Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Można. Ale musisz sam przeanalizować kilka tutoriali ─ tak będzie znacznie prościej i łatwiej, niż oposywanie tutaj kolejnych kroków.

 

Tutoriale można wyszukać w Internecie.

Napisano

Tak, wszystko w maksie da się zrobić, i tak powinieneś uczynić. Po pierwsze model musi być odpowiednio do tego przygotowany, po drugie ustawiasz bipeda, po trzecie wrzucasz modyfikator do skinowania i bawisz się wagami vertexów, po czwarte patrz tutki w necie jak piotrek przykazał ;)

Napisano

No tak tylko że żadnego tutka nie mogę znaleźć. Same tutoriale jak zaanimować np kulkę albo bipeda, ale np nie ma tutoriala jak podpiąć bipeda do modelu

Napisano

Przygotowany model oznacza, że po pierwsze do skinowania nie może on mieć za dużo poly bo inaczej wagowanie vertexów będzie męczarnią, po drugie w miejscach gdzie będą zgięcia (jak np. łokcie) siatka powinna być jednak gęstsza...

Napisano

A jak on na tym tutorialu zrobił że zaznacza sobie bipeda który jest w modelu a mu model się nie zaznacza? Dałem texutre z niskim opacity ale tylko jest mniej przezroczysta, a on sobie dowolnie bipeda zaznacza

Napisano

przezroczystość możesz nadać przez skrót alt + x,

 

a żeby nie przesuwać modelu Freeze Selection, a żeby odblokować wystarczy w menadżerze warstw 'śnieżek', jak na rysunku.

 

52599134.jpg

Napisano

Tego video tutka potraktuj dosyć luźno bo jest w nim dużo błędów. Wiele rzeczy robi się w inny sposób, dlatego nie traktuj tego jako idealnego wzorca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności