Weapon Of Choice Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 (edytowane) Hej! Zmęczony materiał strasznie, przynajmniej nauczyłem się na tej pracy troszeczkę compositingu... i chyba zaczynam to lubić. Bliki troszkę średnie wyszły (szczególnie z tyłu na górze) i model nie jest idealny ale ogólnie jestem zadowolony. 3Ds MAX, vRay, Fusion Animacja - VIMEO Edytowane 23 Luty 2010 przez Weapon Of Choice
uncle Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 slabo, robisz wjazd od lewej do prawej, potem spowrotem na lewo, i prawo.. za duzo tego to raz 2 telefon za duzo sie kreci, jak chcesz tyl pokazac to lepiej go obkrecic o 180 stopni a nie 540, jak jest teraz. poza tym, masz model w pelni trojwymiarowy, a to co zaprezentowales mozna uzyskac 2 zdjeciami (tyl i przod;)) no i easingi, popracuj nad tym. o compo nie bede mowil bo go nie ma ;)
ReXXaR Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Mi tam pasuje. ;p Niezle wyszlo. Nie wiem jak tutaj cos ci sie moze nie podobac;o. Telefon sie zle kreci?? Chcial takie efekty uzyskac to ma. To ze ty bys zrobil to inaczej to nie znaczy ze wszyscy musza. Oceniaj objektywnie a nie, wzgledem tego co ty myslisz ze potrafisz;p
Kroopson Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Model telefonu jest poprawny, z renderu można by wyciągnąć jeszcze troszkę więcej. Animacja jest niebardzo. Obroty są zbyt długie i te "ślizgi" pod koniec są jakieś dziwne. Przez to że model się tak ślizga wyjeżdża za bardzo z kompozycji i robi się brzydko. Aczkolwiek kilka dni poganiania przez supervisora i byłoby ok :)
tweety Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 hej, pierwszy wjazd telefonu jest udany, całkiem płynnie telefon się prezentuje. drugi obrót (z prawej na lewą) już nie jest taki dobry. za dużo obrotów. tak jak uncle prawi 180 stopni powinno wystarczyć. flara błyskowa zdecydowanie za silna. zmniejszyć o jakieś 80% i będzie ok. generalnie w tego typu ujęciach błysk to co najwyżej tylko jedna klatka biała a kilka klatek to flara lekko bijąca od lampy błyskowej. powrót tak samo... nie potrzebna tak duża ilość obrotów i szkoda, że na kilkanaście klatek telefon zastyga w bezruchu. mogłeś animację przeciągnąć do zakończenia packshotu. co do renderingu: poprawnie ale bez rewelacji. biały gradient (reflection) na ekranie lepiej by się prezentował gdyby kończył się wcześniej (tak w połowie). Pozdrawiam
krzyhhh Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 a żeby było jeszcze bardziej pro.. . trzymaj się safe frame w animacjach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się