Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jakie są Wasze metody na wstawianie wizek w zdjęcia?

 

Ja w Corelu dopasowuję wizkę narzędziem Obrót w przestrzeni.

 

Jak to wygląda w Photoshopie?

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja wstawiam w scenę zdjęcie i kręcę kamerą aż się zgodzi.

 

Jak to wygląda w Photoshopie? Raczej nie ciekawie ;)

Napisano

Wiem już jak to wygląda w PS-ie - przekształcenie swobodne + wypaczenie & perspektywa.

 

A z tej Twojej metody też już korzystałem, ale problem pojawia się jak masz jakąś latarnię, samochód itp przed obiektem, który wstawiasz. Choć w sumie można to wyciąć i dokleić później.

Napisano

Bawić kamerą ,aż się zgodzi - nigdy nie wyjdzie idealnie. Camera match - jest najlepszym rozwiązaniem. Polega to na przerzucaniu zinwentaryzowanych punktów z otocznia budynku do układu współrzędnych maxa i łączeniu ich z odpowiednikami na danej focie, którą mamy podczytaną w viewport'cie. Poszukaj w googlu.

Napisano (edytowane)

Bardzo fajne narzędzie, tylko, że ja pracuję na Cinema 4d.

 

Ogólnie rozumiem, że większość wstawia model w zdjęcie już w programie do renderowania?

 

Edit:

Przed chwilą znalazłem coś takiego jak "Photo match" do C4d. Niestety płatne :(

Edytowane przez Możej
Napisano

sory ze dopiero teraz odpisuje, ale teraz zauwazyelm ten watek;]

 

ja to wstawiam na poczatku obiekt do zdjecia w 3dmaxie- nigdy idealnie sie nie dopasuje kamery, wiec robie to na oko. Nastepnie renderuje i wrzucam obiekt jeszcze raz do foty ale tym razem w ps. Klikam prawym -free transform, no i sie bawie perspektywa itp.

 

no i tak to wyglada;]

Napisano

Dzięki za odpowiedź. Twoja metoda jest chyba najlepsza. Dużo pomaga też renderowanie z kanałem alfa - oszczędza trochę czasu na wycinanie wizki z tła.

 

Trochę się ostatnio poduczyłem PS-a - we wstawianiu wizki w zdjęcie dużo pomaga funkcja Wypaczenie (Wrap).

Napisano

bawienie się perspektywą w PSie posiadając program 3d to jakaś pomyłka. Ujęcie powinno być przemyślane i tło wybrane PRZED renderem. Potem wstawia się tło w maxie ale tylko po to aby zgrać dopasować ustawienie kamery. Potem renderuje się z alfą i montuje w fotosklepie.

Napisano

zdeno - oczywiście masz rację.

 

Mam jeszcze jedno pytanie - czy drzewka, postacie i pojazdy wstawiacie w scenę i renderujecie z budynkiem, czy dodajecie w PS-ie? Dużym plusem pierwszej opcji jest to, że wszystko pozostaje w skali, w PS-ie trzeba wstawiać na oko - to się tyczy głównie ludzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności