Napisano 3 Maj 200420 l Jestem pod wrażeniem szybkosci tworzenia projektu. :) Sugerując sie zamieszczonym zdjęciem SLK, znalazłam kilka różnic. Prezentuje je na obrazku: Czerwona linia - jak jest Zielona - jak powinno być Żółta - brakuje tych rowków Niebieska - ta krawędź (kontura) powinna być ostrzejsza. Jednak ja sie sugeruje jednym zdjeciem, a ty przy tworzeniu, dziesiątkami. Update: Jeszcze to. :)
Napisano 3 Maj 200420 l Ładniutki modelik ale koło słupka przedniego na dole koło początku maski coś się dzieje
Napisano 3 Maj 200420 l Jestem pod ogromnym wrazeniem!!!! ja prubuje narysowac peugeota 306 i sama siatka zajęła mi 3 dni..... a teraz nie moge sobei poradzic z surface:( i chyba zrezygnuje:( przeczytałem juz wszystko na forum u surface i tutki tez i nie pootrafie dalej zastosowac tej mogdyfikacji:( pozdrawiam
Napisano 3 Maj 200420 l \"koło słupka przedniego na dole koło początku maski coś się dzieje\" Sądze, ze będzie tam ładnie bo zrobieniu rowka. :-) Bedzie trzeba dodac kilka linii i takie gładkie, nierówne przejście zniknie.
Napisano 4 Maj 200420 l hmm chyba za wcześnie pochwaliłem albo to wina ustawienia modelu albo w tych narożach jest coś nie tak - popatrz na oryginał. . .na modelu wydaje się, że słupki się \"zawijają\" (może się mylę)
Napisano 4 Maj 200420 l jak bys saczek nie wiedzial to bartq ten projek ma powiedzmy kiedy zostal pokazany 1 dzień wiec to jest tylko podstawa do dalszej pracy naska slupki szyby to wszystko bedzie napewno oddzielone od reszty wiec to zniknie. napewno bedzie swietny model by bartq :).
Napisano 4 Maj 200420 l ee nie mówię że nie, oceniam tylko to co widzę - a tam narazie chyba coś nie tak
Napisano 4 Maj 200420 l Autor Nom, to bylo zrobione tylko \"zeby bylo\", podobnie jak tył :> (nie moglem sie powstrzymac zeby rozciągnąć te edge\'sy do końca printów:P). Ale teraz już jest to zrobione, jak dokończe dzisiaj lusterko to dam skriny :). BTW w tym brabusie felgi wyglądają trochę zbyt ciężko, ja bym do slk\'i wsadził jakieś szprychowe :)
Napisano 4 Maj 200420 l Autor Dzieki :] Update niestety skromny, \"Zbrodnia i kara\" mnie goni i czasu nie ma :> ps: Wie ktoś jak zwiększyć antialiasing w viewpoincie na radku9100? Bo kiepsko to wygląda :|
Napisano 4 Maj 200420 l cóż mogę powiedzieć . . . . brak słów, odjęło mi mowę. . . . B O M B A ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Bzyku miał rację, POZDRO A ja czekam na kolejne wspaniałe updaty ;P
Napisano 4 Maj 200420 l Przy okazji. . . . Podaj jakieś namiary jak robiłeś lakierek Focusa (troszkę przypomina KaMeLeOnA) i strasznie mi się podoba :p
Napisano 4 Maj 200420 l bartq ty zawsze robish peefekto modele więc pozwól żeby innym się żal nie robiło że nie umią :P jak zwykle to będzie perfrcto . czekam na finał:D
Napisano 4 Maj 200420 l Te nowe otwory wentylacyjne to twoja inwencja twórcza? Czy tak jest w orginale? :) Co do modelu to otwór z przodu (chłodnica chyba) wydaje mi się za duzy. Na fotce Brabusa zdaje się być mniejszy.
Napisano 4 Maj 200420 l Autor No dzieki, z boczną linią to skopałem wyjątkowo :D Rowki zostawie do czasu zrobienia lakieru, a co do atrapy to to chyba kwestia ujęcia bo ona jest niska ale długa przez co z ujęć z nad poziomu dachu wydaje się większa :) Chociaż sam już nie wiem... Lakier w focusie będe musiał sprawdzić dokładniej ale ten efekt \"kameleon\" to wstawiony w diffuse \"falloff\" z dwoma różnymi odcieniami lakieru... PS: te dziury w masce to na szczęście (a może niestety) wymysł pana mercedes-dizajnera :P
Napisano 4 Maj 200420 l żeby właczyć aa wystarczy zmnienić we właściwościach karty domyślnie jest że to zależy od aplikacji a w maxie chyba sie nieza tego zmnienić tu przykłąd jak ładnie to wyglada ale wydajnośc spada o dużo coś za coś :)
Napisano 4 Maj 200420 l na kartach nvidi, powyrzej gf4 aa powionno śmigać. ja przerobiłem gf4ti na quadro, i też na prędkość aa nie nażekam 8). sorry za ot.
Napisano 4 Maj 200420 l Autor No to lipa bo u mnie przy rozdzielczości wyższej niz 1024x768 mozna włączyć co najwyżej aa x2 a to prawie wogóle nie zmienia jakości obrazu :/
Napisano 5 Maj 200420 l Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów. Ustawiasz większą wartość interactions czy jak?? Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .
Napisano 5 Maj 200420 l Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów. Ustawiasz większą wartość interactions czy jak?? Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .
Napisano 5 Maj 200420 l Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów. Ustawiasz większą wartość interactions czy jak?? Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .
Napisano 5 Maj 200420 l pozwolę sobie odpowiedzieć za Bartq ;) im rzadsza siatka tym gładsza powierzchnia :)
Napisano 5 Maj 200420 l No dobrze Loozack mówi. Łatwiej jest wtedy. :) A oczywiscie na low poly nakładany jest meshsmooth. Co do siatki modelu to powiem, ze znakomicie jest rozprowadzona. Pozazdrościć. :)
Napisano 5 Maj 200420 l Loozack, Pussik :no dobra to trybiłem ale tak się zastanawiam czy nie jest wtedy trudniej zachować szczególiki??
Napisano 5 Maj 200420 l No to tam gdzie są szczegóły to robisz szczegóły i odrazu więcej linii. :-) Ale zasada aby zachować jak najmniej poly zostaje. :-) Zwłaszcza gdy są płaskie powierzchnie to należy je robić z jednego lub kilku \"płatów poly\". :D
Napisano 5 Maj 200420 l Saczek_XTRM rzadka siatka to jeszcze nie wszystko powinna być rzadka i bardzo regularna ( kwadraty ładne) to recepta na sukces ;)
Napisano 5 Maj 200420 l Autor No niewiele mi zostało do dodania :). Poprostu nie dziele polygonów tam gdzie i tak nic to nie zmieni (a najwyżej może popsuć) i taka siateczka wychodzi :).
Napisano 5 Maj 200420 l ok koniec tych wykładów teoretycznych :> wrzucaj jakieś updaty a nie sie lenisz :P dałeś raz na rok coś do wip to wymagam teraz ;]
Napisano 5 Maj 200420 l Autor Niestety najwcześniej w piątek wieczorem... Bo wcześniej raczej nie siąde do maxa... Za to jak Ty we wtorek i środe będziesz główkował na maturce to ja będe sobie spokojnie w domciu modelowal :PPP (ach ten brak wolnych sal w szkole podczas matur :>).
Napisano 5 Maj 200420 l bede o tym pamietał jak bede oceniał Twój model :P żartuje oczywiście ;) czemu wolnych sal niemacie my wszyscy piszemy na 2 salach po 90 osób :D modle sie o ostatnią ławke :]
Napisano 8 Maj 200420 l Autor Wreszcie coś zrobiłem :> Jeszcze kilku rzeczy z tyłu brakuje ale teraz czas na przerwe :P
Napisano 8 Maj 200420 l wszystko super..ale jak sam pisałeś brakuje mu z tyłu pare rzeczy...jak naprzykład normalnych mufflerków (tłumiki)...bo te są ochydnie małe...;) pozdrawiam...
Napisano 8 Maj 200420 l Witka ... linia na drzwiach jak stwerdzil Sikham paskudna zgadzam sie mi sie jeszcze ni podoba jedna rzecz z tylu na bagazniku gorna linia na naroznikach dziwnie wyglada i tuz pod tylnymi swiatlami cos sie dzieje z siatka . pozatym ladnie .
Napisano 8 Maj 200420 l Autor Bo to po poprawieniu :D A tak btw to ta linia na bagażniku ma się wygładzać w kierunku świateł więc chyba jest ok...
Napisano 8 Maj 200420 l ale tłumiki jak były ...małe...tak nadal są...brak mu Brabusowego looku...:) pozdrawiam...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto