bartq Napisano 2 Maj 2004 Napisano 2 Maj 2004 Witam Przedstawiam pierwsze efekty zaczętego wczoraj projektu:
Loozack Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 jak zawsze perfekcyjny modelling w twoim wykonaniu :)
Pussik Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Jestem pod wrażeniem szybkosci tworzenia projektu. :) Sugerując sie zamieszczonym zdjęciem SLK, znalazłam kilka różnic. Prezentuje je na obrazku: Czerwona linia - jak jest Zielona - jak powinno być Żółta - brakuje tych rowków Niebieska - ta krawędź (kontura) powinna być ostrzejsza. Jednak ja sie sugeruje jednym zdjeciem, a ty przy tworzeniu, dziesiątkami. Update: Jeszcze to. :)
Kryhas Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Ładniutki modelik ale koło słupka przedniego na dole koło początku maski coś się dzieje
technoon Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Jestem pod ogromnym wrazeniem!!!! ja prubuje narysowac peugeota 306 i sama siatka zajęła mi 3 dni..... a teraz nie moge sobei poradzic z surface:( i chyba zrezygnuje:( przeczytałem juz wszystko na forum u surface i tutki tez i nie pootrafie dalej zastosowac tej mogdyfikacji:( pozdrawiam
Pussik Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 \"koło słupka przedniego na dole koło początku maski coś się dzieje\" Sądze, ze będzie tam ładnie bo zrobieniu rowka. :-) Bedzie trzeba dodac kilka linii i takie gładkie, nierówne przejście zniknie.
Saczek_XTRM Napisano 3 Maj 2004 Napisano 3 Maj 2004 Fajnie wygląda, właściwie nie mogę nigdzie nic znaleźć
Saczek_XTRM Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 hmm chyba za wcześnie pochwaliłem albo to wina ustawienia modelu albo w tych narożach jest coś nie tak - popatrz na oryginał. . .na modelu wydaje się, że słupki się \"zawijają\" (może się mylę)
Bzyku Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 jak bys saczek nie wiedzial to bartq ten projek ma powiedzmy kiedy zostal pokazany 1 dzień wiec to jest tylko podstawa do dalszej pracy naska slupki szyby to wszystko bedzie napewno oddzielone od reszty wiec to zniknie. napewno bedzie swietny model by bartq :).
Saczek_XTRM Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 ee nie mówię że nie, oceniam tylko to co widzę - a tam narazie chyba coś nie tak
bartq Napisano 4 Maj 2004 Autor Napisano 4 Maj 2004 Nom, to bylo zrobione tylko \"zeby bylo\", podobnie jak tył :> (nie moglem sie powstrzymac zeby rozciągnąć te edge\'sy do końca printów:P). Ale teraz już jest to zrobione, jak dokończe dzisiaj lusterko to dam skriny :). BTW w tym brabusie felgi wyglądają trochę zbyt ciężko, ja bym do slk\'i wsadził jakieś szprychowe :)
bartq Napisano 4 Maj 2004 Autor Napisano 4 Maj 2004 Dzieki :] Update niestety skromny, \"Zbrodnia i kara\" mnie goni i czasu nie ma :> ps: Wie ktoś jak zwiększyć antialiasing w viewpoincie na radku9100? Bo kiepsko to wygląda :|
Saczek_XTRM Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 cóż mogę powiedzieć . . . . brak słów, odjęło mi mowę. . . . B O M B A ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Bzyku miał rację, POZDRO A ja czekam na kolejne wspaniałe updaty ;P
Saczek_XTRM Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 Przy okazji. . . . Podaj jakieś namiary jak robiłeś lakierek Focusa (troszkę przypomina KaMeLeOnA) i strasznie mi się podoba :p
chveti Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 bartq ty zawsze robish peefekto modele więc pozwól żeby innym się żal nie robiło że nie umią :P jak zwykle to będzie perfrcto . czekam na finał:D
Pussik Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 Te nowe otwory wentylacyjne to twoja inwencja twórcza? Czy tak jest w orginale? :) Co do modelu to otwór z przodu (chłodnica chyba) wydaje mi się za duzy. Na fotce Brabusa zdaje się być mniejszy.
bartq Napisano 4 Maj 2004 Autor Napisano 4 Maj 2004 No dzieki, z boczną linią to skopałem wyjątkowo :D Rowki zostawie do czasu zrobienia lakieru, a co do atrapy to to chyba kwestia ujęcia bo ona jest niska ale długa przez co z ujęć z nad poziomu dachu wydaje się większa :) Chociaż sam już nie wiem... Lakier w focusie będe musiał sprawdzić dokładniej ale ten efekt \"kameleon\" to wstawiony w diffuse \"falloff\" z dwoma różnymi odcieniami lakieru... PS: te dziury w masce to na szczęście (a może niestety) wymysł pana mercedes-dizajnera :P
sikham Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 żeby właczyć aa wystarczy zmnienić we właściwościach karty domyślnie jest że to zależy od aplikacji a w maxie chyba sie nieza tego zmnienić tu przykłąd jak ładnie to wyglada ale wydajnośc spada o dużo coś za coś :)
nuriel Napisano 4 Maj 2004 Napisano 4 Maj 2004 na kartach nvidi, powyrzej gf4 aa powionno śmigać. ja przerobiłem gf4ti na quadro, i też na prędkość aa nie nażekam 8). sorry za ot.
bartq Napisano 4 Maj 2004 Autor Napisano 4 Maj 2004 No to lipa bo u mnie przy rozdzielczości wyższej niz 1024x768 mozna włączyć co najwyżej aa x2 a to prawie wogóle nie zmienia jakości obrazu :/
Saczek_XTRM Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów. Ustawiasz większą wartość interactions czy jak?? Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .
Saczek_XTRM Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów. Ustawiasz większą wartość interactions czy jak?? Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .
Saczek_XTRM Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów. Ustawiasz większą wartość interactions czy jak?? Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .
Loozack Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 pozwolę sobie odpowiedzieć za Bartq ;) im rzadsza siatka tym gładsza powierzchnia :)
Pussik Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 No dobrze Loozack mówi. Łatwiej jest wtedy. :) A oczywiscie na low poly nakładany jest meshsmooth. Co do siatki modelu to powiem, ze znakomicie jest rozprowadzona. Pozazdrościć. :)
Saczek_XTRM Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 Loozack, Pussik :no dobra to trybiłem ale tak się zastanawiam czy nie jest wtedy trudniej zachować szczególiki??
Pussik Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 No to tam gdzie są szczegóły to robisz szczegóły i odrazu więcej linii. :-) Ale zasada aby zachować jak najmniej poly zostaje. :-) Zwłaszcza gdy są płaskie powierzchnie to należy je robić z jednego lub kilku \"płatów poly\". :D
sikham Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 Saczek_XTRM rzadka siatka to jeszcze nie wszystko powinna być rzadka i bardzo regularna ( kwadraty ładne) to recepta na sukces ;)
bartq Napisano 5 Maj 2004 Autor Napisano 5 Maj 2004 No niewiele mi zostało do dodania :). Poprostu nie dziele polygonów tam gdzie i tak nic to nie zmieni (a najwyżej może popsuć) i taka siateczka wychodzi :).
sikham Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 ok koniec tych wykładów teoretycznych :> wrzucaj jakieś updaty a nie sie lenisz :P dałeś raz na rok coś do wip to wymagam teraz ;]
bartq Napisano 5 Maj 2004 Autor Napisano 5 Maj 2004 Niestety najwcześniej w piątek wieczorem... Bo wcześniej raczej nie siąde do maxa... Za to jak Ty we wtorek i środe będziesz główkował na maturce to ja będe sobie spokojnie w domciu modelowal :PPP (ach ten brak wolnych sal w szkole podczas matur :>).
sikham Napisano 5 Maj 2004 Napisano 5 Maj 2004 bede o tym pamietał jak bede oceniał Twój model :P żartuje oczywiście ;) czemu wolnych sal niemacie my wszyscy piszemy na 2 salach po 90 osób :D modle sie o ostatnią ławke :]
bartq Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 Wreszcie coś zrobiłem :> Jeszcze kilku rzeczy z tyłu brakuje ale teraz czas na przerwe :P
Phantom Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 wszystko super..ale jak sam pisałeś brakuje mu z tyłu pare rzeczy...jak naprzykład normalnych mufflerków (tłumiki)...bo te są ochydnie małe...;) pozdrawiam...
Predator Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 Witka ... linia na drzwiach jak stwerdzil Sikham paskudna zgadzam sie mi sie jeszcze ni podoba jedna rzecz z tylu na bagazniku gorna linia na naroznikach dziwnie wyglada i tuz pod tylnymi swiatlami cos sie dzieje z siatka . pozatym ladnie .
bartq Napisano 8 Maj 2004 Autor Napisano 8 Maj 2004 Bo to po poprawieniu :D A tak btw to ta linia na bagażniku ma się wygładzać w kierunku świateł więc chyba jest ok...
sikham Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 grrrrrrrrr a już myślałem że sie ślepy na starość robie ;] :P
Phantom Napisano 8 Maj 2004 Napisano 8 Maj 2004 ale tłumiki jak były ...małe...tak nadal są...brak mu Brabusowego looku...:) pozdrawiam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się