaja ściska. W 3.1 nie bylo lepiej, zawsze babole wychodziły, no w 99% przypadków przynajmniej u mnie:/
Napisano 2 Luty 201015 l aby Reconstruct Subdiv działało, musisz mieć właczone uv'ałki, tak dla przypomnienia :)
Napisano 2 Luty 201015 l Levus w 3.1 było super, projekcja działała bez zarzutu, różnica jest dla mnie odczuwalna do bólu i to nie tylko moje zdanie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto