3d_operator Napisano 2 Kwiecień 2010 Share Napisano 2 Kwiecień 2010 Witam, tak się zastanawiam jak wymodelować (w maxie) takie fałdy, zagniecenia: Szukałem na forum i były pomysły albo modelować ręcznie (z soft selection -strasznie pracochłonne) albo ZBrushem (nie posiadam). Ma może ktoś inny pomysł? Pozdrawiam. Wesołych Świąt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 2 Kwiecień 2010 Share Napisano 2 Kwiecień 2010 Ja myślę że maxowy sculpt wystarczy. Widziałem taki tutorial chyba na 3d total ale ręki sobie uciąć nie dam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 2 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2010 Ja myślę że maxowy sculpt wystarczy. Widziałem taki tutorial chyba na 3d total ale ręki sobie uciąć nie dam. pamiętasz może adres lub moze wiesz jak to zrobić? ja z tym maxowym(2010) sculptem mam problem z ustawieniami, brzydkie mi te fałdy wychodzą :( Może ktoś podpowie jak to dobrze zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 2 Kwiecień 2010 Share Napisano 2 Kwiecień 2010 gdybym miał zrobić taką poduchę, to najpierw wymodelował bym "główne" zmarszczki extrudem krawędzi, cutem i targed weldem, a następnie do zbrusza, maxowy sculpt jest według mnie, trochę nie przemyślany... troszkę powinno pomóc: http://www.todddaniele.com/Tutorial-lesson03.htm http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/sofamodeling/sofa_modeling.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 2 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2010 gdybym miał zrobić taką poduchę, to najpierw wymodelował bym "główne" zmarszczki extrudem krawędzi, cutem i targed weldem, a następnie do zbrusza, maxowy sculpt jest według mnie, trochę nie przemyślany... troszkę powinno pomóc: http://www.todddaniele.com/Tutorial-lesson03.htm http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/sofamodeling/sofa_modeling.html Widziałem te tutki wcześniej ale nie do końca o to mi chodzi. Wiem, że w ZB efekt byłby najlepszy ale niestety go nie posiadam :( A znacie moze jakiegoś dobrego tutka do sculpta maxowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 3 Kwiecień 2010 Share Napisano 3 Kwiecień 2010 Mozesz sprobowac zrobic normal mape w psie i wrzucic w kanal displacement, efekt powiniem byc bardzo zadowalający. Tu taki link np znalazlem, ale na bank znajdzie sie wiecej: http://developer.valvesoftware.com/wiki/Normal_Map_Creation_in_Photoshop_or_Paint_Shop_Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 3 Kwiecień 2010 Share Napisano 3 Kwiecień 2010 tak jak wyzej - masz tu przykład: http://www.filterforge.com/filters/1596-normal.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi