Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Zrobilem ostatnio taki model .

18759971.jpg

i mam kilka pytań , a mianowicie

-jakie macie sposoby na maskowanie miejsc gdze sie lacza textury

-i czy mogby mi ktos powiedzec jak ustawic ZB zeby ladniejsze normale smarzyl

a968b9b0.jpg

 

modle : zbrush , max , PS

15k tri

ae6141f2.jpg

Edytowane przez Plugawiciel
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zwykle w kwestii postaci się nie wypowiadam ale powiem że sporo to ma trisów, kombinezon wygląda nawet spoko z daleka ale głowa fatalna.

 

Co do wypalania, zbrush wypala mapy poprzez projekcię cage'a albo po prostu create i jedyne co możesz zmienić to jakość sampli i subdivida swojego modelu HP.

 

Jeśli chodzi o szwy to wystarczy prawidłowo zmapować i dobrać smooth grupy, wtedy nie ma ani śladu po szwach.

 

Sprawdz też czy nie masz zflipowanej normalki.

Napisano

Głowa raczej do wymiany - teraz ma taki wyraz twarzy jakby mu ten mech nie powiem co zrobił;D

Przy okazji przydałoby się na głowie COŚ - jakieś słuchawki, czapka, hełm - jak piloci czy operatorzy czołgów mają - szczególnie ruscy:)

72d718302eb3a439m.jpg

Napisano

Davegraph - jesli chodzi o normala to przepuszczam ze jest to kwestia przesuniecia jakiegos suwaka ,namodelu HP detal jest taki jak chcialem , natomiast na mapie jakas kicha :/

 

gutekfiutek- a ty jaki mial bys wyraz twarzy jak bys mial siedzec i walczyc w rdzewiejacym ruskim mechu :). Proporcje glowy sa specjalnie przerysowane(dlugi nos ect.), chcialem zrobic cos pomiedzy

tym poster001-sq-120.jpg a prawdziwym czlowiekiem

Napisano

Proporcje proporcjami mi chodzi o brak rzeźby - to wygląda naprawdę jakbyś zrobił pierwszy tutek nt. modelowania głowy z meshsmoothem.

Popatrz na koncept który zamieściłeś - jak wiele załamań formy jest w tej postaci - nawet w czaszce!

U ciebie twarz jest obła i nieciekawa.

A szkoda, bo to strasznie psuje efekt a reszta jest całkiem fajna.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności