jacenty Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 (edytowane) http://img197.imageshack.us/img197/6775/pizdolet02.jpg taki rewolwer .rekojesc jeszcze do podkrecenia, moze jutro to zrobie... screeny z viewportu mayi bez zadnych swiatel. model ok 1100 trisow... Edytowane 2 Luty 2010 przez jacenty
tweety Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=29333 dalej coś ci nie wychodzi
wizz Napisano 2 Luty 2010 Napisano 2 Luty 2010 całkiem spoko , ta tex drewienka czy z czego to tam jest troche mogla by być ciekawsza :)
jacenty Napisano 3 Luty 2010 Autor Napisano 3 Luty 2010 (edytowane) chyba tak nie pamietam nazwy dokladnie tego colta tutaj wrzucam nowa wersje z zupelnie nowa texturka Edytowane 3 Luty 2010 przez jacenty
F/X Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 Modelik wyglada ladnie, ale bez siatki wiecej nie powiem. Textura lepsza niz ostatnia (zloto i drewno). Na metalu troche za duzo sharpena. Ogolnie pozytywnie. btw. Dodaj w linku. Bedzie sie latwiej przegladac.
jacenty Napisano 3 Luty 2010 Autor Napisano 3 Luty 2010 http://img15.imageshack.us/i/rewolwer01.jpg/ tutaj refka siatke wrzuce potem narazie nie chce mi sie mayi opdalac:P
PIraT Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 Znacznie lepszy od poprzedniej wersji. Patrząc na referkę można by trochę podlakierować drewno :P ale tak też jest fajnie. Czekamy na siatkę :D
Eddy__ Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 patrząc na referkę to Ty masz zupełnie inną rękojeść :)
Valery Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 na pierwszy żut oka fajnie to wygląda. gdy się jednak przyjrzeć wychodzi wiele błędów jak inny kształt chwytu, lub symetrycznośc broni (oryginał nie jest symetryczny). textura metalu wygląda całkiem fajnie F/X - złota tutaj niema
F/X Napisano 3 Luty 2010 Napisano 3 Luty 2010 na pierwszy żut oka fajnie to wygląda. gdy się jednak przyjrzeć wychodzi wiele błędów jak inny kształt chwytu, lub symetrycznośc broni (oryginał nie jest symetryczny). textura metalu wygląda całkiem fajnie F/X - złota tutaj niema To pozlacane na rekojesci. Wiadomo o co chodzi.
Creator Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 Na metalu troche za duzo sharpena.Właśnie metal dla mnie ok, ale za to drewno na rękojeści trochę słabo wypadło.
jacenty Napisano 4 Luty 2010 Autor Napisano 4 Luty 2010 (edytowane) eh wlasnie siedzialem nad ta rekojescia i ciezko zrobic takie bliki jak na tej fotce i zeby to dobrze wygladalo z kazdej strony. Texa kolby zostaje taka jak byla moze ja bardziej zdesaturuje .CO do symetrycznosci - roznice nie sa tak duze znowu zeby robic zupelnie niesymetryczna polowke... nic zostawiam ten model w spokoju bo wiecej narazie nic z niego nie wycisne Edytowane 4 Luty 2010 przez jacenty
wizz Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 zawsze sie zastasnawiam czemu niektórym nie chce sie nawet wyciać tego tylko wciepują screen z wszystkimi menu programu :P
ofca Napisano 4 Luty 2010 Napisano 4 Luty 2010 bo max mial taka fajna funkcje 'grab viewport'... jak mnie tego brak w xsi ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się