Napisano 9 Kwiecień 201014 l Autor Vega się wysilił i zrobił speeda (regulamin, itp.) w postaci .jpg i chyba na marne ;]
Napisano 9 Kwiecień 201014 l Ja zamierzam przysiąść, może w weekend pomysł jest juz, nic w przyrodzie nie marnuje się więc Vega niech się nie martwi;)
Napisano 9 Kwiecień 201014 l nie na marne, spokojnie niech zrobi jedna osoba cos fajnego to bedzie pospolite ruszenie :)
Napisano 9 Kwiecień 201014 l Autor Ja też będę robił jaszczurkę ze skrzydłami :) Ale wrzucę później bo muszę skończyć Avatara :) Edytowane 9 Kwiecień 201014 l przez Vega
Napisano 10 Kwiecień 201014 l No to może sam się skuszę.. wymyśliłem taki durny temat to teraz głupio, żeby tak leżał odłogiem :) coś trzeba bydzie dygnąć tutaj. Ale poczekać muszę na luźniejszy moment.. teraz robota goni.
Napisano 10 Kwiecień 201014 l Ja sie tez zastanawiam, przyda sie, a i tak chcialem teraz smoka zrobić. Zobaczę co mi wyjdzie po godzinie, jak kisiel to nie wkleje :p
Napisano 11 Kwiecień 201014 l No to tak, wczoraj sobie dłubałem "smoka" i po 1h zmagań mogę pokazać co wyszło (choć wiadomo że fajne nie jest) :D Jak czas pozwoli to dorobie trochę ciałka żeby bardziej smoka przypominał (bo teraz nie przypomina..). Wygląda pokracznie ale trudno, mam nadzieje że przy oglądaniu obrazka nikt nie ucierpi :eek:
Napisano 11 Kwiecień 201014 l A co on taki niesymetryczny? Łatwiej by Ci było rzeźbić z włączoną symetrią, ewentualnie później ją złamać. No ale nie jest źle, jak na razie prowadzisz :D
Napisano 11 Kwiecień 201014 l No przecież to jest symetryczne Tomala :) Tylko patrzymy na głowę 3/4 z lewej.. widzimy teraz jego prawe oko i plamkę/oko na czole.. a po lewej szyja schodzi w dół :)
Napisano 11 Kwiecień 201014 l Autor Panowie do dzieła! Nowe nagrody przewidziane(ale jeszcze nie wiem jakie) :D
Napisano 11 Kwiecień 201014 l Kris_R: woooww, aaa... pol dnia sie głowiłem co to jest, ale widzę juz, po opisie z 2min sie gapiłem. :P VegA92: No to zes machnal tematem, mam ostatnio jakąś odrazę do smoków ;) Mam nadzieję, że zdążę jakiegoś gluta zrobić.;) Gdziestam padl pomysł żeby na froncie sonda sie pokazywała, po ostatnim poziomie to chyba dobry pomysł. Poza tym może jakiś punkcik wpadnie, bo nawet Alpy mi sie przestały podobać jak zobaczyłem 0 obok siebie :P
Napisano 11 Kwiecień 201014 l Tematem to ja żem machnął drogi koto... a odrazę do smoków możesz jakoś przełamać :) smok smokowi nie równy :)
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Byl juz mega wypasiony, z detalem ze klekajcie narody, ale zbrush mi sie wysypal i na razie wyglada tak:P
Napisano 12 Kwiecień 201014 l morte nawet ta 'łysa' wersja wyglada całkiem przyjemnie ;], u mnie niestety całe 3h juz poszło
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Fajne sculpty panowie :) Ponieważ wielu z nas pewnie będzie chciało dopieścić swojego smoka a jak wiadomo można przy takim smoczysku zaszaleć z detalami, proponuję przedłużyć czas do 6h. Już kiedyś był taki limit czasowy w speed sculptingu a wydaje mi się że przy takim temacie byłby on uzasadniony. Taka luźna propozycja. Co Wy na to?
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Klicek, wiadomo, jak bryła jest skopana to święty boże nie pomoże ani żaden detal ;) No ale weźmy pod uwagę że smok to nie jest taka prosta bryła jak np ludzka pacynka i taka gładka bryła może nie dać rady. W efekcie wiele prac może wyglądać na nieskończone, nawet jak na speeda.
Napisano 12 Kwiecień 201014 l racja jest chyba gdzieś po środku bo więcej czasu = bardziej dopracowana bryła i lepszy detal ale faktycznie w końcu to speed. mi jakoś strasznie nie zależy bo i tak nie umiem robić detalu :D ale może pójdzmy na kompromis i wydłużmy do np 4h?
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Ja tam i tak pewnie nie wezmę udziału więc jest mi wszystko jedno :) Tak po prostu przypomniało mi się że kiedyś był speed 6-cio godzinny i pomyślałem że teraz by się też trochę więcej czasu przydało.
Napisano 12 Kwiecień 201014 l No jeśli mają powstawać znowu tylko główki to może faktycznie 4h to dobry pomysł..
Napisano 12 Kwiecień 201014 l krzys!3k zaproponował kompromis 4 godzinny.... moim zdaniem ta dodatkowa godzina na smoka może się przydać. Jeśli 4h to mało, to spoko.. może być i więcej. Ale nie zapominajmy, że to ma być speed.. dla mnie 6h to już przesada, ale nie upieram się.
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Autor Kris_R: zwracam honor :) Nie doczytałem. Zadecydujcie to zmienię.
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Moim zdaniem kompromis 4 h jest dobry, jakkolwiek na całego smoka z detalem to chyba i tak mało, raz juz podszedlem do tematu - 50 min, ale spuscilem do klozetu, na dniach wyskubie cos od nowa.
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Chciałbym powiedzieć, że kompromis to 4.5h :) Moge byc nawet za przedłużeniem, prace będą ciekawsze. Mi narzie 30 min poszło na bazę i ogólny kształt, ale to glut to nie pokażę. To czekam na decyzję bo chyba niema sensu na razie robić jeśli nie znam czasu.
Napisano 12 Kwiecień 201014 l Dobra panowie.. skoro to mój durny pomysł z tymi smokami, to mam nadzieję, że nie obrazicie się jeśli podejmę decyzję. 4,5h na speed smoka GO GO GO! :)
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Te wymiatacze, wyłazić z tych swoich wiedźmińsko/grunwaldzkich jam- bitwa czeka :) U mnie na razie 2h, sporo retopo robiłem, bo mi komp siada przy koło 2 mln. na scenie, a szczegół mi sie marzy ;)
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Autor Fajne smoki wam wychodzą :) Ja zrobiłem logo dla speedsculptingu :) (miniaturka w pierwszym poście). Co o tym sądzicie? Malarz ze mnie słaby, ale tak jak rysować umiem tak narysowałem. Pozmieniam kilka rzeczy w galerii, ale to niebawem.
Napisano 13 Kwiecień 201014 l podłubałem, narazie 3h, chyba za bardzo sie porwałem z calym smokiem ale..., zostało 90 min, o detalu mogę już w sumie zapomnieć bo się nie wyrobie z całością, będzie widać :)
Napisano 14 Kwiecień 201014 l Bo ten smok ma pewno tak jak orzeł.. czyli przednie łapy przekształcone w skrzydła. Są też wyobrażenia smoków a'la pegaz.. czyli cztery łapy plus skrzydła - ale ten wyżej chyba się do tego gatunku nie zalicza. Ja też coś dziubię po cichutku - jeszcze mi 1,5 czasu do wykorzystania zostało.
Napisano 14 Kwiecień 201014 l A mi 45 min przed czasem sejw sie spieprzyl... teraz moge sobie popatrzec na 2d bo tylko dokument się ładuje. Jest jakiś sposób na odzyskanie? Bo tak od poczatku robota bedzie... pfff... dobrze ze model z retopo został. Jest jakis autosejw w zbruszu, bo coraz czesciej z tego powodu o mudboxie mysle? A smoki to świetny temat, bo mozna z tym wszystko zrobic :) i kazdy ma swoja wizje. pegazowy czy orzełowy to dalej smok nie ?:)
Napisano 14 Kwiecień 201014 l O widzę że z frekwencją nie najgorzej :) Btw spoko prace panowie. kotisdead a przy czym Ci się ten zbrush wysypuje? Przy zwykłym sculptowaniu? Przy jakimś konkretnym brushu albo czynności? Jest pare mankamentów zb3.5 które powodują crashe i trzeba ich unikać. Autasave'a chyba nie ma, musisz sobie nastawiać alarm jak nie pamiętasz o save'owaniu :D
Napisano 14 Kwiecień 201014 l kotisded .... no to lipa, ja robie save praktycznie co 5-10 min, a nawet i czesciej, nie lubie wracac po raz drugi jak dobrze wszystko szło a zet ma to czasem do siebie ze stąd nikąd i jeb ..crash..... być może wezmę się jeszcze za chińskiego smoka, póki co z tym smokiem 4,5 h wykorzystane.baza spherki, skrzydła edge loop i wyciaganie. fin
Napisano 14 Kwiecień 201014 l Fajnie sobie popłynąłeś :) Jak dla mnie to mógłby mieć mocniejszą klatę, żeby miał siłę tymi wielkimi skrzydłami machać. Mogłeś tam dodać z jeden mięsień lub dwa :) Ogólnie wypas wyszło :)
Napisano 14 Kwiecień 201014 l thx, szczerze to speed, jak się popatrzy później to zawsze coś wychodzi :)... te łapy trochę przeogromne no i jakiś mięsień masz racje, by się przydał, z deka kołki takie wyszły :)...ciągle czuje na plecach koniec czasu, a to jeszcze to trzeba i to i tamto... oczywiście człowiek się dzieki temu jakoś wyrabia w sculpcie, nigdy nie rzeźbiłem smoków, to jest mój pierwszy sfinishowany dragon w życiu, może kiedy bez pośpiechu zrobię coś podobnego, zawsze te może ... :) czas pokaże :) gl wszystkim
Napisano 14 Kwiecień 201014 l Hatt3r mi zupełnie nie gra jego głowa, w sensie proporcji. Wydaje mi się że jest za duża. Jak się spojrzy na resztę ciała to coś tu nie pasuje. Ja bym dał głowę mniejszą i szyję dłuższą, ale to tylko takie moje marudzenie bo poza tym jest super :)
Napisano 14 Kwiecień 201014 l kotisded - czasem backupuje przy crashu (juz nawet nie potrafie tego powiedzieć po polsku). W folderze Zbrush > recovered files. Innego sposobu nie ma. Może masz problem z ramem? Hatt3r - mógłbyś odpuścic detal i byłoby więcej czasu na ogarnięcie całości, no ale wtedy mógłby wygrać ktoś kto zaorze bloba detalem co juz się tutaj zdarzyło. Edytowane 14 Kwiecień 201014 l przez Gomez
Napisano 14 Kwiecień 201014 l hatt3r fajne!, głowa faktycznie mogłaby być trochę mniejsza,ale.. u mnie za to większa no i niestety ale z braku czasu z drapieżnego smoka wyszedł nielot ;) ogólnie poległem, może skończę go na spokojnie w wipie
Napisano 14 Kwiecień 201014 l Autor Heh... Czyżby kolejny speed na wysokim poziomie :) Zmodernizowałem lekko galerię. http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=905971#post905971 Co o tym sądzicie? Poprawię jeszcze miniaturki ponieważ chce dopisać numer speeda w górnym prawym rogu.
Napisano 14 Kwiecień 201014 l Chyba kolejność inna by się przydała.. na górze galeria a tabelka z rankingiem na dole. A w tabeli bym pozamykał ikonki w ramkę. Łatwiej będzie liczyć taki klocuszki/kafelki, niż nie kończący się ciąg młoteczków itp :)
Napisano 14 Kwiecień 201014 l repik za iniciatywe dla Vegi polecial:) Hatt3r -ogolnie fajowsko, ino zebuchy mi sie nie podobaja wogole ;) Krzys!k-lepetynka byla superwska, cialko gorzej juz wyszlo, wogole co to sie dzieje z tymi skrzydlami? Smok ode mnie. Ma na imie Albert:P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto