Napisano 5 Luty 201015 l Witam, Dla potrzeby nauczenia się robienia wizualek, co by więcej umieć, zacząłem od swojego pokoju:) Bo wychodzić nigdzie nie muszę, wszystko mam pod nosem:) Renderuję w v-ray'u, którego jeszcze nie używałem (od niedawna uczę się). Wszelkie sugestie, porady, krytyki są jak najbardziej mile widziane:)
Napisano 6 Luty 201015 l Autor Okej, tu jest 800x600. Celowo renderowalem w malym formacie, bo jestem zmuszony do pracy na bardzo slabej maszynie przez najblizsze 2 mies. Czas renderu ponad 5h!!! P.S. Spod telewizora idzie sporo kabli i nie wiem czym lepiej modelować? box + FFD? Edytowane 6 Luty 201015 l przez XaoC
Napisano 6 Luty 201015 l Pięć godzin, olalala, pokaż ustawienia vireja Co do kabli to lepiej spline użyj.
Napisano 6 Luty 201015 l Autor Oto ustawienia. Jaki modifier do spline'a zeby otrzymać kabel? Bo zacząłem juz zwyklym extrude poly, ale pewnie spline bedzie szybciej i bardziej realistycznie
Napisano 6 Luty 201015 l rqmc min1/max4, liczba passes w lc zalezna od liczby rdzeni w procku. np. mam core2quad , 4rdzenie, to passy = 4
Napisano 6 Luty 201015 l To jest poważnie twój pokój? Śpisz na leżaku a książki trzymasz na drabinie?
Napisano 6 Luty 201015 l Autor @3d_operator - tak to mieszkanie które obecnie wynajmuje. Książki trzymam na drabinie, śpię na leżaku, na śniadanie jem martwe ptaki a kąpię się w błocie. @Dunuś - thx:) Rzeczywiście przyspieszyło:)
Napisano 6 Luty 201015 l Końcówki drabiny za ostre, mam taką starą drewnianą drabinę u siebie, coś podobnego do tego: http://www.drabiny.pstr.info/img/u/drabina2.jpg Dalej, prześwit między oknem a ścianą, cieniutkie prawie nie widoczne uchwyty szuflad, klamka od okna to samo...chociaż. No i nogi od taboretów wyglądają jak naostrzone zapałki, trochę bym je powiększył. Czekam na tekstury...pracka fajna.
Napisano 8 Luty 201015 l tak to mieszkanie które obecnie wynajmuje. Książki trzymam na drabinie, śpię na leżaku, na śniadanie jem martwe ptaki a kąpię się w błocie. rozwalila mnie ta odbowiedz xDDD
Napisano 16 Luty 201015 l Autor Pytanko tak żeby nie zawalać działu z problemami technicznymi.... Jak zrobić efekt prawdziwego materiału? Czy jest to sprawa poprostu razy gazylion ffd i bawienia się z vertexami? Bo jak narazie na fotelu mam brzydki napompowany materac, a jak pobawić się w prawdziwy materiał?
Napisano 16 Luty 201015 l Autor Końcówki drabiny za ostre, mam taką starą drewnianą drabinę u siebie, Dalej, prześwit między oknem a ścianą, cieniutkie prawie nie widoczne uchwyty szuflad, klamka od okna to samo...chociaż. No i nogi od taboretów wyglądają jak naostrzone zapałki, trochę bym je powiększył. Czekam na tekstury...pracka fajna. Wszystko liczone z miarką co do milimetra:) Nie żartuję:) Co do prrześwitu - fakt, coś mi się porąbało i popsuje całą scenkę, bo poza okno ściana idzie:/ Tyle. Następny patch za 2tyg:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto