Napisano 2 Luty 201015 l http://img197.imageshack.us/img197/6775/pizdolet02.jpg taki rewolwer .rekojesc jeszcze do podkrecenia, moze jutro to zrobie... screeny z viewportu mayi bez zadnych swiatel. model ok 1100 trisow... Edytowane 2 Luty 201015 l przez jacenty
Napisano 2 Luty 201015 l całkiem spoko , ta tex drewienka czy z czego to tam jest troche mogla by być ciekawsza :)
Napisano 3 Luty 201015 l Autor chyba tak nie pamietam nazwy dokladnie tego colta tutaj wrzucam nowa wersje z zupelnie nowa texturka Edytowane 3 Luty 201015 l przez jacenty
Napisano 3 Luty 201015 l Modelik wyglada ladnie, ale bez siatki wiecej nie powiem. Textura lepsza niz ostatnia (zloto i drewno). Na metalu troche za duzo sharpena. Ogolnie pozytywnie. btw. Dodaj w linku. Bedzie sie latwiej przegladac.
Napisano 3 Luty 201015 l Autor http://img15.imageshack.us/i/rewolwer01.jpg/ tutaj refka siatke wrzuce potem narazie nie chce mi sie mayi opdalac:P
Napisano 3 Luty 201015 l Znacznie lepszy od poprzedniej wersji. Patrząc na referkę można by trochę podlakierować drewno :P ale tak też jest fajnie. Czekamy na siatkę :D
Napisano 3 Luty 201015 l na pierwszy żut oka fajnie to wygląda. gdy się jednak przyjrzeć wychodzi wiele błędów jak inny kształt chwytu, lub symetrycznośc broni (oryginał nie jest symetryczny). textura metalu wygląda całkiem fajnie F/X - złota tutaj niema
Napisano 3 Luty 201015 l na pierwszy żut oka fajnie to wygląda. gdy się jednak przyjrzeć wychodzi wiele błędów jak inny kształt chwytu, lub symetrycznośc broni (oryginał nie jest symetryczny). textura metalu wygląda całkiem fajnie F/X - złota tutaj niema To pozlacane na rekojesci. Wiadomo o co chodzi.
Napisano 4 Luty 201015 l Na metalu troche za duzo sharpena.Właśnie metal dla mnie ok, ale za to drewno na rękojeści trochę słabo wypadło.
Napisano 4 Luty 201015 l Autor eh wlasnie siedzialem nad ta rekojescia i ciezko zrobic takie bliki jak na tej fotce i zeby to dobrze wygladalo z kazdej strony. Texa kolby zostaje taka jak byla moze ja bardziej zdesaturuje .CO do symetrycznosci - roznice nie sa tak duze znowu zeby robic zupelnie niesymetryczna polowke... nic zostawiam ten model w spokoju bo wiecej narazie nic z niego nie wycisne Edytowane 4 Luty 201015 l przez jacenty
Napisano 4 Luty 201015 l zawsze sie zastasnawiam czemu niektórym nie chce sie nawet wyciać tego tylko wciepują screen z wszystkimi menu programu :P
Napisano 4 Luty 201015 l bo max mial taka fajna funkcje 'grab viewport'... jak mnie tego brak w xsi ;(
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto