Skocz do zawartości

Dwutygodniowy Speedsculpting nr 14: Po prostu - smoki


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 77
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Ja też będę robił jaszczurkę ze skrzydłami :)

Ale wrzucę później bo muszę skończyć Avatara :)

Edytowane przez Vega
Napisano

No to może sam się skuszę.. wymyśliłem taki durny temat to teraz głupio, żeby tak leżał odłogiem :) coś trzeba bydzie dygnąć tutaj. Ale poczekać muszę na luźniejszy moment.. teraz robota goni.

Napisano

No to tak, wczoraj sobie dłubałem "smoka" i po 1h zmagań mogę pokazać co wyszło (choć wiadomo że fajne nie jest) :D Jak czas pozwoli to dorobie trochę ciałka żeby bardziej smoka przypominał (bo teraz nie przypomina..).

 

w2q.png

 

Wygląda pokracznie ale trudno, mam nadzieje że przy oglądaniu obrazka nikt nie ucierpi :eek:

Napisano

A co on taki niesymetryczny? Łatwiej by Ci było rzeźbić z włączoną symetrią, ewentualnie później ją złamać. No ale nie jest źle, jak na razie prowadzisz :D

Napisano

No przecież to jest symetryczne Tomala :) Tylko patrzymy na głowę 3/4 z lewej.. widzimy teraz jego prawe oko i plamkę/oko na czole.. a po lewej szyja schodzi w dół :)

Napisano

Kris_R: woooww, aaa... pol dnia sie głowiłem co to jest, ale widzę juz, po opisie z 2min sie gapiłem. :P

 

VegA92: No to zes machnal tematem, mam ostatnio jakąś odrazę do smoków ;)

Mam nadzieję, że zdążę jakiegoś gluta zrobić.;)

Gdziestam padl pomysł żeby na froncie sonda sie pokazywała, po ostatnim poziomie to chyba dobry pomysł. Poza tym może jakiś punkcik wpadnie, bo nawet Alpy mi sie przestały podobać jak zobaczyłem 0 obok siebie :P

Napisano

Byl juz mega wypasiony, z detalem ze klekajcie narody, ale zbrush mi sie wysypal i na razie wyglada tak:P

smoczeki.jpg

Napisano

Fajne sculpty panowie :)

Ponieważ wielu z nas pewnie będzie chciało dopieścić swojego smoka a jak wiadomo można przy takim smoczysku zaszaleć z detalami, proponuję przedłużyć czas do 6h. Już kiedyś był taki limit czasowy w speed sculptingu a wydaje mi się że przy takim temacie byłby on uzasadniony. Taka luźna propozycja. Co Wy na to?

Napisano

Klicek, wiadomo, jak bryła jest skopana to święty boże nie pomoże ani żaden detal ;) No ale weźmy pod uwagę że smok to nie jest taka prosta bryła jak np ludzka pacynka i taka gładka bryła może nie dać rady. W efekcie wiele prac może wyglądać na nieskończone, nawet jak na speeda.

Napisano

racja jest chyba gdzieś po środku bo więcej czasu = bardziej dopracowana bryła i lepszy detal ale faktycznie w końcu to speed.

mi jakoś strasznie nie zależy bo i tak nie umiem robić detalu :D

ale może pójdzmy na kompromis i wydłużmy do np 4h?

Napisano

Ja tam i tak pewnie nie wezmę udziału więc jest mi wszystko jedno :) Tak po prostu przypomniało mi się że kiedyś był speed 6-cio godzinny i pomyślałem że teraz by się też trochę więcej czasu przydało.

Napisano

krzys!3k zaproponował kompromis 4 godzinny.... moim zdaniem ta dodatkowa godzina na smoka może się przydać. Jeśli 4h to mało, to spoko.. może być i więcej. Ale nie zapominajmy, że to ma być speed.. dla mnie 6h to już przesada, ale nie upieram się.

Napisano

Moim zdaniem kompromis 4 h jest dobry, jakkolwiek na całego smoka z detalem to chyba i tak mało, raz juz podszedlem do tematu - 50 min, ale spuscilem do klozetu, na dniach wyskubie cos od nowa.

Napisano

Chciałbym powiedzieć, że kompromis to 4.5h :)

Moge byc nawet za przedłużeniem, prace będą ciekawsze. Mi narzie 30 min poszło na bazę i ogólny kształt, ale to glut to nie pokażę. To czekam na decyzję bo chyba niema sensu na razie robić jeśli nie znam czasu.

Napisano

Dobra panowie.. skoro to mój durny pomysł z tymi smokami, to mam nadzieję, że nie obrazicie się jeśli podejmę decyzję.

 

4,5h na speed smoka

 

GO GO GO! :)

Napisano

Te wymiatacze, wyłazić z tych swoich wiedźmińsko/grunwaldzkich jam- bitwa czeka :)

U mnie na razie 2h, sporo retopo robiłem, bo mi komp siada przy koło 2 mln. na scenie, a szczegół mi sie marzy ;)

 

smokbitwa.jpg

Napisano

Fajne smoki wam wychodzą :) Ja zrobiłem logo dla speedsculptingu :) (miniaturka w pierwszym poście). Co o tym sądzicie? Malarz ze mnie słaby, ale tak jak rysować umiem tak narysowałem.

Pozmieniam kilka rzeczy w galerii, ale to niebawem.

Napisano

podłubałem, narazie 3h, chyba za bardzo sie porwałem z calym smokiem ale..., zostało 90 min, o detalu mogę już w sumie zapomnieć bo się nie wyrobie z całością, będzie widać :)

13527306.jpg

Napisano

Bo ten smok ma pewno tak jak orzeł.. czyli przednie łapy przekształcone w skrzydła.

Są też wyobrażenia smoków a'la pegaz.. czyli cztery łapy plus skrzydła - ale ten wyżej chyba się do tego gatunku nie zalicza.

 

Ja też coś dziubię po cichutku - jeszcze mi 1,5 czasu do wykorzystania zostało.

Napisano

A mi 45 min przed czasem sejw sie spieprzyl... teraz moge sobie popatrzec na 2d bo tylko dokument się ładuje. Jest jakiś sposób na odzyskanie? Bo tak od poczatku robota bedzie... pfff... dobrze ze model z retopo został. Jest jakis autosejw w zbruszu, bo coraz czesciej z tego powodu o mudboxie mysle?

 

A smoki to świetny temat, bo mozna z tym wszystko zrobic :) i kazdy ma swoja wizje. pegazowy czy orzełowy to dalej smok nie ?:)

Napisano

O widzę że z frekwencją nie najgorzej :) Btw spoko prace panowie.

 

kotisdead a przy czym Ci się ten zbrush wysypuje? Przy zwykłym sculptowaniu? Przy jakimś konkretnym brushu albo czynności? Jest pare mankamentów zb3.5 które powodują crashe i trzeba ich unikać. Autasave'a chyba nie ma, musisz sobie nastawiać alarm jak nie pamiętasz o save'owaniu :D

Napisano

kotisded .... no to lipa, ja robie save praktycznie co 5-10 min, a nawet i czesciej, nie lubie wracac po raz drugi jak dobrze wszystko szło a zet ma to czasem do siebie ze stąd nikąd i jeb ..crash..... być może wezmę się jeszcze za chińskiego smoka, póki co z tym smokiem 4,5 h wykorzystane.baza spherki, skrzydła edge loop i wyciaganie. fin

dragf.jpg

Napisano

Fajnie sobie popłynąłeś :) Jak dla mnie to mógłby mieć mocniejszą klatę, żeby miał siłę tymi wielkimi skrzydłami machać. Mogłeś tam dodać z jeden mięsień lub dwa :) Ogólnie wypas wyszło :)

Napisano

thx, szczerze to speed, jak się popatrzy później to zawsze coś wychodzi :)... te łapy trochę przeogromne no i jakiś mięsień masz racje, by się przydał, z deka kołki takie wyszły :)...ciągle czuje na plecach koniec czasu, a to jeszcze to trzeba i to i tamto... oczywiście człowiek się dzieki temu jakoś wyrabia w sculpcie, nigdy nie rzeźbiłem smoków, to jest mój pierwszy sfinishowany dragon w życiu, może kiedy bez pośpiechu zrobię coś podobnego, zawsze te może ... :) czas pokaże :) gl wszystkim

Napisano

Hatt3r mi zupełnie nie gra jego głowa, w sensie proporcji. Wydaje mi się że jest za duża. Jak się spojrzy na resztę ciała to coś tu nie pasuje. Ja bym dał głowę mniejszą i szyję dłuższą, ale to tylko takie moje marudzenie bo poza tym jest super :)

Napisano (edytowane)

kotisded - czasem backupuje przy crashu (juz nawet nie potrafie tego powiedzieć po polsku). W folderze Zbrush > recovered files. Innego sposobu nie ma. Może masz problem z ramem?

 

Hatt3r - mógłbyś odpuścic detal i byłoby więcej czasu na ogarnięcie całości, no ale wtedy mógłby wygrać ktoś kto zaorze bloba detalem co juz się tutaj zdarzyło.

Edytowane przez Gomez
Napisano

hatt3r fajne!, głowa faktycznie mogłaby być trochę mniejsza,ale..

u mnie za to większa no i niestety ale z braku czasu z drapieżnego smoka wyszedł nielot ;) ogólnie poległem, może skończę go na spokojnie w wipie

drao.jpg

Napisano

Chyba kolejność inna by się przydała.. na górze galeria a tabelka z rankingiem na dole.

A w tabeli bym pozamykał ikonki w ramkę. Łatwiej będzie liczyć taki klocuszki/kafelki, niż nie kończący się ciąg młoteczków itp :)

Napisano

repik za iniciatywe dla Vegi polecial:)

Hatt3r -ogolnie fajowsko, ino zebuchy mi sie nie podobaja wogole ;)

Krzys!k-lepetynka byla superwska, cialko gorzej juz wyszlo, wogole co to sie dzieje z tymi skrzydlami?

 

Smok ode mnie. Ma na imie Albert:P

smoczek1.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności