Plugawiciel Napisano 9 Luty 2010 Share Napisano 9 Luty 2010 (edytowane) Witam Zrobilem ostatnio taki model . i mam kilka pytań , a mianowicie -jakie macie sposoby na maskowanie miejsc gdze sie lacza textury -i czy mogby mi ktos powiedzec jak ustawic ZB zeby ladniejsze normale smarzyl modle : zbrush , max , PS 15k tri Edytowane 10 Luty 2010 przez Plugawiciel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Davegraph Napisano 9 Luty 2010 Share Napisano 9 Luty 2010 Zwykle w kwestii postaci się nie wypowiadam ale powiem że sporo to ma trisów, kombinezon wygląda nawet spoko z daleka ale głowa fatalna. Co do wypalania, zbrush wypala mapy poprzez projekcię cage'a albo po prostu create i jedyne co możesz zmienić to jakość sampli i subdivida swojego modelu HP. Jeśli chodzi o szwy to wystarczy prawidłowo zmapować i dobrać smooth grupy, wtedy nie ma ani śladu po szwach. Sprawdz też czy nie masz zflipowanej normalki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 9 Luty 2010 Share Napisano 9 Luty 2010 Pomijając kilka technicznych niedociągnięć, klimat ma, nie powiem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 9 Luty 2010 Share Napisano 9 Luty 2010 Głowa raczej do wymiany - teraz ma taki wyraz twarzy jakby mu ten mech nie powiem co zrobił;D Przy okazji przydałoby się na głowie COŚ - jakieś słuchawki, czapka, hełm - jak piloci czy operatorzy czołgów mają - szczególnie ruscy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 10 Luty 2010 Autor Share Napisano 10 Luty 2010 Davegraph - jesli chodzi o normala to przepuszczam ze jest to kwestia przesuniecia jakiegos suwaka ,namodelu HP detal jest taki jak chcialem , natomiast na mapie jakas kicha :/ gutekfiutek- a ty jaki mial bys wyraz twarzy jak bys mial siedzec i walczyc w rdzewiejacym ruskim mechu :). Proporcje glowy sa specjalnie przerysowane(dlugi nos ect.), chcialem zrobic cos pomiedzy tym a prawdziwym czlowiekiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 10 Luty 2010 Share Napisano 10 Luty 2010 Proporcje proporcjami mi chodzi o brak rzeźby - to wygląda naprawdę jakbyś zrobił pierwszy tutek nt. modelowania głowy z meshsmoothem. Popatrz na koncept który zamieściłeś - jak wiele załamań formy jest w tej postaci - nawet w czaszce! U ciebie twarz jest obła i nieciekawa. A szkoda, bo to strasznie psuje efekt a reszta jest całkiem fajna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się