Napisano 2 Kwiecień 201015 l Witam, tak się zastanawiam jak wymodelować (w maxie) takie fałdy, zagniecenia: Szukałem na forum i były pomysły albo modelować ręcznie (z soft selection -strasznie pracochłonne) albo ZBrushem (nie posiadam). Ma może ktoś inny pomysł? Pozdrawiam. Wesołych Świąt.
Napisano 2 Kwiecień 201015 l Ja myślę że maxowy sculpt wystarczy. Widziałem taki tutorial chyba na 3d total ale ręki sobie uciąć nie dam.
Napisano 2 Kwiecień 201015 l Autor Ja myślę że maxowy sculpt wystarczy. Widziałem taki tutorial chyba na 3d total ale ręki sobie uciąć nie dam. pamiętasz może adres lub moze wiesz jak to zrobić? ja z tym maxowym(2010) sculptem mam problem z ustawieniami, brzydkie mi te fałdy wychodzą :( Może ktoś podpowie jak to dobrze zrobić?
Napisano 2 Kwiecień 201015 l gdybym miał zrobić taką poduchę, to najpierw wymodelował bym "główne" zmarszczki extrudem krawędzi, cutem i targed weldem, a następnie do zbrusza, maxowy sculpt jest według mnie, trochę nie przemyślany... troszkę powinno pomóc: http://www.todddaniele.com/Tutorial-lesson03.htm http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/sofamodeling/sofa_modeling.html
Napisano 2 Kwiecień 201015 l Autor gdybym miał zrobić taką poduchę, to najpierw wymodelował bym "główne" zmarszczki extrudem krawędzi, cutem i targed weldem, a następnie do zbrusza, maxowy sculpt jest według mnie, trochę nie przemyślany... troszkę powinno pomóc: http://www.todddaniele.com/Tutorial-lesson03.htm http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/sofamodeling/sofa_modeling.html Widziałem te tutki wcześniej ale nie do końca o to mi chodzi. Wiem, że w ZB efekt byłby najlepszy ale niestety go nie posiadam :( A znacie moze jakiegoś dobrego tutka do sculpta maxowego?
Napisano 3 Kwiecień 201015 l Mozesz sprobowac zrobic normal mape w psie i wrzucic w kanal displacement, efekt powiniem byc bardzo zadowalający. Tu taki link np znalazlem, ale na bank znajdzie sie wiecej: http://developer.valvesoftware.com/wiki/Normal_Map_Creation_in_Photoshop_or_Paint_Shop_Pro
Napisano 3 Kwiecień 201015 l tak jak wyzej - masz tu przykład: http://www.filterforge.com/filters/1596-normal.html