Skocz do zawartości

Obiekt 3D: U.T. Armour


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zacząłem niedawno taki oto model - pancerzyk wg mojego projektu. Wiem ogólne że powinienem najpierw całego

wymodelować a potem mapować ale trudno mi sie ogólnie zebrać do roboty. Wszelkie komentarze i porady mile widziane :D

 

Szkice tutaj

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=57712&page=9 lub

http://img715.imageshack.us/img715/1797/rys210setnet.jpg

 

UWV map

maskuwvmaptest.jpg

 

Siatka:

12666693.jpg

 

Próbny renderek:

29technounionhelmet.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

W moim odczuciu ta textura na masce (z tymi dwoma kreskami) jest wyraznie rozzzzciagnięta, i te kremowe kolorki na krawedziach, to chyba jeszcze nie skonczone?

PS: masz niezłą kreske w szkicach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapowanie wyraźnie do remontu, dodatkowo używanie czystego praktycznie zdjęcia nie jest najlepszy pomysłem, zrób teksturę ręcznie jakimiś brudnymi pędzlami a będzie wyglądało o niebo lepiej.

 

Daje link do dobrego tutoriala powinien być przydatny. Ale dobrze mówisz, skończ najpierw model :)

 

http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/how-to-hand-paint-convincing-metal-textures/

  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności