tadek Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 (edytowane) Część startujących już swoje tematy założyła, ja też założę. Robię ruski pojazd BA-6. Model ma po odliczeniu planów 970 tri. Jeszcze mała optymalizacja przede mną, ale i tak zapasowe koło muszę sobie odmówić. :( Update: Powoli zaczynam UV składać. Edytowane 19 Marzec 2010 przez tadek Updejt.
_michal Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Szkoda trochę geometrii na drzwi, możnaby je namalować na texturze. Na kołach też możesz zaoszczędzić po dwa trójkąty, likwidując ten vertex po środku. Lufie daj w obwodzie z 4 - 5 ścianek i starczy. Można też zlikwidować grubość na błotnikach, być może nie będzie to razić. Zaoszczędzone ścianki mógłbyś włożyć w detal który wzbogaci nieco model.
tadek Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 Błotniki są 'płaskie', co do lufy i drzwiczek ja się z Tobą zgadzam w 100%, ale jakoś tak UV'ke zacząłem robić i mi trochę szkoda było się wracać. Zostało jednak sporo czasu i zrobię to jak się należy. Dzięki za uwagi :)
_michal Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Co do błotników, chodziło mi, by zrobić je z takiego płaskiego plejna i 2sided.
Manver Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 W sumie ładna bryłka, nawet jak zaoszczędzisz trochę tri, to nie wiem czy efekt będzie na tyle widoczny. No ale faktycznie, drzwi mogłeś zrobić na teksturze.
tadek Napisano 13 Marzec 2010 Autor Napisano 13 Marzec 2010 No to ja coś na odświeżenie tematu, co bym na dnie nie został. "Wip wipa Diff'a"
tadek Napisano 16 Marzec 2010 Autor Napisano 16 Marzec 2010 Bardzo proszę mapka na modelu. :) Nie wiedzieć czemu, forum powiększyło zdjęcia to też się rozmaziały.. ; / Polecam otworzyć je w osobnej karcie.
tadek Napisano 16 Marzec 2010 Autor Napisano 16 Marzec 2010 Te blueprinty które widać w pierwszym poście to jedyne jakie posiadam, brak rzutów z góry zrobił swoje :
tadek Napisano 19 Marzec 2010 Autor Napisano 19 Marzec 2010 No cóż, szkoda że post pod postem.. zachęcam co jakiegokolwiek odzewu :) Direct link for better res.: http://ifotos.pl/img/modele_nrrsqn.PNG
Kruku Napisano 19 Marzec 2010 Napisano 19 Marzec 2010 Może by go trochę zdesaturować ? Dodać jakiś znak szczególny albo podzielić go kolorem (metal jest zielony, spawy są zielone , wszystko w jednej gradacji, nudno to wygląda ). Btw co do felgi, dlaczego cień jest na górze a jasne na dole ? sugestywnie nie powinno być odwrotnie :] przynajmniej do prezentacji. Same textury robiłeś z jakiegoś malowanego obrazka? takie trochę się wydają XD. Poza tym dajesz dajesz dalej :).
Bro Napisano 20 Marzec 2010 Napisano 20 Marzec 2010 z przykroscia stwierdzam ze model wyglad jak zabawka made in china za 2zł. Wszytko jakies taki jednowlite i wrecz swiecace.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się