Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 112
  • Wyświetleń 7,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jestem pod wrażeniem szybkosci tworzenia projektu. :)

 

 

Sugerując sie zamieszczonym zdjęciem SLK, znalazłam kilka różnic. Prezentuje je na obrazku:

 

18.JPG

 

Czerwona linia - jak jest

Zielona - jak powinno być

Żółta - brakuje tych rowków

Niebieska - ta krawędź (kontura) powinna być ostrzejsza.

 

Jednak ja sie sugeruje jednym zdjeciem, a ty przy tworzeniu, dziesiątkami.

 

 

Update:

 

18a.JPG

 

Jeszcze to. :)

 

Napisano

Ładniutki modelik ale koło słupka przedniego na dole koło początku maski coś się dzieje

Napisano

Jestem pod ogromnym wrazeniem!!!!

 

 

ja prubuje narysowac peugeota 306 i sama siatka zajęła mi 3 dni.....

 

 

a teraz nie moge sobei poradzic z surface:( i chyba zrezygnuje:( przeczytałem juz wszystko na forum u surface i tutki tez i nie pootrafie dalej zastosowac tej mogdyfikacji:(

 

pozdrawiam

Napisano

\"koło słupka przedniego na dole koło początku maski coś się dzieje\"

 

Sądze, ze będzie tam ładnie bo zrobieniu rowka. :-) Bedzie trzeba dodac kilka linii i takie gładkie, nierówne przejście zniknie.

 

Napisano

hmm chyba za wcześnie pochwaliłem

albo to wina ustawienia modelu albo w tych narożach jest coś nie tak - popatrz na oryginał. . .na modelu wydaje się, że słupki się \"zawijają\" (może się mylę)

Napisano

jak bys saczek nie wiedzial to bartq ten projek ma powiedzmy kiedy zostal pokazany 1 dzień wiec to jest tylko podstawa do dalszej pracy naska slupki szyby to wszystko bedzie napewno oddzielone od reszty wiec to zniknie. napewno bedzie swietny model by bartq :).

Napisano
  • Autor

Nom, to bylo zrobione tylko \"zeby bylo\", podobnie jak tył :> (nie moglem sie powstrzymac zeby rozciągnąć te edge\'sy do końca printów:P). Ale teraz już jest to zrobione, jak dokończe dzisiaj lusterko to dam skriny :).

BTW w tym brabusie felgi wyglądają trochę zbyt ciężko, ja bym do slk\'i wsadził jakieś szprychowe :)

Napisano
  • Autor

Dzieki :]

Update niestety skromny, \"Zbrodnia i kara\" mnie goni i czasu nie ma :>

 

ps: Wie ktoś jak zwiększyć antialiasing w viewpoincie na radku9100? Bo kiepsko to wygląda :|

 

Napisano

cóż mogę powiedzieć . . . .

brak słów, odjęło mi mowę. . . .

 

B O M B A ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

 

Bzyku miał rację, POZDRO

 

 

A ja czekam na kolejne wspaniałe updaty ;P

Napisano

Przy okazji. . . .

Podaj jakieś namiary jak robiłeś lakierek Focusa (troszkę przypomina KaMeLeOnA) i strasznie mi się podoba :p

Napisano

bartq ty zawsze robish peefekto modele więc pozwól żeby innym się żal nie robiło że nie umią :P jak zwykle to będzie perfrcto . czekam na finał:D

Napisano

Te nowe otwory wentylacyjne to twoja inwencja twórcza? Czy tak jest w orginale? :)

 

Co do modelu to otwór z przodu (chłodnica chyba) wydaje mi się za duzy. Na fotce Brabusa zdaje się być mniejszy.

Napisano
  • Autor

No dzieki, z boczną linią to skopałem wyjątkowo :D Rowki zostawie do czasu zrobienia lakieru, a co do atrapy to to chyba kwestia ujęcia bo ona jest niska ale długa przez co z ujęć z nad poziomu dachu wydaje się większa :) Chociaż sam już nie wiem...

 

Lakier w focusie będe musiał sprawdzić dokładniej ale ten efekt \"kameleon\" to wstawiony w diffuse \"falloff\" z dwoma różnymi odcieniami lakieru...

 

PS: te dziury w masce to na szczęście (a może niestety) wymysł pana mercedes-dizajnera :P

Napisano

żeby właczyć aa wystarczy zmnienić we właściwościach karty

 

domyślnie jest że to zależy od aplikacji a w maxie chyba sie nieza tego zmnienić

 

tu przykłąd jak ładnie to wyglada ale wydajnośc spada o dużo coś za coś :)

Napisano

na kartach nvidi, powyrzej gf4 aa powionno śmigać.

ja przerobiłem gf4ti na quadro, i też na prędkość aa nie nażekam 8). sorry za ot.

Napisano
  • Autor

No to lipa bo u mnie przy rozdzielczości wyższej niz 1024x768 mozna włączyć co najwyżej aa x2 a to prawie wogóle nie zmienia jakości obrazu :/

Napisano

Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów.

Ustawiasz większą wartość interactions czy jak??

Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .

Napisano

Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów.

Ustawiasz większą wartość interactions czy jak??

Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .

Napisano

Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów.

Ustawiasz większą wartość interactions czy jak??

Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .

Napisano

No dobrze Loozack mówi. Łatwiej jest wtedy. :)

 

A oczywiscie na low poly nakładany jest meshsmooth. Co do siatki modelu to powiem, ze znakomicie jest rozprowadzona. Pozazdrościć. :)

Napisano

No to tam gdzie są szczegóły to robisz szczegóły i odrazu więcej linii. :-)

 

Ale zasada aby zachować jak najmniej poly zostaje. :-)

 

Zwłaszcza gdy są płaskie powierzchnie to należy je robić z jednego lub kilku \"płatów poly\". :D

Napisano

Saczek_XTRM rzadka siatka to jeszcze nie wszystko powinna być rzadka i bardzo regularna ( kwadraty ładne) to recepta na sukces ;)

 

Napisano
  • Autor

No niewiele mi zostało do dodania :). Poprostu nie dziele polygonów tam gdzie i tak nic to nie zmieni (a najwyżej może popsuć) i taka siateczka wychodzi :).

Napisano

ok koniec tych wykładów teoretycznych :>

 

wrzucaj jakieś updaty a nie sie lenisz :P

dałeś raz na rok coś do wip to wymagam teraz ;]

Napisano
  • Autor

Niestety najwcześniej w piątek wieczorem... Bo wcześniej raczej nie siąde do maxa... Za to jak Ty we wtorek i środe będziesz główkował na maturce to ja będe sobie spokojnie w domciu modelowal :PPP (ach ten brak wolnych sal w szkole podczas matur :>).

 

Napisano

bede o tym pamietał jak bede oceniał Twój model :P

 

żartuje oczywiście ;)

 

czemu wolnych sal niemacie

my wszyscy piszemy na 2 salach po 90 osób :D modle sie o ostatnią ławke :]

Napisano
  • Autor

Wreszcie coś zrobiłem :> Jeszcze kilku rzeczy z tyłu brakuje ale teraz czas na przerwe :P

Napisano

wszystko super..ale jak sam pisałeś brakuje mu z tyłu pare rzeczy...jak naprzykład normalnych mufflerków (tłumiki)...bo te są ochydnie małe...;)

 

pozdrawiam...

Napisano

Witka ...

linia na drzwiach jak stwerdzil Sikham paskudna zgadzam sie mi sie jeszcze ni podoba jedna rzecz z tylu na bagazniku gorna linia na naroznikach dziwnie wyglada i tuz pod tylnymi swiatlami cos sie dzieje z siatka . pozatym ladnie .

Napisano
  • Autor

Bo to po poprawieniu :D A tak btw to ta linia na bagażniku ma się wygładzać w kierunku świateł więc chyba jest ok...

Napisano

ale tłumiki jak były ...małe...tak nadal są...brak mu Brabusowego looku...:)

 

pozdrawiam...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności