Skocz do zawartości

Problem z wygiętym przedmiotem


wueres

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!. Próbuje wymodelować słuchawki i mam problem z ze zrobieniem tej wygiętej części słuchawek. Poniżej zdjęcie, zaznaczyłem dokladnie o co chodzi. Zrobiłem box i za pomocą modyfikatorów bend i taper bawiłem się ustawieniami ale nic podobnego nie wyszło :/ Bede wdzięczny za pomoc, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sprobuj z opcja Extrude Along Spline (Editable Poly -> Polygons), pozniej Chamfer i ogolnie wszystko ladnie "domodelowac" ;). W Google znajdziesz wiecej informacji na temat tej opcji, tutaj masz taki mini-tutoral:

:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem opcją extrude along spline i wyrównałem do prawego "ucha", za pomocą attach połączyłem oba obiekty, po zastosowaniu modyfikatoru turbo smootch w miejscu widocznym na zdjęciu wyszła przerwa i oba obiekty oddzielają się od siebie, nie łączy się to wszystko w jeden obiekt. W jaki sposób można to zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Zaznaczyłem te 8 wertexów które widać na zdjęciu i dałem weld. Nie mam pojęcia co dalej zrobić. Jak wyextruduje wewnętrzną część obiektu to jest lipa

Edytowane przez wueres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu widać prawie skończone słuchawki, domodolować musze kabel i ten napis sennheiser na bokach. Jak widać model nie jest zbyt realistyczny, mam problem duzy z dobraniem materiałów, żeby sluchawki były realistyczne. Chodzi o ten jasny materiał aluminium i materiał z odbiciami np. pokoju znajdujące się na czarnej środkowej części słuchawki. Wogóle mam cięzko z materiałami np. realistycznego, szkła, metalu, aluminiu, i odbijanie się roznych rzeczy na materiale np jak garnki srebrne do kuchni. Coś takiego też jak tu na zdjęciu: http://www.epoligrafia.com.pl/img/termos.jpg . Aha i jeszce gdy dodaje czasem światła, włączam żeby generowały cienie i potem w renderingu tych cieni nie widać to raz... a dwa gdy renderowałem tą samą scene co na zdjęciu w mental ray'u, jasny materiał słuchawek przenika przez kolor tła tak jakby ten materiał był z włączoną opcją opacity... Pomóżcie prosze :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajrzałem, ale większość rzeczy jakoś nie wychodzi tak dobrze... Jakoś będę musiał kombinować. Próbuje z materiałem Raytrace ciągle. Tylko nie wiem czemu renderując w mentalu materiał staje się przeźroczysty. Tworze materiał raytrace i w environment wrzucam mape hdri i przeciągam ją do slotu w material editor i nie odbija się ona na obiekcie. Jak dam tą mape do slotu "reflection" albo "bitmap" to wychodzi lipa... A z tym materiałem aluminium do sluchawek to nie mam pojęcia...

Edytowane przez wueres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dałem materiał raytrace na tą czarną część słuchawki i wygląda to całkiem spoko, ale cały czas męczę się z tym realistycznym jasnym materiałem aluminium. Jak będę miał wszystko gotowe to podwyższe też sampling bo widać na zdjęciu, że mały jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jeszce nowsza wersja ;] Myślę, ze nawet spoko choć to i tak nie to o czym myśle, przede wszystkim denerwuje mnie ten fiolotowo-niebieski plane który odbija się w materiale aluminium, idzie jakoś się tego pozbyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajrzałem, ale większość rzeczy jakoś nie wychodzi tak dobrze... Jakoś będę musiał kombinować. Próbuje z materiałem Raytrace ciągle. Tylko nie wiem czemu renderując w mentalu materiał staje się przeźroczysty. Tworze materiał raytrace i w environment wrzucam mape hdri i przeciągam ją do slotu w material editor i nie odbija się ona na obiekcie. Jak dam tą mape do slotu "reflection" albo "bitmap" to wychodzi lipa... A z tym materiałem aluminium do sluchawek to nie mam pojęcia...

 

http://www.max3d.pl/tut.php?id=293

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności