Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

  • Odpowiedzi 112
  • Wy艣wietle艅 8,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jestem pod wra偶eniem szybkosci tworzenia projektu. :)

Sugeruj膮c sie zamieszczonym zdj臋ciem SLK, znalaz艂am kilka r贸偶nic. Prezentuje je na obrazku:

18.JPG

Czerwona linia - jak jest

Zielona - jak powinno by膰

呕贸艂ta - brakuje tych rowk贸w

Niebieska - ta kraw臋d藕 (kontura) powinna by膰 ostrzejsza.

Jednak ja sie sugeruje jednym zdjeciem, a ty przy tworzeniu, dziesi膮tkami.

Update:

18a.JPG

Jeszcze to. :)

Napisano

艁adniutki modelik ale ko艂o s艂upka przedniego na dole ko艂o pocz膮tku maski co艣 si臋 dzieje

Napisano

Jestem pod ogromnym wrazeniem!!!!

ja prubuje narysowac peugeota 306 i sama siatka zaj臋艂a mi 3 dni.....

a teraz nie moge sobei poradzic z surface:( i chyba zrezygnuje:( przeczyta艂em juz wszystko na forum u surface i tutki tez i nie pootrafie dalej zastosowac tej mogdyfikacji:(

pozdrawiam

Napisano

\"ko艂o s艂upka przedniego na dole ko艂o pocz膮tku maski co艣 si臋 dzieje\"

S膮dze, ze b臋dzie tam 艂adnie bo zrobieniu rowka. :-) Bedzie trzeba dodac kilka linii i takie g艂adkie, nier贸wne przej艣cie zniknie.

Napisano

hmm chyba za wcze艣nie pochwali艂em

albo to wina ustawienia modelu albo w tych naro偶ach jest co艣 nie tak - popatrz na orygina艂. . .na modelu wydaje si臋, 偶e s艂upki si臋 \"zawijaj膮\" (mo偶e si臋 myl臋)

Napisano

jak bys saczek nie wiedzial to bartq ten projek ma powiedzmy kiedy zostal pokazany 1 dzie艅 wiec to jest tylko podstawa do dalszej pracy naska slupki szyby to wszystko bedzie napewno oddzielone od reszty wiec to zniknie. napewno bedzie swietny model by bartq :).

Napisano
  • Autor

Nom, to bylo zrobione tylko \"zeby bylo\", podobnie jak ty艂 :> (nie moglem sie powstrzymac zeby rozci膮gn膮膰 te edge\'sy do ko艅ca print贸w:P). Ale teraz ju偶 jest to zrobione, jak doko艅cze dzisiaj lusterko to dam skriny :).

BTW w tym brabusie felgi wygl膮daj膮 troch臋 zbyt ci臋偶ko, ja bym do slk\'i wsadzi艂 jakie艣 szprychowe :)

Napisano
  • Autor

Dzieki :]

Update niestety skromny, \"Zbrodnia i kara\" mnie goni i czasu nie ma :>

ps: Wie kto艣 jak zwi臋kszy膰 antialiasing w viewpoincie na radku9100? Bo kiepsko to wygl膮da :|

Napisano

c贸偶 mog臋 powiedzie膰 . . . .

brak s艂贸w, odj臋艂o mi mow臋. . . .

B O M B A ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Bzyku mia艂 racj臋, POZDRO

A ja czekam na kolejne wspania艂e updaty ;P

Napisano

Przy okazji. . . .

Podaj jakie艣 namiary jak robi艂e艣 lakierek Focusa (troszk臋 przypomina KaMeLeOnA) i strasznie mi si臋 podoba :p

Napisano

bartq ty zawsze robish peefekto modele wi臋c pozw贸l 偶eby innym si臋 偶al nie robi艂o 偶e nie umi膮 :P jak zwykle to b臋dzie perfrcto . czekam na fina艂:D

Napisano

Te nowe otwory wentylacyjne to twoja inwencja tw贸rcza? Czy tak jest w orginale? :)

Co do modelu to otw贸r z przodu (ch艂odnica chyba) wydaje mi si臋 za duzy. Na fotce Brabusa zdaje si臋 by膰 mniejszy.

Napisano
  • Autor

No dzieki, z boczn膮 lini膮 to skopa艂em wyj膮tkowo :D Rowki zostawie do czasu zrobienia lakieru, a co do atrapy to to chyba kwestia uj臋cia bo ona jest niska ale d艂uga przez co z uj臋膰 z nad poziomu dachu wydaje si臋 wi臋ksza :) Chocia偶 sam ju偶 nie wiem...

Lakier w focusie b臋de musia艂 sprawdzi膰 dok艂adniej ale ten efekt \"kameleon\" to wstawiony w diffuse \"falloff\" z dwoma r贸偶nymi odcieniami lakieru...

PS: te dziury w masce to na szcz臋艣cie (a mo偶e niestety) wymys艂 pana mercedes-dizajnera :P

Napisano

偶eby w艂aczy膰 aa wystarczy zmnieni膰 we w艂a艣ciwo艣ciach karty

domy艣lnie jest 偶e to zale偶y od aplikacji a w maxie chyba sie nieza tego zmnieni膰

tu przyk艂膮d jak 艂adnie to wyglada ale wydajno艣c spada o du偶o co艣 za co艣 :)

Napisano

na kartach nvidi, powyrzej gf4 aa powionno 艣miga膰.

ja przerobi艂em gf4ti na quadro, i te偶 na pr臋dko艣膰 aa nie na偶ekam 8). sorry za ot.

Napisano
  • Autor

No to lipa bo u mnie przy rozdzielczo艣ci wy偶szej niz 1024x768 mozna w艂膮czy膰 co najwy偶ej aa x2 a to prawie wog贸le nie zmienia jako艣ci obrazu :/

Napisano

Jeszcze jedno pytanko mi si臋 nasun臋艂o(chyba kwestia sporna):jak to w ko艅cu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje si臋 by膰bardzo rzadka, nawet mo偶na powiedzie膰 偶e to podchodzi ju偶 pod p贸艂 low p贸艂 high (sam nie wiem jak to nazwa膰 co艣 takiego pomi臋dzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygl膮da pi臋knie nie ma jaki艣 kant贸w.

Ustawiasz wi臋ksz膮 warto艣膰 interactions czy jak??

Za g臋sta siatka przewa偶nie szkodzi (chocia偶 widzia艂em g臋ste i niekt贸rym to zupe艂nie nie przeszkadza艂o) a u Ciebie zupe艂nie odwrotnie, troch臋 jakby low modeling . . .

Napisano

Jeszcze jedno pytanko mi si臋 nasun臋艂o(chyba kwestia sporna):jak to w ko艅cu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje si臋 by膰bardzo rzadka, nawet mo偶na powiedzie膰 偶e to podchodzi ju偶 pod p贸艂 low p贸艂 high (sam nie wiem jak to nazwa膰 co艣 takiego pomi臋dzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygl膮da pi臋knie nie ma jaki艣 kant贸w.

Ustawiasz wi臋ksz膮 warto艣膰 interactions czy jak??

Za g臋sta siatka przewa偶nie szkodzi (chocia偶 widzia艂em g臋ste i niekt贸rym to zupe艂nie nie przeszkadza艂o) a u Ciebie zupe艂nie odwrotnie, troch臋 jakby low modeling . . .

Napisano

Jeszcze jedno pytanko mi si臋 nasun臋艂o(chyba kwestia sporna):jak to w ko艅cu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje si臋 by膰bardzo rzadka, nawet mo偶na powiedzie膰 偶e to podchodzi ju偶 pod p贸艂 low p贸艂 high (sam nie wiem jak to nazwa膰 co艣 takiego pomi臋dzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygl膮da pi臋knie nie ma jaki艣 kant贸w.

Ustawiasz wi臋ksz膮 warto艣膰 interactions czy jak??

Za g臋sta siatka przewa偶nie szkodzi (chocia偶 widzia艂em g臋ste i niekt贸rym to zupe艂nie nie przeszkadza艂o) a u Ciebie zupe艂nie odwrotnie, troch臋 jakby low modeling . . .

Napisano

No dobrze Loozack m贸wi. 艁atwiej jest wtedy. :)

A oczywiscie na low poly nak艂adany jest meshsmooth. Co do siatki modelu to powiem, ze znakomicie jest rozprowadzona. Pozazdro艣ci膰. :)

Napisano

No to tam gdzie s膮 szczeg贸艂y to robisz szczeg贸艂y i odrazu wi臋cej linii. :-)

Ale zasada aby zachowa膰 jak najmniej poly zostaje. :-)

Zw艂aszcza gdy s膮 p艂askie powierzchnie to nale偶y je robi膰 z jednego lub kilku \"p艂at贸w poly\". :D

Napisano

Saczek_XTRM rzadka siatka to jeszcze nie wszystko powinna by膰 rzadka i bardzo regularna ( kwadraty 艂adne) to recepta na sukces ;)

Napisano
  • Autor

No niewiele mi zosta艂o do dodania :). Poprostu nie dziele polygon贸w tam gdzie i tak nic to nie zmieni (a najwy偶ej mo偶e popsu膰) i taka siateczka wychodzi :).

Napisano

ok koniec tych wyk艂ad贸w teoretycznych :>

wrzucaj jakie艣 updaty a nie sie lenisz :P

da艂e艣 raz na rok co艣 do wip to wymagam teraz ;]

Napisano
  • Autor

Niestety najwcze艣niej w pi膮tek wieczorem... Bo wcze艣niej raczej nie si膮de do maxa... Za to jak Ty we wtorek i 艣rode b臋dziesz g艂贸wkowa艂 na maturce to ja b臋de sobie spokojnie w domciu modelowal :PPP (ach ten brak wolnych sal w szkole podczas matur :>).

Napisano

bede o tym pamieta艂 jak bede ocenia艂 Tw贸j model :P

偶artuje oczywi艣cie ;)

czemu wolnych sal niemacie

my wszyscy piszemy na 2 salach po 90 os贸b :D modle sie o ostatni膮 艂awke :]

Napisano
  • Autor

Wreszcie co艣 zrobi艂em :> Jeszcze kilku rzeczy z ty艂u brakuje ale teraz czas na przerwe :P

Napisano

wszystko super..ale jak sam pisa艂e艣 brakuje mu z ty艂u pare rzeczy...jak naprzyk艂ad normalnych mufflerk贸w (t艂umiki)...bo te s膮 ochydnie ma艂e...;)

pozdrawiam...

Napisano

Witka ...

linia na drzwiach jak stwerdzil Sikham paskudna zgadzam sie mi sie jeszcze ni podoba jedna rzecz z tylu na bagazniku gorna linia na naroznikach dziwnie wyglada i tuz pod tylnymi swiatlami cos sie dzieje z siatka . pozatym ladnie .

Napisano
  • Autor

Bo to po poprawieniu :D A tak btw to ta linia na baga偶niku ma si臋 wyg艂adza膰 w kierunku 艣wiate艂 wi臋c chyba jest ok...

Napisano

ale t艂umiki jak by艂y ...ma艂e...tak nadal s膮...brak mu Brabusowego looku...:)

pozdrawiam...

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci