comander_barnik Napisano 22 Luty 2010 Napisano 22 Luty 2010 Witam, zacząłem niedawno taki oto model - pancerzyk wg mojego projektu. Wiem ogólne że powinienem najpierw całego wymodelować a potem mapować ale trudno mi sie ogólnie zebrać do roboty. Wszelkie komentarze i porady mile widziane :D Szkice tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=57712&page=9 lub http://img715.imageshack.us/img715/1797/rys210setnet.jpg UWV map Siatka: Próbny renderek:
maury Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 W moim odczuciu ta textura na masce (z tymi dwoma kreskami) jest wyraznie rozzzzciagnięta, i te kremowe kolorki na krawedziach, to chyba jeszcze nie skonczone? PS: masz niezłą kreske w szkicach:)
styczeń Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 Mapowanie wyraźnie do remontu, dodatkowo używanie czystego praktycznie zdjęcia nie jest najlepszy pomysłem, zrób teksturę ręcznie jakimiś brudnymi pędzlami a będzie wyglądało o niebo lepiej. Daje link do dobrego tutoriala powinien być przydatny. Ale dobrze mówisz, skończ najpierw model :) http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/how-to-hand-paint-convincing-metal-textures/ 1
comander_barnik Napisano 25 Luty 2010 Autor Napisano 25 Luty 2010 Tak te kremowe to oczywiście nie skończone. Spodziewałem się że powiecie ze do remontu i dobrze że to słyszę, bo to znak ze doradza mi ktoś kto się naprawdę zna. Skoro mówicie że źle ze zdjęć to spróbuję sam coś namalować, dzięki za tutorial
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się