Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Narazie jeszcze nie gotowe.Możesz ściągnąć 1.0 ze scriptspot.com.

Jak bardzo chcesz 1.5 to gdześ tam widziałem że autor szukał ochotników do beta testów.

Napisano

Podobne narzędzie tylko znacznie lepsze i wszechstronniejsze ale komercyjne to PolyBoost, z tym że od maxa 2010 jest już wbudowane na stałe i w kosztach programu pod postacią graphite modelling tools.

 

Tutaj jest filmik z przykładem:

Napisano
Podobne narzędzie tylko znacznie lepsze i wszechstronniejsze ale komercyjne to PolyBoost, z tym że od maxa 2010 jest już wbudowane na stałe i w kosztach programu pod postacią graphite modelling tools.

 

Czy ja wiem czy retopo z maxa 2010 jest lepsze?Zależy do czego,skrypt max retopo ma jedną wade w stosunku do maxowego-nie można ustawić offsetu-nowy mesh "zanurza"sie w highpoly.Trzeba się bawić z transparency albo wrzucać modyfikator shell.Ma też WIELKĄ zaletę,bez żadnych wymysłów typu przeciąganie krawędzi,stawianie vertexów jedziesz retopo NORMALNYM poly modelingiem.Dla mnie to jest duzo lepsze niż wszystkie wymysły...Możesz wrzucić modyfikatory,symmetry,turbosmooth...co tam chcesz i normalnie sobie modelować-tyle że automatycznie przyciąga się do Highpoly,nic więcej nie trzeba.Dla mnie jest szybciej niż te wynalazki z rysowaniem topologii i ciąganiem punkcików...

 

Pozdr:)

Napisano

Mafida nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi.

 

Stwarzasz nowy obiekt.

Wybierasz obiekt do retopologizacji.

Stawiasz dowolnym sposobem pierwszy plane.

A potem najlepiej lecisz już Extend'em i w tej opcji masz normalny polymodeling tylko na sterydach.

Z Shiftem masz normalne Extrude. A po naciśnięci Ctrl+shift masz coś w stylu Bridge.

Jak potrzebujesz przesunąć jakiś pojedynczy vertex po powierzchni to Ctrl+Shift+Alt.

Strasznie szybkie narzędzie trzeba tylko opanować klawiszologie.

Do tego wszystkie modyfikatory, symmetry, turbosmooth co tylko chcesz, bo to normalny editable poly.

 

 

Oczywiście że są opcje jak Polystipes i Topology (to od rysowania), ale ja osobiście rzadko stosuje.

 

Pozdrawiam

Napisano

Taa?A mozesz złapać całego edge loopa i pociąnąć z shiftem?Nie,trzeba dłubać po jednym poly.Możesz wziąść gotowego mesha np.sphere i jednym kliknięciem przyciągnąć go do geometrii pod spodem?Nie trzeba poruszyć każdym vertexem po kolei żeby przeskoczył...Nie jest złe ale mogloby być lepsze.A skróty to znam,sam w tym robiłem zanim nie znalazłem skrypciku maxretopo:)

Powinno być coś w tym stylu:

 

http://www.thepixelhive.com/spe.php?o=163

 

Nie wygląda lepiej?Tylko jakoś koleś dokończyć tego nie może:D

Jeszcze nie sprawdzałem czy coś zmienili w 2011,może poprawili:)

Napisano

A po co placic jak blender jest i jeszcze teraz montuja cos takiego:

A pozatym masz retopologizowanie jako normalne edycje mesha- i to jest najlepsze, tak jak mowi mafida.

Napisano
A może coś takiego jak TopoGun? Niezależny soft wprawdzie, ale dedykowany do robienia retopo. Polecam

Topogun jest fajny,ale dla mnie im mniej skakania między programami tym lepiej.Wolę max-zbrush niż max-topogun-zbrush:)

A najlepsze retopo to i tak normalna edycja mesha tak jak mówi Morte;)-jest w blenderze,jest w max_retopo:)

 

i tak 3D Coat ma najlepszy retopo:

http://www.3d-coat.com/retopology/

 

A co w tym takiego nadzwyczajnego,praktycznie to samo masz w maxie...+ normalne modelowanie.

 

Ps.W maxie 2011 dołożyli przeciąganie całego edge loopa w trybie retopo.Jeszcze by się skalowanie przydało do zamkniętych loopów,chyba że przegapiłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności