Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jestem pod wrażeniem szybkosci tworzenia projektu. :)

 

 

Sugerując sie zamieszczonym zdjęciem SLK, znalazłam kilka różnic. Prezentuje je na obrazku:

 

18.JPG

 

Czerwona linia - jak jest

Zielona - jak powinno być

Żółta - brakuje tych rowków

Niebieska - ta krawędź (kontura) powinna być ostrzejsza.

 

Jednak ja sie sugeruje jednym zdjeciem, a ty przy tworzeniu, dziesiątkami.

 

 

Update:

 

18a.JPG

 

Jeszcze to. :)

 

Napisano

Jestem pod ogromnym wrazeniem!!!!

 

 

ja prubuje narysowac peugeota 306 i sama siatka zajęła mi 3 dni.....

 

 

a teraz nie moge sobei poradzic z surface:( i chyba zrezygnuje:( przeczytałem juz wszystko na forum u surface i tutki tez i nie pootrafie dalej zastosowac tej mogdyfikacji:(

 

pozdrawiam

Napisano

\"koło słupka przedniego na dole koło początku maski coś się dzieje\"

 

Sądze, ze będzie tam ładnie bo zrobieniu rowka. :-) Bedzie trzeba dodac kilka linii i takie gładkie, nierówne przejście zniknie.

 

Napisano

hmm chyba za wcześnie pochwaliłem

albo to wina ustawienia modelu albo w tych narożach jest coś nie tak - popatrz na oryginał. . .na modelu wydaje się, że słupki się \"zawijają\" (może się mylę)

Napisano

jak bys saczek nie wiedzial to bartq ten projek ma powiedzmy kiedy zostal pokazany 1 dzień wiec to jest tylko podstawa do dalszej pracy naska slupki szyby to wszystko bedzie napewno oddzielone od reszty wiec to zniknie. napewno bedzie swietny model by bartq :).

Napisano

Nom, to bylo zrobione tylko \"zeby bylo\", podobnie jak tył :> (nie moglem sie powstrzymac zeby rozciągnąć te edge\'sy do końca printów:P). Ale teraz już jest to zrobione, jak dokończe dzisiaj lusterko to dam skriny :).

BTW w tym brabusie felgi wyglądają trochę zbyt ciężko, ja bym do slk\'i wsadził jakieś szprychowe :)

Napisano

Dzieki :]

Update niestety skromny, \"Zbrodnia i kara\" mnie goni i czasu nie ma :>

 

ps: Wie ktoś jak zwiększyć antialiasing w viewpoincie na radku9100? Bo kiepsko to wygląda :|

 

Napisano

cóż mogę powiedzieć . . . .

brak słów, odjęło mi mowę. . . .

 

B O M B A ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

 

Bzyku miał rację, POZDRO

 

 

A ja czekam na kolejne wspaniałe updaty ;P

Napisano

bartq ty zawsze robish peefekto modele więc pozwól żeby innym się żal nie robiło że nie umią :P jak zwykle to będzie perfrcto . czekam na finał:D

Napisano

Te nowe otwory wentylacyjne to twoja inwencja twórcza? Czy tak jest w orginale? :)

 

Co do modelu to otwór z przodu (chłodnica chyba) wydaje mi się za duzy. Na fotce Brabusa zdaje się być mniejszy.

Napisano

No dzieki, z boczną linią to skopałem wyjątkowo :D Rowki zostawie do czasu zrobienia lakieru, a co do atrapy to to chyba kwestia ujęcia bo ona jest niska ale długa przez co z ujęć z nad poziomu dachu wydaje się większa :) Chociaż sam już nie wiem...

 

Lakier w focusie będe musiał sprawdzić dokładniej ale ten efekt \"kameleon\" to wstawiony w diffuse \"falloff\" z dwoma różnymi odcieniami lakieru...

 

PS: te dziury w masce to na szczęście (a może niestety) wymysł pana mercedes-dizajnera :P

Napisano

żeby właczyć aa wystarczy zmnienić we właściwościach karty

 

domyślnie jest że to zależy od aplikacji a w maxie chyba sie nieza tego zmnienić

 

tu przykłąd jak ładnie to wyglada ale wydajnośc spada o dużo coś za coś :)

Napisano

na kartach nvidi, powyrzej gf4 aa powionno śmigać.

ja przerobiłem gf4ti na quadro, i też na prędkość aa nie nażekam 8). sorry za ot.

Napisano

No to lipa bo u mnie przy rozdzielczości wyższej niz 1024x768 mozna włączyć co najwyżej aa x2 a to prawie wogóle nie zmienia jakości obrazu :/

Napisano

Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów.

Ustawiasz większą wartość interactions czy jak??

Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .

Napisano

Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów.

Ustawiasz większą wartość interactions czy jak??

Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .

Napisano

Jeszcze jedno pytanko mi się nasunęło(chyba kwestia sporna):jak to w końcu jest z tymi siateczkami?? u Ciebie wydaje się byćbardzo rzadka, nawet można powiedzieć że to podchodzi już pod pół low pół high (sam nie wiem jak to nazwać coś takiego pomiędzy) modeling, a tym czasem . . . . . . . . . . po renderingu model wygląda pięknie nie ma jakiś kantów.

Ustawiasz większą wartość interactions czy jak??

Za gęsta siatka przeważnie szkodzi (chociaż widziałem gęste i niektórym to zupełnie nie przeszkadzało) a u Ciebie zupełnie odwrotnie, trochę jakby low modeling . . .

Napisano

No dobrze Loozack mówi. Łatwiej jest wtedy. :)

 

A oczywiscie na low poly nakładany jest meshsmooth. Co do siatki modelu to powiem, ze znakomicie jest rozprowadzona. Pozazdrościć. :)

Napisano

No to tam gdzie są szczegóły to robisz szczegóły i odrazu więcej linii. :-)

 

Ale zasada aby zachować jak najmniej poly zostaje. :-)

 

Zwłaszcza gdy są płaskie powierzchnie to należy je robić z jednego lub kilku \"płatów poly\". :D

Napisano

Saczek_XTRM rzadka siatka to jeszcze nie wszystko powinna być rzadka i bardzo regularna ( kwadraty ładne) to recepta na sukces ;)

 

Napisano

No niewiele mi zostało do dodania :). Poprostu nie dziele polygonów tam gdzie i tak nic to nie zmieni (a najwyżej może popsuć) i taka siateczka wychodzi :).

Napisano

ok koniec tych wykładów teoretycznych :>

 

wrzucaj jakieś updaty a nie sie lenisz :P

dałeś raz na rok coś do wip to wymagam teraz ;]

Napisano

Niestety najwcześniej w piątek wieczorem... Bo wcześniej raczej nie siąde do maxa... Za to jak Ty we wtorek i środe będziesz główkował na maturce to ja będe sobie spokojnie w domciu modelowal :PPP (ach ten brak wolnych sal w szkole podczas matur :>).

 

Napisano

bede o tym pamietał jak bede oceniał Twój model :P

 

żartuje oczywiście ;)

 

czemu wolnych sal niemacie

my wszyscy piszemy na 2 salach po 90 osób :D modle sie o ostatnią ławke :]

Napisano

wszystko super..ale jak sam pisałeś brakuje mu z tyłu pare rzeczy...jak naprzykład normalnych mufflerków (tłumiki)...bo te są ochydnie małe...;)

 

pozdrawiam...

Napisano

Witka ...

linia na drzwiach jak stwerdzil Sikham paskudna zgadzam sie mi sie jeszcze ni podoba jedna rzecz z tylu na bagazniku gorna linia na naroznikach dziwnie wyglada i tuz pod tylnymi swiatlami cos sie dzieje z siatka . pozatym ladnie .

Napisano

Bo to po poprawieniu :D A tak btw to ta linia na bagażniku ma się wygładzać w kierunku świateł więc chyba jest ok...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności