Możej Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 Jakie są Wasze metody na wstawianie wizek w zdjęcia? Ja w Corelu dopasowuję wizkę narzędziem Obrót w przestrzeni. Jak to wygląda w Photoshopie?
1084 Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 Ja wstawiam w scenę zdjęcie i kręcę kamerą aż się zgodzi. Jak to wygląda w Photoshopie? Raczej nie ciekawie ;)
Możej Napisano 25 Luty 2010 Autor Napisano 25 Luty 2010 Wiem już jak to wygląda w PS-ie - przekształcenie swobodne + wypaczenie & perspektywa. A z tej Twojej metody też już korzystałem, ale problem pojawia się jak masz jakąś latarnię, samochód itp przed obiektem, który wstawiasz. Choć w sumie można to wyciąć i dokleić później.
jahred6 Napisano 26 Luty 2010 Napisano 26 Luty 2010 Bawić kamerą ,aż się zgodzi - nigdy nie wyjdzie idealnie. Camera match - jest najlepszym rozwiązaniem. Polega to na przerzucaniu zinwentaryzowanych punktów z otocznia budynku do układu współrzędnych maxa i łączeniu ich z odpowiednikami na danej focie, którą mamy podczytaną w viewport'cie. Poszukaj w googlu.
stormwind Napisano 26 Luty 2010 Napisano 26 Luty 2010 tutorial do camera match ze strony evermotion: http://www.evermotion.org/tutorials_old/compositing/arch/
Możej Napisano 26 Luty 2010 Autor Napisano 26 Luty 2010 (edytowane) Bardzo fajne narzędzie, tylko, że ja pracuję na Cinema 4d. Ogólnie rozumiem, że większość wstawia model w zdjęcie już w programie do renderowania? Edit: Przed chwilą znalazłem coś takiego jak "Photo match" do C4d. Niestety płatne :( Edytowane 26 Luty 2010 przez Możej
nicponim Napisano 13 Marzec 2010 Napisano 13 Marzec 2010 sory ze dopiero teraz odpisuje, ale teraz zauwazyelm ten watek;] ja to wstawiam na poczatku obiekt do zdjecia w 3dmaxie- nigdy idealnie sie nie dopasuje kamery, wiec robie to na oko. Nastepnie renderuje i wrzucam obiekt jeszcze raz do foty ale tym razem w ps. Klikam prawym -free transform, no i sie bawie perspektywa itp. no i tak to wyglada;]
Możej Napisano 21 Marzec 2010 Autor Napisano 21 Marzec 2010 Dzięki za odpowiedź. Twoja metoda jest chyba najlepsza. Dużo pomaga też renderowanie z kanałem alfa - oszczędza trochę czasu na wycinanie wizki z tła. Trochę się ostatnio poduczyłem PS-a - we wstawianiu wizki w zdjęcie dużo pomaga funkcja Wypaczenie (Wrap).
zdeno Napisano 21 Marzec 2010 Napisano 21 Marzec 2010 bawienie się perspektywą w PSie posiadając program 3d to jakaś pomyłka. Ujęcie powinno być przemyślane i tło wybrane PRZED renderem. Potem wstawia się tło w maxie ale tylko po to aby zgrać dopasować ustawienie kamery. Potem renderuje się z alfą i montuje w fotosklepie.
Możej Napisano 25 Marzec 2010 Autor Napisano 25 Marzec 2010 zdeno - oczywiście masz rację. Mam jeszcze jedno pytanie - czy drzewka, postacie i pojazdy wstawiacie w scenę i renderujecie z budynkiem, czy dodajecie w PS-ie? Dużym plusem pierwszej opcji jest to, że wszystko pozostaje w skali, w PS-ie trzeba wstawiać na oko - to się tyczy głównie ludzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się