Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej!

 

Zmęczony materiał strasznie, przynajmniej nauczyłem się na tej pracy troszeczkę compositingu... i chyba zaczynam to lubić. Bliki troszkę średnie wyszły (szczególnie z tyłu na górze) i model nie jest idealny ale ogólnie jestem zadowolony.

3Ds MAX, vRay, Fusion

 

attachment.php?attachmentid=70265&stc=1&d=1266948052

 

Animacja - VIMEO

Edytowane przez Weapon Of Choice
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

slabo,

robisz wjazd od lewej do prawej, potem spowrotem na lewo, i prawo.. za duzo tego to raz

 

2 telefon za duzo sie kreci, jak chcesz tyl pokazac to lepiej go obkrecic o 180 stopni a nie 540, jak jest teraz.

poza tym, masz model w pelni trojwymiarowy, a to co zaprezentowales mozna uzyskac 2 zdjeciami (tyl i przod;))

 

no i easingi, popracuj nad tym.

 

o compo nie bede mowil bo go nie ma ;)

Napisano

Mi tam pasuje. ;p Niezle wyszlo.

 

Nie wiem jak tutaj cos ci sie moze nie podobac;o. Telefon sie zle kreci?? Chcial takie efekty uzyskac to ma. To ze ty bys zrobil to inaczej to nie znaczy ze wszyscy musza.

Oceniaj objektywnie a nie, wzgledem tego co ty myslisz ze potrafisz;p

Napisano

Model telefonu jest poprawny, z renderu można by wyciągnąć jeszcze troszkę więcej. Animacja jest niebardzo. Obroty są zbyt długie i te "ślizgi" pod koniec są jakieś dziwne. Przez to że model się tak ślizga wyjeżdża za bardzo z kompozycji i robi się brzydko. Aczkolwiek kilka dni poganiania przez supervisora i byłoby ok :)

Napisano

hej,

 

pierwszy wjazd telefonu jest udany, całkiem płynnie telefon się prezentuje.

drugi obrót (z prawej na lewą) już nie jest taki dobry. za dużo obrotów. tak jak uncle prawi 180 stopni powinno wystarczyć.

flara błyskowa zdecydowanie za silna. zmniejszyć o jakieś 80% i będzie ok. generalnie w tego typu ujęciach błysk to co najwyżej tylko jedna klatka biała a kilka klatek to flara lekko bijąca od lampy błyskowej.

 

powrót tak samo... nie potrzebna tak duża ilość obrotów i szkoda, że na kilkanaście klatek telefon zastyga w bezruchu. mogłeś animację przeciągnąć do zakończenia packshotu.

 

co do renderingu: poprawnie ale bez rewelacji. biały gradient (reflection) na ekranie lepiej by się prezentował gdyby kończył się wcześniej (tak w połowie).

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności