Skocz do zawartości

Animacja modelu


Prescot

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tak, wszystko w maksie da się zrobić, i tak powinieneś uczynić. Po pierwsze model musi być odpowiednio do tego przygotowany, po drugie ustawiasz bipeda, po trzecie wrzucasz modyfikator do skinowania i bawisz się wagami vertexów, po czwarte patrz tutki w necie jak piotrek przykazał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygotowany model oznacza, że po pierwsze do skinowania nie może on mieć za dużo poly bo inaczej wagowanie vertexów będzie męczarnią, po drugie w miejscach gdzie będą zgięcia (jak np. łokcie) siatka powinna być jednak gęstsza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak on na tym tutorialu zrobił że zaznacza sobie bipeda który jest w modelu a mu model się nie zaznacza? Dałem texutre z niskim opacity ale tylko jest mniej przezroczysta, a on sobie dowolnie bipeda zaznacza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności