Napisano 22 Luty 201015 l Witam, zacząłem niedawno taki oto model - pancerzyk wg mojego projektu. Wiem ogólne że powinienem najpierw całego wymodelować a potem mapować ale trudno mi sie ogólnie zebrać do roboty. Wszelkie komentarze i porady mile widziane :D Szkice tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=57712&page=9 lub http://img715.imageshack.us/img715/1797/rys210setnet.jpg UWV map Siatka: Próbny renderek:
Napisano 24 Luty 201015 l W moim odczuciu ta textura na masce (z tymi dwoma kreskami) jest wyraznie rozzzzciagnięta, i te kremowe kolorki na krawedziach, to chyba jeszcze nie skonczone? PS: masz niezłą kreske w szkicach:)
Napisano 24 Luty 201015 l Mapowanie wyraźnie do remontu, dodatkowo używanie czystego praktycznie zdjęcia nie jest najlepszy pomysłem, zrób teksturę ręcznie jakimiś brudnymi pędzlami a będzie wyglądało o niebo lepiej. Daje link do dobrego tutoriala powinien być przydatny. Ale dobrze mówisz, skończ najpierw model :) http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/how-to-hand-paint-convincing-metal-textures/
Napisano 25 Luty 201015 l Autor Tak te kremowe to oczywiście nie skończone. Spodziewałem się że powiecie ze do remontu i dobrze że to słyszę, bo to znak ze doradza mi ktoś kto się naprawdę zna. Skoro mówicie że źle ze zdjęć to spróbuję sam coś namalować, dzięki za tutorial
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto