Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Mercedes SLK 2004


bartq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jestem pod wrażeniem szybkosci tworzenia projektu. :)

 

 

Sugerując sie zamieszczonym zdjęciem SLK, znalazłam kilka różnic. Prezentuje je na obrazku:

 

18.JPG

 

Czerwona linia - jak jest

Zielona - jak powinno być

Żółta - brakuje tych rowków

Niebieska - ta krawędź (kontura) powinna być ostrzejsza.

 

Jednak ja sie sugeruje jednym zdjeciem, a ty przy tworzeniu, dziesiątkami.

 

 

Update:

 

18a.JPG

 

Jeszcze to. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod ogromnym wrazeniem!!!!

 

 

ja prubuje narysowac peugeota 306 i sama siatka zajęła mi 3 dni.....

 

 

a teraz nie moge sobei poradzic z surface:( i chyba zrezygnuje:( przeczytałem juz wszystko na forum u surface i tutki tez i nie pootrafie dalej zastosowac tej mogdyfikacji:(

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

\"koło słupka przedniego na dole koło początku maski coś się dzieje\"

 

Sądze, ze będzie tam ładnie bo zrobieniu rowka. :-) Bedzie trzeba dodac kilka linii i takie gładkie, nierówne przejście zniknie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bys saczek nie wiedzial to bartq ten projek ma powiedzmy kiedy zostal pokazany 1 dzień wiec to jest tylko podstawa do dalszej pracy naska slupki szyby to wszystko bedzie napewno oddzielone od reszty wiec to zniknie. napewno bedzie swietny model by bartq :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom, to bylo zrobione tylko \"zeby bylo\", podobnie jak tył :> (nie moglem sie powstrzymac zeby rozciągnąć te edge\'sy do końca printów:P). Ale teraz już jest to zrobione, jak dokończe dzisiaj lusterko to dam skriny :).

BTW w tym brabusie felgi wyglądają trochę zbyt ciężko, ja bym do slk\'i wsadził jakieś szprychowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki :]

Update niestety skromny, \"Zbrodnia i kara\" mnie goni i czasu nie ma :>

 

ps: Wie ktoś jak zwiększyć antialiasing w viewpoincie na radku9100? Bo kiepsko to wygląda :|

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te nowe otwory wentylacyjne to twoja inwencja twórcza? Czy tak jest w orginale? :)

 

Co do modelu to otwór z przodu (chłodnica chyba) wydaje mi się za duzy. Na fotce Brabusa zdaje się być mniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzieki, z boczną linią to skopałem wyjątkowo :D Rowki zostawie do czasu zrobienia lakieru, a co do atrapy to to chyba kwestia ujęcia bo ona jest niska ale długa przez co z ujęć z nad poziomu dachu wydaje się większa :) Chociaż sam już nie wiem...

 

Lakier w focusie będe musiał sprawdzić dokładniej ale ten efekt \"kameleon\" to wstawiony w diffuse \"falloff\" z dwoma różnymi odcieniami lakieru...

 

PS: te dziury w masce to na szczęście (a może niestety) wymysł pana mercedes-dizajnera :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby właczyć aa wystarczy zmnienić we właściwościach karty

 

domyślnie jest że to zależy od aplikacji a w maxie chyba sie nieza tego zmnienić

 

tu przykłąd jak ładnie to wyglada ale wydajnośc spada o dużo coś za coś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów.

Ustawiasz większą wartość interactions czy jak??

Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów.

Ustawiasz większą wartość interactions czy jak??

Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów.

Ustawiasz większą wartość interactions czy jak??

Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze Loozack mówi. Łatwiej jest wtedy. :)

 

A oczywiscie na low poly nakładany jest meshsmooth. Co do siatki modelu to powiem, ze znakomicie jest rozprowadzona. Pozazdrościć. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tam gdzie są szczegóły to robisz szczegóły i odrazu więcej linii. :-)

 

Ale zasada aby zachować jak najmniej poly zostaje. :-)

 

Zwłaszcza gdy są płaskie powierzchnie to należy je robić z jednego lub kilku \"płatów poly\". :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety najwcześniej w piątek wieczorem... Bo wcześniej raczej nie siąde do maxa... Za to jak Ty we wtorek i środe będziesz główkował na maturce to ja będe sobie spokojnie w domciu modelowal :PPP (ach ten brak wolnych sal w szkole podczas matur :>).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bede o tym pamietał jak bede oceniał Twój model :P

 

żartuje oczywiście ;)

 

czemu wolnych sal niemacie

my wszyscy piszemy na 2 salach po 90 osób :D modle sie o ostatnią ławke :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka ...

linia na drzwiach jak stwerdzil Sikham paskudna zgadzam sie mi sie jeszcze ni podoba jedna rzecz z tylu na bagazniku gorna linia na naroznikach dziwnie wyglada i tuz pod tylnymi swiatlami cos sie dzieje z siatka . pozatym ladnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności