teli Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 (edited) Ok wrzucam na początek skończoną wersję. Piszcie śmiało co myślicie i oceniajcie. Mam pomysł co nast. zrobię ;p ==================================================================================================== Witam Ech pierwszy raz tu coś będę pokazywał :) Proszę o wyrozumiałość bo pewnie wiele rzeczy zrobię źle - pliki będą nie tak umieszczone albo coś innego popsuję ;) Chciałem przedstawić inną wersję czerwonego kapturka - pomysł chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu - "dziewczyna z wielką spluwą" :D Postaram się wrzucać tu pracę krok po roku i zrobić to poprawnie od początku do końca chociaż baboli się pewnie uzbiera :) wszelkie uwagi mile widziane oczywiście. Na początek kilka bazgrołów z ujęcia samej postaci - sam nie wiedziałem jak do tego podejść - ostatecznie odrzuciłem te, które nie zostawiały miejsca na tło - chciałbym zrobić ilustrację a nie sam koncept postaci: wybrany szybki szkic starałem się poprawić - anatomia siedzi tu i ówdzie - lewe ramię za nisko chyba i głowa za duża sporo ;p - nie wiedziałem na początku w jakim wieku ja zrobić - ostatecznie powiększę jeszcze wilki Edited March 12, 2010 by teli
serio Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Tu masz już gotowe http://polygamia.pl/Polygamia/1,104392,7621793,Szkice_koncepcyjne_z_nowej_gry_American_McGee.html
teli Posted March 9, 2010 Author Posted March 9, 2010 taaaa ;p nie o takiego mi chodziło ;p ale dzięki za eee... feedback chłopaki - tego, że lewa noga jest za krótka to kurna nikt nie zauważył ;p bardziej mi chodziło o takiego kaptura - sierżant piechoty górskiej (czerwone kaptury XDXDXD ) PS. nie podoba mi się jej japa chyba nad tym będę dłubał jeszcze :/
teli Posted March 10, 2010 Author Posted March 10, 2010 dorzucam pierwsze kolory :/ na razie płasko wgląda pustać - ale to potem przy końcu postaram się zrobić warstwami ze światłem - przynajmniej mam nadzieję że się uda :D chodzi mi o rozjaśnienie elementów wysuniętych na światło z przodu postaci i przyciemnienie tam gdzie nie jest doświetlone ;p to chyba się powinno robić na początku ale zawsze to psuje jak zaczynam dodawać detal i potem trzeba od nowa :D jeśli znajdziecie, że coś się gdzieś sypie dajcie znać proszę :)
KhazadThard Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 na moje oko to całkiem nieźle idzie:) tak od siebie to bym radził mniej więcej wszystko na podobnym poziomie lecieć z detalami, tzn.: nie robić postaci a potem resztę, tylko tak po całości żeby pasowało do siebie wszystko;)
ICE Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 (edited) Dokladnie, pracuj nad cala praca w miare ronoczesnie, to swoja droga pozwala utrzymac swiezosc w pracy, nie meczyszy sie jednego elementu. Czasem powinienem posluchac samego siebie haha. Edited March 10, 2010 by ICE
emmilius Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 A dlaczego koledzy wyżej mają rację? Już tłumaczę. Załóżmy że nie umieścisz wszystkich elementów w arcie i jedziesz już jakieś detale, a inne rzeczy dodasz póżniej. Masz je w głowie ale narazie odpuszczasz. Rozczarowanie nadchodzi właśnie wtedy gdy umieszczasz te elementy i przez nie musisz rozwalić swoje wylizane części obrazka bo ze sobą nie współgrają... kurde jaki ja ~mondry estem~ no =].
SBT77 Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Czasem powinienem posluchac samego siebie haha. O to dobre jest. No, gdybym to ja sam siebie posłuchał to chyba bym zawstydził turbodymomena. Na szczęście przestałem siebie słuchać tak gdzieś w ostatnich klasach podstawówki, bo strasznie zacząłem przynudzać. Już wtedy. Ha. A autorze drogi ty sobie maluj. Tylko czemu dwa wilki a czerwony kapturek jeden ? No jakże to tak ? :) Znowu samce dominują nad samicami liczebnie, powinni wprowadzić te parytety wreszcie.
aspenboy Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Detal zawsze kusi, ale najpierw postaw ich wszystkich na ziemi, bo wiszą w powietrzu ;)
teli Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 - KhazadThard - dzięki :) słuszna uwaga i tak już za bardzo się zagalopowałem :D - icecold - człowiek zamyka oczy i widzi twarz postaci nad która ślęczał ostatnia godzinkę :D - jak jeszcze nie jesteś zadowolony z efektu to rzeczywiście męczy - emmilius - XD jakbyś widział jak pracuję :) przyznaję, że czasem dokładam dodatkowego czasu na coś właśnie przez ten błąd -SBT77 - 2 wilki bo to tylko zwykłe wilki, które prowadzą kaptura... Wilk nie mógłby tak wyglądać - musiałby być godny kaptura z giwerą ;) kto wie może potem zrobię Wilka ;) - aspenboy - kusi :) nie wiem czy też tak macie - malujesz szkic - przechodzisz do postaci i skupiasz się na twarzy - wiadomo każdy najpierw na twarz zwraca uwagę - więc ciągniesz ją detalem (nawyk, którego się chyba nie pozbędę ;) a potem myslisz "ok to skoro już kolor odbity bierze od tego hmm to też go tu trochę podkręcę i łapiesz się na tym że ciągniesz detal po otoczeniu twarzy ;p albo - "ok tu detal musiał być teraz ogół... a to mi fajnie na szkicu wyszło (albo nie fajnie) ok to tylko jeszcze to podmaluję troszkę" i robisz to samo w innym miejscu XD ale starałem się stosować do uwag - pobazgrałem nieco bardziej po całej powierzchni ;p w zasadzie to kusi mnie czy by nie zostawić takiego eee bardziej "malarskiego" (wiem głupie słowo) otoczenia a detal wycisnąć tylko na tym na czym mi zależy... btw - ma ktoś może na fajny sposób na malowanie futra? ;p - bo jak na razie to zacząłem dłubać ale tak to chyba nie dociągnę do takiego detalu jak na kapturze :/ teraz chyba skupie się na tym coby trochę postacie "wyciąć z tła bo płasko mi się robi
Dobrotek Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Witam, Obraz fajny. Kapturek ze strzelbą :D Co zaś tyczy się futra, tutaj na forum jest do tego tutorial http://max3d.pl/tut.php?id=200 Gdybym miał wybierać między "malarskością" a detalem, zdecydowanie wziąłbym detal. No i nie zapomnij o klimacie, bo nawet super detal klimat zniszczy, a szkoda by było. ;) Chętnie zobaczyłbym dalsze postępy nad pracką. :) Pozdrawiam, Dobrotek
mrozik26 Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Detal zawsze kusi, ale najpierw postaw ich wszystkich na ziemi, bo wiszą w powietrzu ;) jakbym słyszał swój mózg XD ... BIEEERZ SIE ZA DEEEETAL ... to prawda detal cholernie kusi !
teli Posted March 12, 2010 Author Posted March 12, 2010 - Dobrotek - dzięki :) tutek się przydał ale nie robiłem do końca jak tam jest ;p natomiast masz rację z tym balansowaniem pomiędzy klimatem a realizmem - nie mówię są ludzie którzy potrafią malować realistycznie i trzymać klimat ale to już styl chyba no i warsztat - ja chyba nie dałbym tak rady :) Skończona ilustracja w pierwszym poście! ;p
Joel Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 Moim zdaniem, wygląda świetnie, ale dla kontrastu z otoczeniem, mógłbyś nie zostawiać jej skóry jak u nieboszczyka. Włosy też takie jakieś bez ruchu, bez dynamiki, a w ten sposób powinny wyglądać dynamicznie, może dodaj kilka szalonych kosmyków. pozdrawiam
aspenboy Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 A propos ostatecznej wersji: wyszło trochę nierówno. Główna postać jest fajnie wykończona, trochę a la Keith Thompson, ale wilki są jakby z innej bajki. Sprawiają wrażenie niedokończonych, anatomia im trochę nie działa. Ten błękit w tle trochę rwie się do przodu, możesz poeksperymentować z różną saturacją dla poszczególnych planów (jest trochę zbyt równomiernie IMO).
Mr Pank Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 na tą chwile , proporcje postaci są bardzo dobre , stylistyka, render materiału i oświetlenie jest świetne ale cały efekt psuje twarz ,oczy które są najważniejsza aby wydobyć prawdziwy charakter postaci powodzenia
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now